גראס אדום – פרק 3

time machine123 20/02/2019 475 צפיות אין תגובות

עמדתי בצד ולא ידעתי אם להסכים עם זה שיצלמו גם אותי לסדרה, אני לא רוצה את זה בכלל , זאת אומרת להיות מפורסמת. אני לא רוצה להפוך לכוכבת , אני רוצה לחיות את החיים שאני רוצה להיות התסריטאית שתכתוב איך הסיפור שלה ישמע. אני כל כך נגעלת מפרסום וממצלמות , שלא שמתי לב שהוא סימן לי לגשת אל לואיס ואתחיל סוף סוף לשחק את המשחק.
מה אני אמורה לעשות עכשיו? אני כאילו אמורה להתנשק איתו ? רק לא זה! רק לא לנשק את לואיס היהיר הזה, שעד עכשיו היה לי נדמה שזה האדם שאני הכי שונאת בעולם!
למה כל זה קורה רק לי? למה הרע הזה מגיע לי?
אני הולכת בזמן שהרגליים שלי ממש רועדות, אני עומדת מול לואיס ושולחת לעברו חיוך עצבני.
בזמן שהבמאי מחכה רק לבואי כאילו הוא חיכה שהסדרה הזאת תגיע לסיומה , הייתה לי מין הרגשה כזאת שהוא מנסה בכל כוחו להיפטר ממני.
כשעמדתי לידו , הרגשתי את עצמי ברת מזל.
כשהוא ביקש ממני שאתקרב אל לואיס , הרגשתי איך קשה לי ממש לנשום כמו שצריך כאשר אני איתו.
" נו , תתנשקו , תתקרבו זה לזו . צדף, אני צריך שתראי שאת מאוד מאוהבת בו , אבל מאוד . אתם צריכים להתנשק." הוא פקד כאילו הוא לא נשם.
הבטתי בו כאילו הוא נפל באותו רגע מהירח. לרגע בהיתי בו ותהיתי למה בכלל המשורר התכווון.
לואיס החזיק במותני והביט בי במבט סקרן , האם הוא באמת ינשק אותי? נראה אם יש לו אומץ בכלל.
לפתע חשתי את שפתיו ננעלו באגרסיביות על שפתיי, הוא כמעט פצע אותי מאיך שהוא הפתיע אותי בנשיקה פתאום משום מקום.
אני לא יודעת ממש איך להסביר , הרגשתי רק גועל ממנו. לואיס התחיל לנשק אותי באגרסיביות.
לרגע חשבתי שאני נמצאת במלחמה איתו.
רציתי לשאול למה הוא מעז לנשק אותי ככה, שמעתי את הבמאי צועק " קאט" ואז התנתקנו אחת מהשני.
" צדף , אני רוצה שתתכווני לזה באמת , רואים שאין לך הרבה ניסיון עם מצלמות, ואני רוצה שאת תתרגלי את הסצנה הזו יחד עם לואיס. אני רוצה לראות איך את מתנהלת כשיש מצלמות מסביבך. את תצטרכי הרבה להתרגל עד שהסצנה תיראה מושלמת בכיכובך." קרא הבמאי לעברי , הרגשתי איך הסומק משתלט על לחיי וניסיתי להסתיר את מה שהרגשתי.
" בסדר , מה שאתה אומר." אמרתי מחויכת ונשמתי עמוק ככל שיכולתי.
" עכשיו את פחות כועסת?" שאל אותי עם חיוך רחב על שפתיו, והאמת שעדיין באיזושהי פינה נסתרת טיפה כעסתי עליו.
" כן , עוד לא הפנמת מי אני?" שאלתי אותו בחיוך מתגרה כי ניסיתי לעצבן אותו בפעם השנייה.
" את הבחורה ששפכה עליי את בקבוק המיים , עוד לא לקחת בחשבון שממני לא שוכחים כל כך בקלות." הוא אמר זאת בביטחון או שנדמה שהוא שוב מנסה להחזיר על כך ששפכתי עליו מים והתנהגתי אליו בנבזיות.
" כן , כי זה באמת הגיע לך." אמרתי בגיחוך וצחקתי לעצמי כאילו סיפרתי הרגע בדיחה למישהו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך