גיא וגאיה-פרק 2

time machine123 19/06/2018 434 צפיות אין תגובות

גאיה עדיין התיישבה מול המחשב ולא רצתה להרפות מהחיפוש. היא הייתה בטוחה שהיא תמצא איזשהו מידע.

היא לא תוותר לעצמה עד שהיא תמצא את גיא בסוף.

" למה את מתכוונת להשיג בכל החיפושים האלה , גאיה? את מתעקשת לחינם. בואי. אנחנו צריכות ללכת לקנות בגדים." האיצה בה שירה.

" את לא רואה שאני עסוקה במשהו חשוב , שירה? אני מנסה לחפש איזשהו מידע חשוב על אחי התאום שנעלם. תשבי פה ותחכי עד שאני אסיים." אמרה גאיה בקול רגוע והמשיכה בשלה.

" בסדר , גאיה, מה את מנסה להשיג בזה? תשלימי כבר עם העובדה שהוא נעלם וזהו. תפסיקי כל הזמן בעבר ובכל מה שהיה אז. אני מבינה שאת רוצה לדעת מה עלה בגורלו של אחיך התאום. אבל לכי תדעי מה איתו. " אמרה שירה דרך נזיפה.

" אני לא אפסיק לחפש את גיא עד שאני אמצא אותו. אני בטוחה שבסוף אנחנו נמצא אותו ואחר כך נלך שנינו ביחד לחפש את ההורים שלנו." קבעה גאיה בנחישות. שירה עזבה אותה לנפשה והניחה לה להישאר מול המחשב עד השעות הקטנות של הלילה.

גיא ניסה אף הוא לחפש איזשהו מידע קטן על גאיה , אחותו התאומה.

הוא לא יזוז מפה עד שהוא ימצא את גאיה .

כאשר הוא ימצא אותה , הוא יהיה שלם עם עצמו. כל עוד זה לא קורה בשטח. הוא עדיין תוהה מה עלה בגורלה של אחותו התאומה.

" איפה את , גאיה? אני לא ארפה ממך עד אשר אני אמצא אותך בסוף. אני יודע שיהיה טוב. אני רוצה לחפש אותך גם אם יהיה לי קשה. אני לא הולך לוותר לעצמי." קבע גיא והתבונן בראי שהיה תלוי על הקיר.

" את חשובה בשבילי יותר מדי בשביל שאני ארצה לוותר עלייך, ואני אלך עד סוף העולם גם אם יהיה לי קשה. אני יודע שאמצא אותך, אחות תאומה יקרה שלי , אהובה שלי. כמה הייתי נותן בשביל שתהיי פה לצידי כאן עכשיו." אמר גיא והבטיח לעצמו לא לצאת מהדלת עד שהוא ימצא אותה. את גאיה.

" אנחנו עוד נתראה מתישהו , גאיה. אנחנו עוד נתראה." אמר גיא לעצמו בחיוך .

" אני לא יודע כמה זמן זה יקח . אבל אני לא הולך לוותר לעצמי. גאיה , אנחנו עוד נתראה מתישהו." אמר גיא וחייך אל הראי.

גאיה התיישבה עדיין על המחשב והייתה עייפה משום שהיא לא ישנה כל הלילה.

" אני יודעת שאמצא אותך , גיא!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך