ron742
...

ג'סטין ביבר פרק 9

ron742 17/08/2017 755 צפיות אין תגובות
...

הורדתי את כל הסימנים האלה מהפה, עיצבן אותי שבמקום לשמוח בשבילי ולתמוך בי היא מתנהגת ככה בגלל משהו שקרה לפני שנים!! דפיקות בדלת "לא רוצה לראות אף אחד!!" צעקתי "זה אני, טיילור פליז תפתח" היא אמרה, פתחתי והיא נכנסה. נשכבתי על המיטה והיא באה שכבה לצידי, שנינו בוהים בתקרה "אני מצטערת, אני יודעת שאתה אוהב אותה ולא הייתי צריכה להגיד את זה ככה ובכלל חשבתי שאתה אוהב את איזבלה… ואתה יודע גם מה שקרה ביני לבין סלינה…" היא אמרה והאמת הבנתי אותה "אני יודע, מצטער גם, ואני לא אוהב את איזבלה" אמרתי "אני יודעת, אני מצטערת, אבל כנראה שלא רציתי להיכנס שוב לכל הקטע של סלינה" היא אמרה חיבקתי אותה וירדתי למטה, היא נשארה לחשוב קצת. סקיילר חיבקה אותי היא גם הייתה בכל הסיפור של סלינה עם טיילור אבל טיילור הייתה יותר… "תודה" אמרתי והיא חייכה דפיקות בדלת "אני אפתח" היא אמרה והלכה "היי" היא אמרה, הסתכלתי לראות מי זה וזאת הייתה סלינה "בשבילך" סקיילר אמרה "אממ, האמת שבאתי בשבילך ובשביל טיילור?" היא אמרה, קמתי והלכתי אליה, חייכתי אליה ונישקתי אותה בלחי והן עלו למעלה, אני נשארתי שם משועמם וכרגיל כשאני משועמם אני אוכל.
נקודת מבט של סלינה
דפקתי בדלת של ג'סטין סקיילר פתחה אני יודעת להבדיל בניהן "היי" היא אמרה "היי" עניתי "בשבילך" היא אמרה לג'סטין "האמת שאני פה בשבילך ובשביל טיילור" אמרתי וג'סטין קם ובא אליי, הוא חייך אליי מרוצה ונישק אותי בלחי, סקיילר לקחה אותי לחדר של ג'סטין כנראה היא הייתה שם או משהו ופתחתי את הדלת היא הייתה שקועה בתקרה אז לא ראתה שזאת אני וחשבה שזה ג'סטין "ג'סטין אני יודעת שאמרת…" היא עצרה כשראתה שזאת אני "היי" אמרתי "תעופי מפה" היא אמרה בעצבים "שנייה תתני לי לדבר" אמרתי והיא לא ענתה "אני מצטערת על מה שקרה" אמרתי "מצטערת? מצטערת? זה מה שיש לך להגיד לי? את היית החברה הכי טובה שלי!! והבת זוג של ג'סטין שהוא אחד היקרים לי!! את זרקת אותו כמו כלב והלכת למישהו אחר! אפילו לא אמרת לי כלום!! העפת אותי מהחיים שלך כאילו אני הייתי אוויר בשבילך!!" היא אמרה בעצבים "אני יודעת, אני יודעת מה עשיתי… אבל נכון שניקול לא באמת הייתה חברה של ג'סטין? אז ככה זה איתי גם" אמרתי והיא הבינה "איך את יודעת על זה שניקול לא באמת…" היא אמרה "כי אני מכירה את ג'סטין והוא בחיים לא יהיה איתה…" אמרתי "וזה מה שקרה גם איתי… לא באמת הייתי עם הבראד הזה, הכריחו אותי לנתק קשר עם ג'סטין וכל מה שקשור אליו, הייתי חייבת בשביל הקריירה שלי, מקווה שתביני למה עשיתי את מה שעשיתי… התגעגעתי אלייך מאוד פליז תסלחי לי" אמרתי והיא פשוט חיבקה אותי סקיילר גם הצטרפה לחיבוק וכולנו התחבקנו, ג'סטין נכנס לחדר וקפץ עלינו וכולנו צחקנו "אז מחר כולכם מחר באים להופעה שלי" הוא אמר מצחקק, הוא תפס אותי ונישק אותי "דיי תפסיקו יא דביקים" סקיילר אמרה ומישהי נכנסה לחדר "היי" היא אמרה לג'סטין ספציפית והוא התנתק ממני ישר "היי" הוא אמר במבוכה "היי אני סלינה" אמרתי "איזבלה אבל לא אוהבת שקוראים לך ככה אז פשוט בלה" היא אמרה היא הייתה ממש יפה, "יאללה כולם לצאת ולהשאיר אותי ואת האישה שלי לבד" ג'סטין אמר ומשך אותי אליו, כולם הלכו ואוסטין נכנס לחדר "היי אוסטי" אמרתי, הוא היה גם אחד החברים הכי טובים שלי, אני שמחה שחזרתי לחיים הישנים שלי התגעגעתי אליהם מאוד והיה לי קשה בלעדיהם "סלינה?" הוא אמר בהלם "כן זה קצת מסובך אבל אני וג'סטין חזרנו" אמרתי והוא נישק אותי "וואו זה מדהים" הוא אמר וחיבק אותי ועשה לחיצת יד עם ג'סטין, הם שיחקו בפלייסטישן ואני השתעממתי, יצאתי משם והם אפילו לא שמו לב, ירדתי למטה וטיילור הייתה שם עם בלה "היי רוצות ללכת לאנשהו?" שאלתי "לאן?" טיילור שאלה "לאן שאתן רוצות, אולי בית קפה או קניון וכבר ערב אז אני מציעה בית קפה או מסעדה…" אמרתי "בואו נלך למסעדה אני גוועת, אבל תקראי לג'סטין ואוסטין ואני אקרא לסקיי, אני לא הולכת בלעדיהם" היא אמרה "טוב אבל הולכים למסעדה שלנו" אמרתי וטיילור הבינה למה התכוונתי כשאמרתי שלנו, התכוונתי למסעדה של החבורה הישנה. "ג'סטין, אוסטין אנחנו הולכים למסעדה שלנו רוצים לבוא?" שאלתי ושניהם הנהנו "אני רעב מוות" אוסטין אמר "שניכם תמיד רעבים שמנים" אמרתי וזרקתי עליהם כרית וברחתי משם, עד שהם קמו ולקחו כרית כבר לא הייתי שם "לא את לא עושה לנו את זה" ג'סטין צעק ואני עפתי משם צוחקת, ירדתי למטה והם הגיעו אחריי ורדפו אחרי בכל הבית, טיילור הצטרפה אז אוסטין ניצל את זה ורדף אחריה וג'סטין אחריי, איזבלה ישבה שם צוחקת עלינו "לא, לא ג'סטין, אל תעשה לי את זה" אמרתי והוא העיף לי כרית לפרצוף "אל תתעסקי איתי" הוא אמר בקול מאיים מצחקק "או שמה?" שאלתי "או שאני הולך לעשות את זה" הוא אמר ונישק אותי וראיתי שהפרצוף של איזבלה נפל "דיי תפסיק, יאללה בואו נלך" אמרתי כשהוא התחיל לדגדג אותי והפסיק, הלכנו כולנו "אישה יפה שלי, אני יכול להזמין את שון?" הוא שאל מתחנף "אוקיי" אמרתי בחיוך ונכנסנו לוואן שלו, הוואן ענקי עם בר משקאות ואוכל "אז אוספים את שון" ג'סטין צעק ולקח משהו לאכול "ישש, ותפסיק לאכול הולכים למסעדה" אמרתי "מה זה אמור להביע?" ג'סטין שאל, הוא רכושני וקנאי אבל זה לא מפריע לי דווקא להפך, זה רק אומר שהוא באמת אוהב אותי, "כלום אתה יודע שהוא אחד החברים הכי טובים שלי וחוץ מזה תראה איזה חתיך הוא" אמרתי והראתי לו את שומר המסך שלי היה שם תמונה שלי ושל שון ביחד "תפסיקי זה לא עובד לך" הוא לחש לי אבל ידעתי שזה כן, אספנו את שון ונסענו למסעדה שלנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך