ג'סטין ביבר פרק 12

ron742 17/08/2017 653 צפיות אין תגובות

"בנוות, יאללה תתארגנו" ג'סטין אמר בהתלהבות מההופעה שלו ובא אלינו "מה אתה מתלהב" סלינה אמרה והם התחילו להתנשק "דיי נו, לכו לחדר" אמרתי וג'סטין שם יד על הפה שלי והמשיך לנשק אותה "יאוו מעצבנים" סקיי אמרה והלכנו להתארגן, התאפרנו התלבשנו וירדנו "ג'סטין חיימי למה אתה יפה?" אמרתי "לא יודע" אמר וצחקנו, הוא לבש חולצת גופיה בצבע צבאי מושלם, ג'ינס שחור, נעליים לבנות וכובע לבן "יאללה שנצא כבר שעה 11:00" הוא אמר "כןכן" אמרתי ועלינו לוואן "מה עושים עד ההופעה? יש עוד חמש שעות" סקיי אמרה "מה זאת פעם ראשונה שאתן בהופעה שלי?" הוא אמר "אממ.. לא" סקיי אמרה "ג'סטין תירגע, הולך להיות בסדר אל תדאג" אמרתי והתעצבנתי שסלינה לא דואגת לו, היא אמורה להגיד לו את הדברים האלה לא אני… "אוהב אותך" הוא אמר לי וחייכתי "טוב הגענו" ג'סטין אמר אחרי שעה של נסיעה "סופסוף" סלינה אמרה ועיצבנה אותי עוד יותר, הלכנו לבמה והיא הייתה ענקית, נראה לי זאת ההופעה הכי גדולה שלו עד היום, היה מסך ענק שהיה בו ספירה לאחור עד להתחלת ההופעה 4:30:20 היה רשום "וואו, אתה מתרגש?" שאלתי "כן מאוד" אמר וידעתי שהוא לחוץ "וואי איפה אוסטין?" שאלתי והלחצתי אותו עוד יותר "פאק שכחתי ממנו, לא יודע" הוא אמר "תירגע אני אתקשר אליו" אמרתי ובא המאבטח שלו בוב ולקח אותו לחדר הלבשה, "הלו אוסטין איפה אתה?!" שאלתי כשענה "אני בדרך, הייתי ב…" אמר ועצר "מה?" שאלתי "לא משנה, תכף מגיע" אמר וניתק "נו מה אומר?" סקיי שאלה "הוא עוד מעט מגיע" אמרתי "וסלינה אני חושבת שכדאי שתלכי לג'סטין" אמרתי "אוקיי" אמרה והלכה "מה יש לך?" סקיי שאלה "היא מעצבנת אותי, היא לא תומכת בג'סטין" אמרתי "בסדר אבל תירגעי" היא אמרה וחיבקה אותי "נו שאוסטין יגיע כבר" אמרתי, רציתי שהוא ירגיע אותי "את באמת אוהבת אותו אה?" היא אמרה "נראה לי… פשוט מוקדם לי מידי להגיד את זה, בכל זאת אין עדיין כלום" אמרתי והתיישבנו "הנה הוא" סקיי אמרה וישר התחלתי לחייך "היי" הוא אמר עבר אותנו והמשיך ללכת "מה זה היה?" סקיי שאלה "לא יודעת, נו עכשיו גם הוא?!" אמרתי בעצבים "תירגעי בואי נלך לג'סטין" אמרה.

נקודת מבט של ג'סטין
בוב לקח אותי לחדר הלבשה והתיישבתי בספה שם מחכה לסטייליסט ולמאפרים שלי וכל הצוות. זה פגע בי שבלה ושון לא פה ועכשיו גם אוסטין לא פה, סלינה גם לא הכי תומכת, לא יודע מה יש לה "היי" מייקל אמר ונכנס "היי" אמרתי "אה מה קורה?" הוא שאל "כלום הכל טוב, קרה משהו?" שאלתי "אני צריך לדבר איתך על משהו" הוא אמר "אוקיי שוט" אמרתי "אתה צריך להגיד לסלינה ללכת" הוא אמר "מה? למה?" שאלתי "דיברנו על זה במשרד והחלטנו שעדיף שלא תוציאו לתקשורת שאתם ביחד" הוא אמר "אבל למה?" שאלתי לא מבין "זה יעשה רע ליחסי ציבור שלך ולמוניטין שלך… עכשיו כשחושבים שאתה רווק התקשורת חוגגת" הוא אמר "הבנתי" אמרתי וסלינה בדיוק נכנסה "סומך עלייך" אמר מייקל ויצא "היי" אמרתי והיא בכלל הייתה שקועה בפלאפון שלה "הלוו אני פה" אמרתי "אה כן" היא אמרה והתעצבנתי "אני רוצה שתלכי מפה, הזמנתי לך את הוואן" אמרתי "מה?" היא אמרה "מה ששמעת" אמרתי ופתחתי לה דלת שתצא והיא קמה ויצאה, טרקתי את הדלת בעצבים ואחרי כמה דקות אוסטין נכנס "אחי מה קורה?" הוא שאל "עצבים" אמרתי "למה?" הוא שאל "סתם לא מרגיש שסלינה באמת אוהבת אותי אבל עזוב איפה היית?" שאלתי "סתם התעכבתי עם הבגדים וזה" הוא אמר והנהנתי "טוב אחי תירגע אתה אלוף ותהיה בסדר, אני פה בשבילך וגם התאומות" הוא אמר והצליח להרגיע אותי קצת "תודה אחי אין עלייך" אמרתי וחיבקתי אותו "הייי" התאומות אמרו ונכנסו "היי יפות" אמרתי ואוסטין רק השפיל מבט וטיילור לא הסתכלה עליו גם "יאללה ג'סטין הגיע הזמן להתאפר" אמר מייקל ונכנס וכולם נקרעו מצחוק, הלכנו לאולם הגדול ואיפרו אותי "ביבס אני וסקיי רוצות לבחור לך את הבגדים" טיילור אמרה, כל פעם שהן רוצות משהו הן קוראות לי ביבס "אוקיי, אבל אתן יודעות שכל 10 דק אני מחליף" אמרתי מצחקק "אז מה נו" היא אמרה "נו אין לי בעיה" אמרתי והן רצו בהתלהבות לחדר הגדול שיש בו מלא בגדים, הן בחרו התלבשתי ועלינו לבמה לעשות חזרה, חימום קול, עמדות והכול "יאללה כולם לעמדות" צעק הכוריאוגרף שלי, כל הרקדנים עלו ועשינו חזרה "היית מדהים" התאומות אמרו אחרי החזרה "תודה ממש לא יודע מה הייתי עושה בלעדיכן" אמרתי וחיבקתי אותן "יאללה להתארגן לעוד חזרה" צעק מייקל אחרי חצי שעה והלכתי. אחרי שלוש שעות יצאנו אל הצלמים להצטלם, הצטלמתי עם אוסטין ומייקל ופתאום ניקול באה והתחילה לנשק אותי ואני זרמתי איתה ונישקתי בחזרה, לא יודע למה, נראה לי כי כעסתי על סלינה, התנתקנו והכתבים התחילו לשאול המון שאלות אבל בוב לקח אותנו לחדר ההלבשה, ניקול באה לנשק אותי שוב אבל התרחקתי "תקשיבי מה שהיה שם זאת הייתה טעות" אמרתי "נישקת אותי חזרה לי זה לא נראה טעות" היא אמרה "ניקול אני. לא. אוהב. אותך." אמרתי מדגיש כל מילה "טוב אני הולכת" אמרה והלכה.

נקודת מבט של טיילור
לא יודעת מה יש לאוסטין אבל הוא לא מפסיק להתעלם ממני כל היום וזה פגע בי קצת… אחרי מליון חזרות סופסוף ההופעה האמיתית מתחילה ואוסטין עלה לבמה "אוקיי חברים וחברות? כולם מוכנים?" הוא שאל והתהפנטתי מהיופי שלו "כןן" הקהל צרח "לא שומע" הוא צעק "כן!!" צרחו עוד יותר חזק "קבלו את חברי הטוב בספירה לאחור" הוא אמר והתחיל לספור "10…9…8…7…6…5" ספר והקהל המשיך "3…2…1…" הקהל צעק "קבלו אותו, ג'סטין ביבר!!" צעק אוסטין בכל הכוח וירד מהבמה, הוא בא אלינו מחייך "היית מדהים" סקיי אמרה לו "תודה" הוא אמר ולא הסתכל עליי, אחרי שעתיים של שירים נגמר ההופעה "תודה חברים היה לי ממש כיף להופיע מולכם, נתראה בפעם הבאה אוהב כל אחד ואחד מכם" הוא אמר וירד מהבמה, רצנו אליו וחיבקנו אותו "זה היה מדהים" הוא צעק בהתלהבות "אתה מדהים" אמרתי "תודה" אמר וחייך "צריך ללכת מהר" בוב אמר והוביל אותנו לוואן, עלינו ונסענו חזרה הביתה, נכנסנו ושון ובלה היו בסלון "תקשיב אחי… אני יודע שאמרתי שנחגוג לך אבל אני עייף פיצוצים" ג'סטין אמר לשון "כן זה בסדר, אפשר לדחות" שון אמר "מה המזוודות?" שאלתי "תקשיבו קניתי לעצמי בית, ואני עובר לשם… מעדיף לא להיות תקוע לכם פה" הוא אמר "איזה יפה אחי, ושתדע שאתה תמיד מוזמן לפה בכל שעה" ג'סטין אמר וחיבק אותו, שון חיבק אותנו ולקח את המזוודות למכונית שלו "אני מקפיץ את בלה הביתה והולך לבית החדש" הוא אמר "ביי אחי" ג'סטין אמר והם הלכו, אני סקיי וביבס התיישבנו בסלון והוא הדליק טלוויזיה, הדבר הראשון שראיתי זה את ניקול מנשקת את ג'סטין "מה קורה פה?" סקיי שאלה "אממ זה מסובך" הוא אמר "ואיפה סלינה?" שאלתי "לא יודע… תקשיבו זה היה יום ארוך אסביר הכל מחר" הוא אמר, חיבקנו אותו ועלה "איפה מייק בכלל?" שאלתי את סקיי "הוא אמר שלא יכול לבוא… יש לו איזה מקרה בבית" היא אמרה "אה אוקיי" אמרתי, שמתי את הראש שלי עליה ושמתי סרט "מה עם אוסטין?" היא שאלה "לא יודעת… ראית איך הוא התנהג" אמרתי ונאנחתי "יהיה בסדר יפה שלי" סקיי אמרה ונישקה אותי "היי" אוסטין אמר פותח את הדלת ונכנס, התעלמתי ממנו ולא אמרתי כלום "היי" סקיי אמרה ביובש ואוסטין בא אלינו "אני אלך לי" אמרתי וקמתי ללכת "חכי רגע" אוסטין אמר ותפס לי את היד, משכתי את היד והלכתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך