גראס אדום- פרק 4

time machine123 20/02/2019 503 צפיות אין תגובות

מה אני עושה כאן? לא הבנתי למה אני צריכה לשחק איתו. אני צריכה לשאת את רגליי ולמצוא דרך לברוח ממנו. לא יתכן שאני אמשיך לשחק את הנחמדה. גברים לא יקנו את הלב שלי בכזאת קלות.
" מה אתה חושב שאתה עושה? " פשוט לא יכולתי יותר לשתוק ומצאתי את עצמי צורחת עליו כמו משוגעת.
" בסך הכול נישקתי אותך , היה לנו נחמד ביחד, לא? את לא יכולה לשקר שראיתי איך את מסמיקה!" קרא לואיס בגיחוך וצחק לעצמו.
" מצחיק מאוד, אתה לא מוצא חן בעיניי וזאת הפעם הראשונה והאחרונה שאתה תנשק אותי, אתה לא תגע בי יותר בחיים שלך!" קראתי בעלבון.
" לא , אני לא מאמין לך ואני עדיין חושב שאני מאוד מוצא חן בעינייך. תגידי לי את האמת , זה לא עשה לך חשק להיות איתי ולקחת חלק במשהו מאוד ענק." הוא שאל אותי ושוב אחז בי , חשבתי לרגע שאולי עוד הפעם הוא ינשק אותי.
אבל לא, הוא הביט בי ממושכות ואז הניח את שתי ידיו על פניי והתחיל לנשק אותי בכוח, בהתחלה לא כל כך שיתפתי פעולה איתו.
" לא. פשוט לא." אמרתי בקול רם וניתקתי אותו ממני בפתאומיות.
" מה את נבהלת? מה עשיתי לך?" שאל לואיס בתרעומת והוא התחיל לתהות למה אני נהנית כל כך לשחק את הקשוחה איתו.
" עשית את הדבר הגרוע שיכולת לעשות , אתה מנשק אותי ובו בזמן אתה משחק איתי. אני לא רוצה שתמשיך לעשות את מה שאתה עושה, למה אתה מתנהג כאילו אני מוצאת חן בעינייך?" שאלתי בעצבנות והתחשק לי להחזיר לו על מה שהוא גורם לי להרגיש.
" את יודעת? אני מרגיש שיש בין שנינו כימיה טובה . אני ואת עוד נהיה זוג, אני מבטיח לך!" קרא לואיס בחיוך מנצח.
" אה כן?" אמרתי לו בזלזול. באמת שכבר הרגשתי איך הוא רומס את הכבוד שלי. לא יכולתי לתת לו להמשיך בשלו.
" למה את כל כך פגועה?" הוא שאל ובאמת יכולתי להבין רק מהקול שלו שהוא לא צוחק על חשבוני, אלא באמת דואג לי.
מה קורה לי? יכול להיות שאני מתחילה להתאהב בו?
הרגשתי איך פתאום מלכעוס , אני מתחילה להוריד לאט לאט את החומות שבניתי מסביבי כדי שלא יפגעו בי.
האם זה יתכן שאני מאוהבת בכוכב מפורסם שרק לפני כמה ימים הרגשתי שזה היה באשמתו שפיטרו אותי מהעבודה במסעדה? לא יכול להיות שזה מה שאני מרגישה! פשוט זה לא יכול להיות!
ניסיתי באמת לנשום עמוק. זה הדבר היחידי שיכול לעזור לי בשעת לחץ כמו עכשיו.
" אני לא כועסת עלייך, זה פשוט זה שאני צריכה פתאום לשחק והדבר הזה הוא די חדש לי." אמרתי בחיוך מתנצל, עכשיו חשתי שבאמת התנהגותי הייתה נראית בעיניו מאוד מגוחכת.
" אני פשוט מבין . את לא רגילה למצלמות. אל תדאגי, אני כאן כדי להדריך אותך!" הוא אמר לי וחייך אליי.
פתאום התחלתי לחבב אותו קצת. הוא אולי נראה בעייני כבחור הכי מעצבן בעולם. אבל הוא יכול להיות לפעמים כשהוא באמת רוצה הבחור הכי מתוק עליי אדמות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך