Franz Vanilla
אז כן זה די בגלל התגובות אבל לא רק אני רוצה להתנסות בסגנון הזה של הכתיבה ולראות מה יצאה אז מכווה שתרשמו לכל הדמויות ובהמונכם כי צריך הרבה :)))

גרין -כמו סיפור ערסים רק עדין- הקדמה והרשמה :)

Franz Vanilla 23/05/2014 1255 צפיות 35 תגובות
אז כן זה די בגלל התגובות אבל לא רק אני רוצה להתנסות בסגנון הזה של הכתיבה ולראות מה יצאה אז מכווה שתרשמו לכל הדמויות ובהמונכם כי צריך הרבה :)))

הקדמה :

היי אני אפרת או אפי כמו שכולם קוראים לי. אני בת 17, יש לי שיער שחור ועיניים ירוקות אפורות, אני רזה נמוכה ומלאה במקומות הנכונים. יש לי אחות אחת קוראים לה מיאה והיא קטנה ממני בשנתיים והיא עולה לי על העצבים כל יום מחדש.
יש לי שלוש חברות הכי טובות ,מעיין, ליטל וסול. אני מתה עליהם ואני מספרת להם הכל.
אני די ביישנית , אני לא מתחברת לכל אחד למרות שאני מאוד רוצה, פשוט קשה לי. אני תמיד רבה עם אמא שלי והרבה יותר קל לי להסתדר עם אבא שלי. יש לי ידיד הומו בשם אבי ואני מתה עליו .
בגלל שהמצב בבית התחיל להיות קצת רעוע התחלתי לעבוד באולם, אולם בשם גרין. מחר אני מתחילה את היום הראשון שלי בעבודה ואני יעבוד שם עם ילדה מהכיתה שקוראים לה סיוון.
אני מקווה להצליח ויותר מקווה שהמשכורת תיהיה מספרת כי בעד חודשיים מתחיל החופש הגדול ואני מתכוונת להנות …

הרשמה :

שם:
גיל:
מראה:
אופי:
תפקיד:(מרשימת התפקידים למטה)
רקע משפחתי:
עם יש משהו להוסיף :

תפקידים:

-מלצר.
-עובד מדיח.
-דיילת(אחראית עמדה בבופה או אחראית לאסוף את הצלחות שאנשים משאירים)
-עובד במטבח.
-עובדת ניקיון.
-דיג'יי.
עם יש לכם רעיון אחר תוסיפו:)

נ.ב מבוסס על סיפור אמיתי ^_^


תגובות (35)

תישמרו לי את הדי ג׳יי

23/05/2014 22:14

שם: ליאו ג׳פרסון
גיל: כימעת 16
אופי: מצחיק, לחוץ כשהוא מפחד או כשקורה משהוא רע וכ׳ו, נחמד, מעצבן, ציני, עקשן, בעל הומור משובח, כימעת בילתי ניסבל אבל ממש כיף איתו, משום מה הוא תמיד חייב לבית בפעולה, תמיד ידיו חייבות לעבוד.
מראה: שיער שחור קצר, ענייו חומות, נמוך, רזה, יש לו חיוך ממזרי שאומר : אל תתנו לו כל סוג של נשק שהוא.
תפקיד: dj
רקע: אימו ואביו מתו בשרפה, כאשר הם עשו קמפינג ביער, הוא ניצל איך שהוא, הכל קרה בגיל 7, יש לו פחד מוות מאש, ואיש לא יודע על פחדו מאש, הוא גדל מאז מות הוריו אצל סבאתו.
הערות: בחיים, אבל בחיים, לא יעשה משהוא עד שיהיה בטוח ב999 אחוז שזה הדבר הנכון לעשות, כשמדובר בבנות- אהה… והוא גם פזיז!

23/05/2014 22:22

    אוקיי תשמע הרי זה ברור שיש דמיון רב בין ליאו ואלדס לליאו ג'פרסון . ולמרות שאני מתה על פרסי ג'קסון וספציפית על ליאו אתה צריך להמציא את הדמות בעצמחה וכן אפשר לקחת השראה אבל היי ההורים של אחד החברים שלך מתו בשריפה ?
    אין מצב זה יותר מידי מתאים לפרסי או לספרי פנטזיה אחרים אז בבקשה תמצאי דמות אחרת של DJ ואני אכניס תודה מראש:))

    23/05/2014 22:31

שם: לילך אשכנזי
גיל: תהפוך לבת 16 עוד כמה ימים
מראה: גובה ממוצע, שיער בלונדיני קצוץ, עיניים כחולות כמו ים, מאוד יפה, כשהיא לא עובדת היא תלבש גופיות צמודות ומעליהן חולצות מכופתרות פתוחות עם ג'ינס, היא תמיד שמה ליפסטיק אדום
אופי: חברותית, מצחיקה, היא פועלת אחרי חשיבה מרובה בנושא, צנועה, מאוד פתוחה לאחרים, היא מפחדת מעכבישים, היא מאמינה בדרך הנסתר ואמונות טפלות אחרות
תפקיד: עובדת במטבח, אבל אם אין מספיק מלצרים היא יכולה לעבוד גם בתור מלצרית
רקע משפחתי: היא באה ממשפחה עשירה יחסית אבל היא לא רצתה להסתמך על ההורים שלה והחליטה להרוויח ביושר את הכסף שלה. יש לה אח קטן בן 13 שהיא תעשה הכל בשבילו
משהו להוסיף: יש לה קראש על ליאו, היא לא סיפרה לאף אחד והיא מפחדת לספר לו כי היא לא יודעת איך הוא יגיב

23/05/2014 22:34

אבל… מה עם "ההתנגדות"?…

24/05/2014 09:43

באלי עוד מלצרית ^^
תשמרי דמות

24/05/2014 09:59

שם: ליאן
גיל: כמו כולם
מראה: שיער שטני כהה גלי וארוך מאוד, עיניים בצבע חציל מוזר, רזה מאוד מאוד, גבוהה, היא לא חיוורת ולא שזופה. יש לה נמשים.
אופי: נחמדה, מתוקה, אבל היא יכולה להיות ממש מכשפה אם היא רוצה. היא יכולה להיות ממש צינית ולהעליב כל אחד, היא יודעת לפגוע בנקודות הרגישות של כל בן אדם.
היא גם ממש חכמה וחזקה פיזית.
רקע: אחרי שאמא שלה נפטרת מסרטן אבא שלה נכנס לדיכאון וליאן חייבת ללכת לעבוד באולם הזה כדי לפרנס את כל האחים שלה, יש לה עוד הרבה אחים, היא בעצמה חלק מרביעייה. היא עובדת בעוד שלוש עבודות ועמוסה עד מעל הראש, אבל היא בכל זאת נשארת אופטימית, לא משנה מה קורה.
היא גם מלצרית והיא גם דיילת.

24/05/2014 10:07

שם: דולב לוי
גיל: 16 וחודשיים
מראה: גובה ממוצע, שזוף, עניים בצבע ענבר ושיער חום כהה, שרירי, פנים מוצקות וידיים רכות ונעימות למגע, לובש חולצות טריקו אחידות בעיקר בשחור לבן ואפור אבל גם בצבעים אחרים וג'ינסים קרועים כשהוא לא עובד, יש לו שרשרת עם תליון ובתוכו תמונה של המשפחה שלו.
אופי: נחמד, פתוח, אופטימי, מצחיק, חכם, מתחשב, מקשיב, מבשל פשוט מעולה, אוהב לכתוב ולצייר, אוהב ספורט ותוכניות טלויזיה קומיות, הוא אתאיסט והרבה פעמים מציקים לו בגלל זה אז הוא לא ממש אוהב להעלות את זה בשיחה, מאד רומנטי, יש לו חיוך כובש, קצת מרחף ולסיום מתאהב בקלות.
רקע: בא ממשפחה יציבה ומרובה, הוא עובד כדי להרוויח מספיק כסף לרשיון נהיגה ולנסיעה משותפת של חבריו לאילת. הוא ממש אוהב את משפחתו ובעיקר את אחותו הקטנה בת העשר שיעשה הכל כדי לשמח אותה, לפעמים הוא קונה לה ממתקים בכסף שהוא מרוויח כדי לשמח אותה. הוא עובד בעוד עבודה שמסתיימת רבע שעה לפני עבודתו באולם (הוא מוכר בדוכן גלידה בקניון ממש קרוב לאולם ככה שהוא לא מאחר), יש לו קראשעל ליאן והוא יגיד לה בהזדמנות הראשונה שיקבל כי לרוב היאעובדת בחוץ כשהוא מבשל במטבח. למרות שלפעמים הוא גם ממלצר כשיש מחסור במלצרים.
תפקיד: מטבח ולעיתים רחוקות מילצור או דיילות.
מקווה שאהבת :)

24/05/2014 12:48

חבר'ה יש עד מקום אז מי שבא לו יכול עד להירשם^^

24/05/2014 14:01

שם- אגם אזולאי
גיל- מה שצריך
מראה- שיער בלונד קצר (עד הכתפיים) ומתולתל, עיניים חומות בהירות וענקיות, קומץ נמשים המפוזרים על אפה, דיי נמוכה, דקיקה.
אופי- מצחיקה, רעשנית, קולנית, מלאת ביטחון, תמיד מחייכת, תמיד מעודדת את כולם, קשה לה לראות מישהו עצוב, חברה של כולם, משרה אווירה שמחה, אף אחד לא לוקח אותה ברצינות בגלל שהיא תמיד שמחה ומצחיקה, ולפעמים זה ממש מכעיס אותה.
תפקיד- מלצרית
רקע- אימה נפטרה כשהייתה בת 10 אז היא התחילה לעבוד בגיל צעיר כדי לעזור למשפחתה להתפרנס. יש לה שני אחים גדולים שקוראים להם דניאל ומתן, ודניאל בצבא ומתן גם עובד כדי לעזור לאביה להתפרנס.

24/05/2014 15:54

אני יכולה לרשום את הדמות של מעיין?

24/05/2014 16:44

    סבבה למרות שהסיפור מדבר על העבודה באולם וסביר להניח שהיא לא תשתתף כל כך הרבה אבל בחירה שלך :)

    24/05/2014 16:46

    אהה אז לא, איזו דמות חשובה חסרה לך?

    24/05/2014 16:48

    כולם חשובות אני צריכה פשוט עד אנשים שיעבדו באולם לא משנה לי במה

    24/05/2014 16:52

מלצרית:
שם: אם, אמנדה.
גיל: 22
אופי: אחראית, נחמדה ותומכת, למדה באוניברסיטה הנדסה וקיבלה בפסיכומטרי 745. היא עובדת כדיילךת בזמניות עד שתקבל אישור לעשות דוקטוקט בהנדסאות. היא רוצה להיות אדריכלית.
מראה: גבוהה, רזה. יש לה שיער שחור ארוך ארוך ארוך ארוך עד הברך. ועיניים כחולות מממש. יש לה נמשים על הפס של הלחיים והאף, נותן לה מראה חמוד ותמים כזה.
צבע עורה בהיר מאוד. והיא מלאה מאודדדדדדדדדדד במקומות הנכונים.
רקע: היא גרה באמריקה 10 שנים, מגיל 12, וחזרה לארץ כדי ללמוד על הנדסת ירושלים. היא חבבה את הארץ ונשארה. היא באה ממשפחה עשירה, היא מקבלת מה שהיא רוצה מתי שהיא רוצה. (היא תצטרך ללמוד לא להתרגל לזה….)
היא נפרדה מחבר שלה לפני שבועיים ורק למישהו שממש יעשה לה את זה יש סיכוי להכנס איתה למערכת יחסים.
היא לוקחת הכל בהומור, לא עושה ריגשי, משתדלת לא לחפש אשמים.
בגלל שעברה לישראל, הוריה הפסיקו להזרים לה כסף, והיא צריכה להתפרנס בעצמה. לכן היא הלכה לעבוד באולם המפואר שמספרים שהמכורת בו מעולה.
הרבה דברים לא נעימים קרו לה בזמן האחרון, וכנראה שהיא לא תהיה כל כך סבלנית בעבודתה.

24/05/2014 16:59

    תכניס פליזזזז.:))))

    24/05/2014 17:01

    היא יצאה ממש טוב וכולם נכנסים :)

    24/05/2014 17:07

    יששש תודה:) -KISS-

    24/05/2014 17:11

שם: חן מירון
גיל: כמו כל השאר
מראה חיצוני: נמוכה, עיניים חומות ושיער חום בהיר.
אופי: היא ביצ׳ית, יש לה קטע עם מישהו גדול ממנה במקצת, יש לה ראש על הכתפיים והוא לא מפחדת להגיד את דעתה, חסרת טקט אבל מצחיקה.
רקע: היא באה מבית רגיל של שני הורים ואח קטן, החיים שלה משעממים והיא כל הזמן מחפשת ריגושים, בין אם זה בחיי האהבה או בחיי החברה, למרות שיש לה קטע עם אותו מישהו היא דלוקה על אחד מהעובדים שיש באולם.
תפקיד: היא מלצרית וכשצריך היא גם שוטפת כלים למרות שהיא לא אוהבת לשטוף

24/05/2014 17:00

אוקיי יש מקום לעד כמה אז תרשמו בנים וגם בנות ושיהיו גדולים קצת ^_^

24/05/2014 17:06

טוב אני נותנת גבר:
אם אפשר שהוא יהיה אחראי משמרת.
שם: נייט ג'ונסון
גיל: 23
מראה: קלאסי- עיניים כחולות ושיער בלונדיני, פשוט מושלם, הוא היה מאוד מבוקש בבריטניה- משם הוא עלה. הוא ממש לא שחיף, כמו שגבר לא צריך להיות, אלא טיפילה שמן כזה, כרגיל, יש לו ריבועים בבטן, והוא גבוה.
אופי: נחמד מנומס, ג'נטלמן קלאסי, אין הרבה מה לספר.
רקע:הוא נולד וגדל בבריטניה, אהב את המקום, ובלית ברירה, בלי הרבה ויכוחים, עלה לארץ, כי סביו חולה מאוד והוא והריו באו לארץ לטפל בו.
הוא לא כזה מושקע כי אין לי כוח, אבל אני מקווה שהוא בכל זאת בסדר

24/05/2014 17:17

    ווואוו אני ממש במתח מתי את מתחילה כבר??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    24/05/2014 17:32

    תודה בכל זאת ^_^

    24/05/2014 17:33

    אני צריכה עד דמויות אז אני מחכה קצת כנראה מחר או משהו :)

    24/05/2014 17:33

אני אתן כמה שצריך תגיד לי בדיוק אני חיבת היום!

24/05/2014 17:35

בואי נגיד עד שתי בנות וארבע בנים אבל תתני עד שתיי ועם לא יהיו לי עד דמויות עד מחר אני יבקש ממך עזרה :)

24/05/2014 17:40

אני אחזור על שאלתי, מה אם ההתנגדות?

24/05/2014 17:56

    אני לא חושבת שאני ימשיך אותו בגלל חוסר הפופולריות שלו…. סליחה :(

    24/05/2014 17:58

    זאת לא צריכה להיות סיבה להפסיק סיפור, ובכלל: זה לא תמיד טוב שהסיפור נורא פופולרי. זאת אומרת, כשיש חמש עשרה-עשרים דמויות קצת קשה באמת… לכתוב. את לא צריכה להתייאש מסיפור כל כך מהר, חכי קצת. אני אדאג באופן אישי להפנות קוראים לסיפור הזה, זה נראה כמו התחלה של משהו נהדר ( :

    24/05/2014 18:44

כמ את צריכה? כלכך הרבה? אני מתה לסיפור!!!
אוקיי ככה:
עודבדת ניקיון:
שם: קלורה
גיל: 66
אופי נחמדה, תומכת, היא מעיין האמא של כל העובדים. היא מכינה להם אוכל בסוף היום, היא עוזרת להם באהבות שלהם, בעבודה בכלל, היא מעיין "סיני חכם".
מראה: יש לה שיער אפור, פנים מקומטות, אבל מביעות אהבה ושמחה. היא נמוכה וצ'בית כזאת.
רקע: קלורה היא ניצולת שואה, שחייה, לא ברמה כלכך טובה. היא גרה בדירת חדר, במה שהיא מצליחה לאכלס את עצמה, יש שם מטבחון, ספת מיטה, שירותים גלויים ודוש גלויי, בלי ניקוז.
מצבה הבריאותי רע מאוד, וכנראה שימיה ספורים, שאר חברי צוות האולם מנסים לעזור לה כספית.

דייל:
בר כהן
גיל: 16
אופי: ערס כזה, מצבו המשפחתי לא טוב, אז הוריו הכריחו אותו להגיע לכאן. הוא מאוד שובב וסוטה שזה מתקשר לבנות.
מראה: יש לו שיער חום ועיניים חומות, לא מדהים. הוא שחיף כזה, לא מושך במיוחד, נמוך.
רקע- הוא ישראלי בדם אז אין הרבה מה להגיד עליו, הוא שובב, גונב לפעמים, אביו בכלא ולכן החינוך שלו בזבל. ילד פחים כזה, גדל בדרום תל אביב.

מקווה שבסדר:)

24/05/2014 18:28

שם: אופיר מלאכי
גיל: 24
מראה: גבוה, שרירי, שזוף, שיער חום בהיר, עניים כחולות עמוקות, פנים מושלמות וגוף שחבל על הזמן.
אופי: הוא חכם, צנוע, מקסים, נחמד, שקדן, רומנטי הוא הבחור המושלם.
רקע: הוא ילד יחיד לאם חד הורית, אביו מת כשהיה בתיכון והשאיר לו ולאימו הרבה כסף. הוא לומד רפואה ועובד באולם למרות שיש לו מספיק כסף ללימודים כי הוא רוצה לפתח כישורים. הוא מתגעגע לאביו מאד, ומבקר את אימו בכל פעם שהוא יכול. הוא נפרד מהחברה שלו לפני חודש כשגילה שהיא בוגדת בו אז הוא פגיע וחושש להיכנס למערכת יחסים חדשה.
תפקיד: עובד מדיח ודייל לפעמים dj כשליאו לא נמצא.
מקווה שהוא יכנס ^_^

24/05/2014 20:39

שם: דניאל זטקובי
גיל: 26
מראה: גבוה, שיער בלונדיני פרוע, עיניים בצבע של העלים באביב, אף אירופאי קצת סולד, בהיר עור וקצת שרירי
אופי: ביישן, מעדיף לקרוא בהפסקות שלו אם הוא לא יוצא לעשן סיגריה, אינטלקטואלי מאוד וציני
רקע: דניאל עלה לארץ מרוסיה בגיל חמש וגר באותה דירה מאז. אחרי שהוריו נפטרו בתאונת דרכים שהיה בן 17 הוא פרנס ודאג לעצמו. אחרי שהלך לצבא וסיים תואר ראשון בהיסטוריה אמריקאית הוא התחיל תואר שני וכדי לשלם על הלימודים הוא עובד בתור עובד ניקיון.
אם לא אכפת לך אני רוצה שהוא יעזור לקלורה ויתן לה לגור ביחד איתו בדירה שלו

26/05/2014 07:33

נווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו מתי את מתחילההההההההההההההההההההההההההההההההההההה אני מתה כבר לסיפורררררררררררררררררררררררררר

26/05/2014 15:01

את תתחילי בקרוב?
כבר עבר יותר משבוע

03/06/2014 15:56
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך