טיגרית
סורי שקצר... 3 תגובות ממשיכה

גותית כן גותית פרק 1

טיגרית 18/03/2014 979 צפיות 6 תגובות
סורי שקצר... 3 תגובות ממשיכה

פרק 1:
Party Rock !!!!!
השעון המעצבן הזה צלצל.
"שונאת בית ספר"אמרתי, כשקמתי.
הלכתי לאמבטיה, שטפתי פנים, וצחצחתי שיניים.
כמו תמיד אני לבד-,-
הלכתי לחדר, ולבשתי חולצה שחורה, טייץ שחור, ונעלי אולסטר שחורים.
שמתי אודם שחור, צלליות שחורות, ועוד דברים.
סירקתי את השיער, ועשיתי קוקו גבוהה.
לקחתי את התיק שלי, והאוזניות שלי.
ירדתי למטה, והלכתי לבית ספר.
שמתי את האוזניות, ושמעתי מוזיקה.
הגעתי לשער, והמשכתי לכיתה.
נכנסתי לכיתה, וישבתי כמו תמיד בסוף.
"ליליאן!תורידי את האוזניות!"צעקה המורה.
"לא רוצה, למה מה תעשי לי?"אמרתי לה.
"תצאי מהכיתה!"היא צעקה.
"בכיף"אמרתי, ויצאתי.
יצאתי החוצה, וישבתי, ושמעתי מוזיקה.
היה צילצול, וכולם הלכו להפסקה
הלכתי למקום שאף אחד לא נכנס אליו, וישבתי שם.
היה צלצול, והלכתי מהמקום, לכיתה.
הלכתי ליד הלוקרים, כשמשהו התנגש בי.
"תראה לאן אתה הולך, אדיוט!"צעקתי עליו.
"סליחה"אמר, והלך משם.
"אדיוט" מילמלתי, והלכתי לכיתה.


תגובות (6)

אמ.. זה נשמע כמו רשימת מכולת.. ״היה צילצול,והלכתי מהמקום,לכיתה.״ את יכולה לשנות את זה ל״שמעתי את הצלצול קמתי מהמקום בשבו ישבתי והלכתי לכיוון הכיתה״ יש סימני פיסוק מיותרים שימי לב.

18/03/2014 21:13

אני מסכימה עם המגיבה הקודמת ועוד דבר,
בתור Punk rocker, שהרבה מהאנשים קוראים לה גותית, אני יודעת הרבה מאוד על הזרם הגותי (גם אני לובשת רק שחור אבל אני לא גותית, אני Punk rocker כזו, יש שמגדירים אותי בתור אימו או סתם פריקית אבל אני פשוט אני.).
המוזיקה ה"גותית" כמו שאת מגדירה אותה היא לא רוק, רוק היא מוזיקה יחסית שקטה, אני למשל שומעת סגנונות מוזיקה כמו Hardcore, Metalcore, heavy-core, prog rock, heavy metal ועוד כמה סגנונות, והסגנון מוזיקה ה"גותי" הוא black metal ולא רוק, דבר שרוב האנשים לא מכירים בכלל, בהתחשב בכך שרק בתקופה האחרונה קהל היעד של המוזיקה שאני שומעת ושל הסגנונות שהחברה משייכת אליהם למרות שאין ביניהם כמעט כל קשר מוזיקלי.
בקיצור, גותים מקשיבים לblack metal ולא לרוק.

18/03/2014 22:06

    על כול אחד יש סטיקרים .. את לא חושבת ? גותים – תמיד אוהבים ללבוש שחור .
    פריקים – מוזיקת רוב , להתבודד .
    אימו – מוזיקה דיכאונית , אוהבים לחתוך את עצמם .
    זה לא משנה מה , כולם תמיד יחשוב שככה כולם בנויים .

    18/03/2014 22:23

    אני לא יודעת אם את יודעת אם את יודעת הרבה על גותים דנה, אבל הקטע של הלבישה של בגדים שחורים, זו לא סטיגמה, זה דבר אמיתי לגמרי, אחד מהעניינים של הגותים זה שהם מוצאים את היופי בדברים האפלים יותר, בין אם זה לבישת שחור ובין אם זה דברים אחרים.
    ובתור אחת שהיא "הפריקית הנצחית" להגדרתם של הילדים בכיתה שלי (הכל בהומור) אני עברתי ממוזיקת דאבסטפ לסגנונות שציינתי למעלה, שאליהם הגעתי דרך SKRILLEX, שהו DJ ויוצר של סוגים שונים של מוזיקה אלקטרונית, פעם הוא היה בלהקה שקוראים לה From First To Last שזו הייתה להקה של מוזיקת אימו, שהיא לא מוזיקה דיכאונית כל כך, היא מוזיקה שמעבירה מסרים על החיים, בניגוד לסוגים שונים של מוזיקת קור שמעבירה מסרים תובעניים בכל נושא שהוא, דעות של הכותב בעיקר, סוגי קור (core) שונים וסוגי פאנק שונים הם המוזיקה שאני שומעת.
    התוויות האלו לא כל כך מפריעות לי כי אני משתייכת לקבוצה הזאת בשכבה שלי של הפריקים-חנונים האלה ואני ממש בסדר עם זה כי אני מי שאני ואם רוצים לשייך אותי לקבוצה מסוימת זה בסדר, כי אחרי הכל זה אני והחברים שלי ואף אחד לא ישנה את זה.
    אז הסטיגמות האלו, הן לא דבר רע, זו סתם דרך של המוח האנושי להתמודד עם אנשים ששונים מאיתנו, אני לא אוהבת לתת כאלו סטיגמות ואני לא משתמשת בזה בדרך כלל, אני מאוד מאוד מקבלת אבל זה לא אומר שאני אלך ואתיידד עם כל אחד, אני לא מתיידדת בקלות עם אנשים מסוגים מסוימים, כמו למשל גזענים או פשוט אנשים שהם לא אנשים טיובים במהותם.
    הסטיגמות האלו הן סתם עוד משהו שעוזר לאנשים לשייך את עצמם למקומות שונים, נותן להם להרגיש חלק ממשהו או לשייך אנשים אחרים לדבר אחר, שיהיה להם קל להסביר לעצמם למה הם ככה והאחרים שונים.

    18/03/2014 22:37

תמשיכי

18/03/2014 22:25

הסיפור לא חייב להיות שהדמות צריכה להיות גותית אמיתית זה הכול מהדמיון זה לא חייב להיות אמיתי אני רק כותבת את הסיפור לפי הדמיון לא לפי המציאות….

19/03/2014 11:28
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך