ג'סטין ביבר פרק 4

ron742 16/08/2017 872 צפיות 4 תגובות

"היי" אמרתי בחיוך "היי" היא אמרה והשיעור התחיל, היה לנו שעתיים עם המחנך בגלל שזה היום הראשון אז הכרויות וזה… כל השיעור הסתכלו עליי וקרצו לי בנות ואני רק התעלמתי מהן, היה צלצול והתעכבתי קצת בכיתה, ניסיתי להישאר ולראות קצת מה עם הבחורה ההיא, מייק אני והבחורה נשארנו בכיתה, היא כתבה משהו במחברת, חברה שלה הייתה גם לידה ודיברה איתה הלכתי למייק "מי זאת?" שאלתי אותו "זאת הבחורה מהמגמות שלך, אחותי איזבלה למה?" הוא שאל והייתי נבוך, זאת אחות שלו? "אה פגשתי אותה מקודם" אמרתי "ומי זאת לידה?" שאלתי "זאת קייט החברה הכי טובה שלה מאז ומתמיד, היא נחמדה כזאת" הוא אמר ואיכשהו הייתה לי תחושה שהוא מרגיש אליה דברים, אין עליי בדברים כאלה.
בהספקה הכרתי חבורה של תלמידים נחמדים, שמתייחסים אליי כאל בן אדם ולא כאל ג'סטין ביבר: מייק, רון, מייסון, סטיב, ג'יימס, דין. כולם היו ממש נחמדים, כרגע התחברתי הכי אל מייק ואחרי זה גם רון. פתאום ראיתי את איזבלה הזאת באה אלינו.
נקודת מבט של איזבלה
כבר שבועיים מדברים על זה שג'סטין ביבר הולך ללמוד פה, אני לא מבינה מה העניין, אני לא מעריצה שלו… השירים שלו טובים וזה אבל אני לא משוגעת עליו, לא מבינה את הבנות האלו שמתלהבות ממנו. יצאתי מהכיתה למסדרון והתנגשתי במישהו, הוא התעצבן קצת בהתחלה ואחרי זה הוא התנצל ואמר שהוא מבולבל ומצטער, לקחתי אותו לחדר המנהל, זה היה ג'סטין ביבר ואני מודה הוא לא כמו שחשבתי שיהיה, הוא לא שחצן ויהיר, מסתבר שהוא לומד איתי באותה הכיתה, ראיתי שהוא ואח שלי התאום חברים טובים, אחרי שלקחתי אותו למשרד של המנהל התלבטתי אם לחכות לו או ללכת אבל בסוף החלטתי שאין לי ממש סיבה לחכות לו ועדיף שאלך לכיתה, הלכתי לכיתה וישבתי בפינה לבד וציירתי במחברת בינתיים, היה צלצול וכולם התחילו להיכנס, ראיתי שמייק נכנס וכל הזמן רק חיכיתי שהג'סטין הזה ייכנס כבר, לא יודעת למה, אחרי כמה דק הוא נכנס והמורה הציגה אותו לכיתה ואמרה לו לשבת לידי. עבר שעתיים וראיתי שהוא רק רצה לצאת מהכיתה, כולם הסתכלו עליו, קרצו לו,עשו לו עניים והוא לא אוהב את זה כנראה. היה צלצול ואני נשארתי סתם מקשקשת במחברת כמו תמיד, קייט הייתה לידי מדברת איתי על הג'סטין הזה, ג'סטין הלך למייק והם דיברו, אחרי זה יצאו מהכיתה להפסקה, הלכתי אל מייק לבקש ממנו כסף, שכחתי את הכריך שלי בבית, הם היו שם לבד והחבורה שלהם הלכה, "מייקי אפשר כסף שכחתי את שלי" אמרתי מתחנפת, ג'סטין בהה בי, לא הבנתי למה "סוריי גמרתי את כל מה שהיה לי" הוא אמר "אני יכול לתת לך" ג'סטין אמר והוציא מהכיס שלו ארנק "לא צריך, אתה לא חייב" אמרתי "אני יודע אבל אני רוצה, אני חייב לך על מקודם" הוא אמר בחיוך כובש והושיט לי את הכסף "אתה בטוח שזה בסדר?" שאלתי קצת מובכת "נראה לך שאני אשאיר מישהי רעבה?" הוא שאל, חייכתי אליו והלכתי לקפיטריה לקנות.


תגובות (4)

תמשיכייי

16/08/2017 15:07

רק שחסר פירוט איך ג'סטין הכיר את כל החברים חוץ ממייק

16/08/2017 15:08

טיפה יותר פירוט וזה יהיה עוד יותר טוב

16/08/2017 15:08

    כמה דק ומעלה אחד חדש.

    16/08/2017 15:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך