גראס אדום- פרק 1

time machine123 18/02/2019 513 צפיות אין תגובות

נכנסתי היישר למסעדה והתחלתי להסתכל לכל הצדדים. מלצרית כמוני כבר יכולה להתמודד עם כל דבר. שמתי לב כשחלפתי בין הכיסאות והבחנתי בצוות צילום שכנראה מחפש מקום לצלם את הסדרה החדשה שלו " גבורה ואהבה" והיה שם בחור יפה עם עיניים תכולות בצבע הרקיע. קראו לו לואיס רייטר והוא היה כוכב רשת. כמעט התעלפתי כאשר ראיתי אותו.
החלטתי לגשת אליו בכל זאת , והמגש התחיל לזוז לי בין הידיים. אני מרגישה שאני כמעט נופלת.
המגש נפל מידי ונאלצתי להרים את האוכל שנשפך היישר לרצפה.
" סליחה, אוי." אמרתי בקול רועד והבטתי בו בחיוך נבוך.
" לא קרה כלום , את רוצה שאביא לך ממחטה?" התבדח לואיס והביט בי בחיוך מתגרה.
מה קורה פה? האם נדמה לי שהוא סתם מנסה להתחיל איתי? או שאני היחידה שמדמיינת שזה עתה רצים סרטים במוחי?
" מצחיק מאוד." אמרתי ברצינות ופני די האדימו למרות שניסיתי להסתיר את זה ממנו לשווא.
הבמאי תקע בי מבט כעוס ולא הבנתי כל כך מה הוא רצה ממני.
" שאני אבין , אנחנו כאן כדי לצלם את הסדרה החדשה שלואיס רייטר אמור להשתתף , את יכולה להביא לנו מיים בבקשה ומהר אם את יכולה." אמר הבמאי בנימה עצבנית.
" כן , מה שתגיד." אמרתי ברוגע למרות שבתוך תוכי רצתי לכעוס עליו , אבל זה לא היה נימוסי להתחיל להתנהג בגסות רוח ליד האנשים שבטח יחשבו אותי למשוגעת.
הבחור שהתחיל איתי לפני כמה דקות , ניגש אליי והביט בי בשקט בעיניו התכולות.
" את צריכה עזרה?" הוא שאל וחייך אליי כי אולי הוא חשב שאני זקוקה לעזרה. הבטתי במבט מלא פליאה ולא ידעתי מה להגיד.
" לא ממש. אתה ממש מעצבן אותי.." שיקרתי כי לא רציתי לומר שכן הוא מצא חן בעיניי.
" למה את עצבנית עליי? מה עשיתי לך? לא הספקנו עדיין להכיר אחד את השנייה , אני לואיס רייטר ואני כוכב מפורסם. מה קורה? את עדיין שותקת?" שאל לואיס בקול רגוע למדיי בזמן שאני עצבנית עליו אש ולא יודעת איך נקלעתי לפגישה מוזרה ומפתיעה בו בזמן, עם כוכב מפורסם וידוע שהכרתי אותו לפני כמה דקות.
" אני עדיין עצבנית עלייך אש! אל תחשוב שאני ואתה סיימנו לדבר! תחפש אותי בסיבוב , ואז תבין למה אני כועסת עלייך." אמרתי וכשהסתובבתי , ראיתי שהבוס שלי מסמן לי שעליי לדבר איתו.
" צדף אלמוג , את מפוטרת! שמעת? את מפוטרת לאלתר!!" הוא אמר לי ישירות בפניי , שמעתי את שתי המילים הללו ורציתי לקבור את עצמי באותם הרגעים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך