ג'סטין ביבר פרק 2

ron742 16/08/2017 850 צפיות אין תגובות

מישהו התקשר אליי לא היה לי חשק לענות אבל זה היה אחד מהמנגינות המיוחדות שלי
(יש לי חמישה סוגים של מנגינות
1. הרגיל זה אומר שאו שאני לא מכיר או שאני לא צריך לענות.
2. שיר שלי זה אומר שזה הסוכן שלי או אנשים מעבודה.
3. טיילור סקיילר והחבר הכי טוב שלי אוסטין.
4. אימא ואבא ומשפחה.
5. חברים טובים.)
אני יודע הרבה לעכל אבל התרגלתי כבר. הסתכלתי על ההיצג "אוסטין אחי" היה כתוב אז הוא החבר הכי טוב שלי ואני יודע שהוא לעולם לא יעשה שום דבר שיפגע בי או משהו "אה אחי?" עניתי "תקשיב יש איזה מסיבה וחשבתי נקפוץ, הרבה זמן לא היינו ביחד" הוא אמר "אני לא יכול לשתות הוראות מטיי וסקיי" אמרתי "נו אז בלי שתייה נחגוג קצת, נחזור, ונהיה בבריכה אולי גם עם סקיי וטיי" הוא אמר "טוב רבע שעה תהיה פה אני מוכן" אמרתי וניתקתי, אני ואוסטין לא אנשים של ביוש מיוש וביי אנחנו פשוט מנתקים, התלבשתי מהר לפני שיגיע הוא תמיד מגיע מוקדם כדי לפלרטט עם טיילור אז כן הוא מאוהב בה, וזה באמת שלא מפריע לי. לא היה לי כוח להשקיע בעצמי אז זרקתי על עצמי סתם איזה חולצה לבנה, ג'ינס קצר לבן, נעליים לבנות, כן אני אוהב שהכל לבן… שמתי על עצמי טונה בושם וירדתי "וואו למה אתה נראה טוב? משהו לא בסדר" טיילור אמרה "המאהב שלך בדרך" אמרתי "מה?" היא שאלה "אוסטין" אמרתי והיא הסמיקה "דיי" היא אמרה נבוכה ואני הלכתי לראות מה יש במקרר, הייתי חייב לשתות משהו עכשיו או שבטעות אשתה משהו במסיבה *דפיקות בדלת* והלכתי לפתוח "היי אחי" אמרתי ועשינו את לחיצת היד שלנו "אה אתה מוכן? מפתיע" הוא אמר מאוכזב קצת שלא יצא לו לדבר עם טיילור והביט לכיוון של טיילור "האמת אחי שכחתי משהו למעלה אתה יכול להיכנס" אמרתי משקר כדי שהם ידברו קצת, זזתי הצידה והוא נכנס, הוא הלך ישר לטיילור ואמר לה משהו והיא הסמיקה, עליתי למעלה שתתי קולה לוקח תזמן וירדתי חזרה "יאללה הולכים" אמרתי והוא בא "מכונית שלי או שלך?" שאלתי "שלי המנוע כבר חם לא חבל?" הוא אמר נכנסנו והתחלנו לנסוע. הגענו למועדון והתור היה משם ועד מחר "בוא הולכים" אמרתי, אנחנו יכולים לדלג אנחנו מפורסמים ובעל המועדון מכיר אותנו הלכתי לשומר ובלי שאלות הוא הכניס אותנו "היי" סטיב אמר (בעל המועדון חבר שלהם) "היי" אמרנו חזרה "תקשיבו הזמר שלי מאחר, אז אתם יכולים לחמם אותם קצת? אני אהיה חייב לכם" הוא אמר "סטיב אתה צוחק? ברור שכן" אמרתי בחיוך ועלינו לבמה, כולם צרחו ושרנו באנרגיות מטורפות וירדנו התקשרו אליי וזה היה שוב אותו צלצול זה בטוח טיילור או סקיילר כי אוסטין לידי אז זה חייב להיות אחת מהן, עניתי בלי להסתכל "מה?" שאלתי "תחזור, מחר יש בית ספר ואנחנו אוכלות, תביא גם את אוסטין" היא אמרה וניחשתי שזה טיילור… "טוב מיד באים" עניתי והלכנו לבית שלי "מה אוכלים?" שאלתי "בוא יש פנקייקים" שמעתי את טיילור נראה לי צועקת, וניחשתי נכון זאת הייתה היא "היי איפה סקיי?" שאלתי ואוסטין הבין שזה טיילור שישבה שם, הוא עדיין מתבלבל, קשה לו בדברים כאלה של לזהות אנשים ולזכור שמות "היא עוד רגע חוזרת בואו" היא אמרה וישבנו לאכול "טוב אנחנו הולכים לבריכה" אמרתי כשסיימנו לאכול "איזה?" היא שאלה "אוסטין איזה אתה רוצה על הגג או בחצר?" שאלתי "בגג יותר מתאים" הוא אמר "טוב אני וסקיי אולי נצטרף אליכם" היא אמרה ואנחנו עלינו, הן הצטרפו אחרי זה ובילינו המון עד שהגיע הזמן לישון ואוסטין הלך "אני הולך לישון" אמרתי ועליתי לחדר שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך