דבש פראי פרק 1

The angel of love13 12/05/2020 573 צפיות אין תגובות

דבש גולן בת העשרים וחמש, הבטחה גדולה למשפחה, עיניי כולם נשואות אליה בתקווה שהיא תביא גאווה למשפחתה, מאחר שהיא לפני כמה שנים חוותה חוויה שהותירה בה פצע עמוק עד עצם היום הזה.
היא אחות בכורה לארבעה אחים בנים, שנולדו בפערים גדולים. מאז היא לא מאמינה באהבה וגם לא בגברים. דבש היא בחורה מתוקה , חכמה ונדיבה.
יש שיאמרו עליה שהיא קצת תמימה, אחת שאפשר ממש "לסובב" אותה.
השנים בכלל לא שינו אותה, היא נשארה אותו דבר.
דבש גולן הייתה הנושא המרכזי של הבית, והילדים הסתכלו על אחותם הגדולה בקנאה.
הם שאלו את עצמם למה דבש תפסה את מקומם כדי שהם יזכו בתשומת לב מרבית.
אולם האכזבה לא איחרה להגיע אל הבית שלהם.
דבש קיבלה רגליים קרות אחרי שהיא קיבלה את הצעת הנישואין, מאז אף אחד לא היה בתוך חייה.
דבש אף פעם לא חשבה שזה יקרה והלב מבפנים יפתח והיא תתאהב שוב.
מה יהיה אם הדבר הזה נכון לגביה? האם היא לא שפטה מוקדם יותר את הבחירה לבטל את החתונה? האם היא הייתה יכולה להיות קצת שקולה?
התשובה היא לא, החיים קצרים מכדי שהיא תבכה על חלב שנשפך .
היא לא תמשיך לבכות לנצח, ולחכות לאביר על הסוס הלבן גם אם זה אומר שהיא תחזור אי פעם לאהוב.
דבש אהבה לאהוב, והאהבה אהבה אותה בחזרה.
כשהייתה בדרך לחתונה, בצומת דרכים מקרית היא נפגשה עם ארוסה ולהשאירו שם עד שהיא תקבל החלטה סופית אם להתחתן או לא.
" אימא, החלטתי לא להתחתן!" אמרה דבש בהחלטיות.
" חשבת פעם מה את מעוללת לחתן המסכן? מה יגידו עלינו ברחוב ? אני מקווה שלקחת החלטה נכונה. אני לא יודעת מה עבר בראש שלך. " אמרה שרי לדבש, לאחר שהיא החליטה אכן לבטל את החתונה.
"מה את רוצה ממני עכשיו?" ענתה דבש ברוגז ונכנסה לרכב מבלי להמשיך לדבר.
" לפחות תבקשי סליחה, זה המינימום שאת יכולה לעשות עבור עצמך." אמרה שרי והתעלמה שדבש שקעה בשינה עמוקה ומתוקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך