גראס אדום -פרק 5

time machine123 22/02/2019 542 צפיות אין תגובות

מצאתי את עצמי מתעוררת לבוקר מוזר וחדש, שעדיין לא ידעתי מי הביא אותי לכאן ולמה הוא עשה את זה.
נבהלתי כשראיתי מי ישן לידי והייתי בטוחה שאני בטוח מדמיינת.
בחלומות הכי ורודים שלי, אף פעם לא ישנתי לצד גבר שהיחס שלי השתנה כלפיו.היא לא אשם במה שקרה לי. להפך, אני אשמה ואני צריכה לקחת אחריות על זה שפיטרו אותי מהעבודה לאחר שראו שדקה אחת של ריכוז יכולה להפוך לגיהנום של ממש.
" למה הבאת אותי לכאן?" שאלתי אותו בקול מבוהל, והוא צוחק בקול רם כאילו סיפרתי לו עכשיו בדיחה מצחיקה.
" את צוחקת? כדי שנעבוד ביחד על הסצנה שאנחנו צריכים לצלם אותה, עכשיו את זוכרת?" הוא אמר בקול עבה כאילו הוא בלע בלון הליום.
מה? ממתי יש לי כישרון לשחק? ניסיתי לקחת נשימה קלה ופשוט להרגיע את עצמי. מה, יתכן שהוא עובד עליי?
לא, אני לא יכולה להאמין לו. פשוט בהיתי בו כמה דקות ספורות.
" מה , למה את כל כך מופתעת?" הוא שאל ובו בזמן קם כדי להתחיל לארגן את עצמו כדי לא לאחר לצילומים.
" אני פשוט לא רגילה לישון אצל גבר!" אמרתי לו ברצינות ולקחתי נשימה קלה לפני שאתחיל להסמיק מרוב חוסר ביטחון.
" לאן אתה רוצה לקחת אותי היום?" שאלתי בסקרנות מאשר בהססנות.
" לסוכן שלי, רוני ברגר. הוא יחתים אותך על חוזה חשוב שכל שחקנית מתחילה כמוך צריכה לדעת לפני שאת מתחילה לשחק בסדרות, חשוב מאוד שאת תיראי מספיק מעניינת בשביל ירצו להתחיל להעסיק אותך." היא אמר לי והסתכל עליי כאילו הוא ניסה לבחון אותי.
" נו , באמת. צדף. אין לך מה לחשוש. הוא בסך הכול בן אדם נחמד. הוא יהיה ממש בסדר. אני כאן איתך כדי שלא תחשבי שאת בודדה." הוא אמר לי בחיוך מרגיע וסימן שלא אכנס סתם ללחץ.
" תודה, אתה ממש חמוד." הוספתי בחיוך נבוך וניסיתי באמת להיות נחמדה איתו, להחזיר לו על טוב ליבו.
לפעמים עדיף לא לשפוט בן אדם מבלי האפשרות לדעת מה האופי שלו, איך הוא נראה או איך הוא מדבר עם אנשים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך