ג'סטין ביבר פרק 11

ron742 17/08/2017 765 צפיות 3 תגובות

נקודת מבט של טיילור
התעוררתי בבוקר בחדר של אוסטין לא מבינה מה קורה… לא זכרתי שנרדמתי פה, הרמתי קצת את הראש וראיתי את אוסטין לידי עדיין ישן, הסתכלתי עליו בחיוך, הוא כל כך חתיך, נראה רגוע ושלוו כשישן, התקרבתי אליו קצת ונתתי לו נשיקה קטנה על הלחי, קמתי והלכתי והתחלתי ללכת לכיוון השירותים לשטוף פנים ולצחצח שיניים "לאן את חושבת שאת הולכת?" שמעתי פתאום וצחקקתי "כמה שיותר רחוק ממך" אמרתי "אווץ'" הוא אמר והמשכתי לשירותים, שטפתי פנים והוא נכנס "סליחה אבל תחכה עד שאסיים" אמרתי "לא רוצה" אמר בקול ילדותי ולקח מברשת שיניים, עמדתי וחכיתי שיסיים ובינתיים בהיתי בו עם חיוך מפגר "סיימת?" שאלתי "בואנה חתיכת חוצפנית תגידי תודה שנותנת לך לשטוף את הפנים היפות שלך אצלי" הוא אמר "תודה" אמרתי "אפשר נשיקה?" הוא שאל "לא" עניתי "אחד נו" הוא אמר מתחנן "לא תודה אוותר" אמרתי מתגרה בו "נו אבל צחצחתי שיניים" הוא אמר ונקרעתי במפנים אבל לא הראתי לו, השארתי את המבט הרציני "ואני לא" אמרתי "אבל… הוא אמר "אבל אין אבל, התואיל בטובך לתת לי לצחצח שיניים?" שאלתי "ואז תתני לי לנשק אותך אחד?" הוא אמר בקול ילדותי, כלכך רציתי לחייך אבל עצרתי את עצמי, במקום לענות לו דחפתי אותו מהשירותים וסגרתי את הדלת, איך שסגרתי את הדלת עלה לי חיוך ענקי ברמות. צחצחתי שיניים ויצאתי "נו עכשיו אפשר?" שמעתי איך שיצאתי "אממ" אמרתי מצחקקת "טוב נו מי שואל אותך" הוא אמר ומשך אותי אליו, חכיתי לנשיקה אבל היא לא הגיעה "נו?" שאלתי "נעע התחרטתי, כבר לא רוצה" הוא אמר מתגרה בי בחזרה "אוקיי" אמרתי וירדנו למטה. שון ג'סטין בלה וסלינה היו כבר למטה "היייי" אמרתי מאושרת "מה זה? מה יש לך על הפרצוף?" ג'סטין אמר ונגעתי בפנים "מה?" שאלתי בלחץ "מה זה החיוך הזה?" ג'סטין שאל "יאוו מפגר" אמרתי והלכתי לחבק אותו, אנחנו אנשים ממש חמים שכל דבר מחבקים ומנשקים בלחי אחד תשני, לא יכולה לדמיין את עצמי עם בעל קר "מה יש לאכול?" שאלתי "בלה ושון הכינו פנקייקים" סלינה אמרה וחיבקתי גם אותה… החלטתי לשים את מה שקרה מאחור ולכבד את ההחלטות של ג'סטין "יאאא איזה יופי" אמרתי וחכינו לסקיי ומייק שירדו גם הם, אחרי כמה דק גם הם ירדו מחובקים "הופפהה" צעקנו כולם "סתמו" אמרה סקיי מובכת, אכלנו כולנו ביחד והבנים הלכו לשחק בפלייסטיישן וכמובן אנחנו הבנות נשארו לנקות אחריהם "מה יש משהו?" לחשתי לסקיי והיא הסמיקה "נדבר על אחר כך" לחשה והנהנתי, בלה הלכה לשון ואנחנו ישבנו במטבח "ג'סטין אני ושון לא באים להופעה שלך, סורי בהזדמנות אחרת" בלה אמרה וג'סטין הנהן, ידעתי שזה קצת כאב לו שהיא לא תהיה שם לתמוך בו וגם שון שחבר טוב שלו… "אז מה סקיי איך היה הלילה?" שאלתי "סתמי נו… לא קרה כלום, ישנו התעוררנו וזהו" אמרה "אממ טיילור בניגוד לסקיי נראה לי שלך קרה משהו שתרצי לספר" סלינה אמרה והתחלתי להסמיק "מה? לא" אמרתי מנסה להתחמק "ממש לא, נראה לי שהסומק שלך רוצה לספר במקומך" סקיי אמרה "אולי לא דיברנו הרבה זמן אבל אני מכירה אותך די טוב" סלינה אמרה וסקיי הנהנה להסכמה "טוב נו… סתם לא קרה משהו מיוחד, הוא חמוד אבל לא יודעת" אמרתי "שתקי נו את מאוהבת בו מאז שאני זוכרת את עצמי" סלינה אמרה "אני לא" אמרתי במחאה "טיי את אחותי התאומה ואין אף אחד בעולם שמכיר אותך יותר טוב ממני… תעשי לי טובה, את אוהבת אותו?" סקיי שאלה "אני לא יודעת, כאילו לא קורה כלום בנינו כדי שאאהב אותו" אמרתי "אז למה היה מרוח לך חיוך על הפנים הבוקר?" סלינה שאלה "אה, היה איזה משהו הבוקר" אמרתי "נווו" סקיי וסלינה אמרו ביחד "אז התעוררתי בבוקר בחדר שלו והוא שכב לידי ואז אממ… סוג של בהיתי בו קצת" אמרתי "הופפה" סקיי אמרה "אי אפשר שלא הוא כזה מושלם" אמרתי והן צחקו "סתמו אני ממשיכה, ואז נתתי לו נשיקה קטנה בלחי וקמתי לכיוון השירותים אז שמעתי אותו אומר לאן את חושבת שאת הולכת? ועניתי לו כמה שיותר רחוק ממך…" אמרתי וסיפרתי להן כל מה שקרה "טוב אחותי או שאת מפגרת או שלא יודעת מה, איך את לא קולטת שהוא מאוהב בך" סקיי אמרה "אבל הוא לא נישק אותי, חכיתי שינשק והוא לא נישק" אמרתי "כן מגיע לך" סלינה אמרה וצחקנו "אבל אוף" אמרתי "תירגעי אחותי הוא סתם מתגרה בך חזרה, הנשיקה הזאת עוד תגיע" סקיי אמרה וחיבקה אותי.


תגובות (3)

E8 E8

זה לא ראלי, ג'סטין לא מזיין כול יום מעריצה שונה

17/08/2017 18:05

    לא רשמתי שהוא זיין אפחת. לא מוצא חן בעינייך עוף מפה במקום להעיר על דברים שלא רשמתי שם. תודה.

    17/08/2017 21:02

אשמח לכל ביקורת בתנאי שהוא לא סתם הומצא בגלל שמשעמם לכם. דיי להמציא לי דברים

17/08/2017 21:03
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך