האלפקהXD
בקרוב יבוא חלק ב'

גנבולי את החיים- פרק 1חלק א'

האלפקהXD 22/08/2013 777 צפיות 7 תגובות
בקרוב יבוא חלק ב'

בוקר טוב אהובתי…. בוקר טוב אהובתי….. בוקר טוב אהובתי….. העיר אותי האייפון.
קמתי לעוד יום מושלם, ירדתי לקומה הראשונה בביתי כדי לאכול ארוחת בוקר.
"בוקר טוב הורים יקרים שלי." אמרתי ועליתי לחדרי.
בחרתי שמלת מיני ורודה, נעלי עקב גבוהות בצבע ורוד, התאפרתי בקטנה והלכתי לעוזרת הבית שלנו שתאסוף לי את שיערי לגולגול מתוח. לקחתי את הפלאפון ויצאתי לעבר המכונית המשפחתית.
הגעתי לבית הספר כרגיל, אנשים חסרי חיים עמדו מסביבי וריכלו.
הלכתי למקום שאני, דן, אשלי, עומר והחברה מתאספים בו נתתי לדן נשיקה רכה על השפתיים והתיישבתי עליו עד הצלצול. נכנסנו לכיתה והתיישבנו.
"היום נלמד על משוואות…." פתחה המורה את השיעור, ובנקודה הזאת איבדתי אותה.
חזרתי הביתה מוטשת לגמרי בגלל שהיום היה לנו שיעור ספורט כפול.
ישר רצתי להתקלח, לצחצח שיניים וללבוש פיג'מה. בחרתי פיג'מה ענקית, שכתוב עלייה "אם אתה קורא מה כתוב כאן, סימן שאתה בוהה בי, אז תמצא לך חיים!" אכלתי ארוחת ערב, אמרתי לילה טוב לאמא ואבא שלי עליתי לקומה שניה אל המיטה שלי ונרדמתי, פתאום ב-1 בלילה קיבלתי טלפון מדן ויייייייייייייי(: והוא רצה שאני יאסוף אותו לבצפר מיד חזרתי לישון.


תגובות (7)

נחמד.. אבל זה קצת לא מובן,איך היא הייתה בבית ספר בשיעור ופתאום היא בבית?! את צריכה להרחיב ולפרט יותר

22/08/2013 03:58

ולעשות יותר ארוךךךךךךךךךךךךך
זה בכוונה טובה כי זה נראה סיפור טובב (-:

22/08/2013 04:28

יש לי הסבר אני לא כותבת לבד אלה גםTamarXD ואנחנו בסוג של אי הבנה ואנחנו מעלות פרקים בלי להודיע אחת לשנייה והיא כתבה את הפרק הזה אבל היא הודיע לי שהיא העלתה אבל רק ריפרפתי על זה

22/08/2013 04:48

אני ליפנאי זה כתבתי יותר ארוך

22/08/2013 04:48

תמשיכי יותר ארוך

22/08/2013 05:10

עדי את כתבת נורא קצר, ורוב הקטעים היו מיותרים. מה לעשות שעם התיקון זה יצא קצר.

22/08/2013 05:26

פוזי אני כתבתי אז 20 שורות תיתקשרי אליי

22/08/2013 07:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך