גראס אדום – פרק 2

time machine123 19/02/2019 483 צפיות אין תגובות

חשבתי שלא שמעתי טוב. מפוטרת? אני? למה הוא מפטר אותי אחרי כל מה שעשיתי בשבילו כל השנים האלה שעבדתי במסעדה? לא ידעתי אם לבכות או לצחוק.
לא עניתי לו ועזבתי את המסעדה מבלי יכולת להיפרד ממנו, כאשר שאני יודעת טוב מאוד שהדבר האחרון שרציתי זה לשכב במיטה ולשכוח לתמיד מכולם. לא הבנתי למה הוא עשה את זה אבל גם לא היה לי כוח נפשי להתעמת מולו ולהגיד לו שיתן לי עוד הזדמנות ויסביר לי בבקשה למה הוא החליט לפטר אותי.
אני לא יודעת אם אני אוכל להתנחם אחרי מה שקרה לי, אולי הבחור ההוא שסיפר לי שהוא כוכב מפורסם הוא האשם העיקרי בכך שפיטרו אותי מהעבודה שנתתי לה את כל הלב ואת הנשמה.
ניסיתי לנשום אבל שום שיטה שעשיתי לא תצליח בכלל למחוק את מה שקרה לי. המשכתי ללכת ולא עצרתי אפילו לשנייה כי רציתי להספיק להגיע לבית בזמן.
לפתע כאילו הוא הגיח משום מקום, ראיתי אותו מתקרב לעברי ושאלתי מה לעזאזל הוא רצה ממני.
יכול להיות שאני בכלל מדמיינת סתם דברים שהם אינם קיימים במציאות שבה אני חיה.
" שוב אנחנו נפגשים , מה קורה?" הוא שואל בעניין , בלי כל שמץ של ציניות לא נשמעה מקולו .
" בגללך פיטרו אותי מהעבודה. מה אתה מחייך? נראה לך שאני מרוצה ממה שקורה לי בזמן האחרון?" התעצבנתי עליו מאוד ולא הבנתי אם יש לו כוונות רציניות כלפיי או שהוא משחק איתי משחק ילדותי.
" כן , את יכולה להיות מאוד מרוצה, רוצה להיות חלק ממשהו גדול, אני מחפש ניצבים לסדרה החדשה שאני עומד לככב בה, נכון שזה מגניב ?" הוא אמר וחייך את החיוך המעצבן שלו.
" זה לא נשמע לי מגניב, מה אתה רוצה ממני?" שאלתי באדישות והתכוונתי לשחק את הקשוחה עד הסוף.
" אני רוצה שאת , תשחקי איתי על הסט ואף אחת לא אומרת לי לא בפנים, בואי עכשיו ומהר! למה את עומדת? הבמאי כבר עצבני עליי אש והוא אמר לי לחפש ניצבים , את היחידה שיכולה עדיין להציל את המצב המסובך." הוא אמר בביטחון, ולי היה נדמה שהוא אמר זאת מפני שהוא מתנשא ולא אהבתי בכלל איך שהוא מרים את האף שלו כלפיי מעלה.
" מה לשחק איתך על הסט? תגיד, אתה עושה ממני צחוק? אתה מדבר ברצינות או שאתה צוחק?" שאלתי ברצינות כדי להבין למה הוא מתכוון.
" את באה איתי עכשיו, עכשיו במיוחד שנשחק על הסט ביחד , אני חייב לשאול אותך איך קוראים לך באמת!" שאל לואיס וחייך חיוך יהיר עוד יותר מקודם.
בלי לחשוב פעמיים , הוצאתי את בקבוק המים ורוקנתי את כל תכולת הבקבוק היישר לתוך הראש שלו.
" עכשיו כשאתה רטוב , אתה עדיין מעוניין לשאול אותי לשמי?" אמרתי בחיוך מתגרה וחשבתי שהוא קרוב מאוד להתעצבן עליי ולסגור איתי חשבון.
לואיס לא צחק ולא זז, הוא הביט בי במבט חודר.
" חשבתי שאת אוהבת אתגרים , ככה את אוהבת להתחיל את היום , נכון? זה לא יישאר כך. אני עוד אסגור איתך חשבון!" הוא אמר בשחצנות בעודו גורר אותי אל סט הצילומים של הסדרה החדשה שהוא עומד לככב בה.
צדף אלמוג , למה את נותנת לבחור שאת עוד לא מכירה להתל בך כך?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך