דולפינים פרק 1

The angel of love13 20/02/2020 386 צפיות אין תגובות

מיה היא בחורה יפהפייה , מלאת חן וכנה שגרה עם הוריה באי הקטן " דולסה פלזה".
הקרובים אליה לא ציפו ממנה שתגיע לגדולות , אולם על מיה דעתם לא השפיעה כלל.
היא חלמה על היום בו היא תמצא סוף כל סוף עבודה, ולא תצטרך להסתובב חסרת מנוחה בבית לבדה.
היא לא הייתה מסוגלת להמשיך מבוטלת המבזבזת את זמנה בצפיית סרטים רומנטיים ללא הפסקה עד אמצע הלילה , היא לא העיזה לכנות עצמה " סינדרלה החדשה".
מיה החליטה לקחת את עצמה בידיים בלי לחכות שנס יציל אותה.
היא המשיכה לחפש עבודה למרות שהיא קיבלה הרבה " לא!" בחיים.
זה לא הדבר שיגרום לה להתייאש כל כך מהר, להרים ידיים זה הדבר הכי קל שהיא יכולה לעשות לעצמה.
במקום שהיא תשקע במרה שחורה , היא התחילה לחפש עבודה בכל מקום אפשרי.
בזמנה החופשי היא אהבה לצייר את עצמה ואת חברותיה הטובות , היא מזמן לא לקחה מכחול ביד ותעז להשתמש בו כדי לצייר בו את מה שהיא הסתירה מהוריה.
חלומה היחיד היה להיות ציירת וגם חלום זה נותר בגדר זיכרון מתוק מהילדות שלה.
היא לא הסתגרה יותר בגלריה מפני שלא היה לה זמן מספיק לחלום.
היא לא נתנה להוריה להמשיך בכוחות משותפים לדכא את רצונותיה לנסות מהשכונה הזאת לתמיד, כדי למצוא את האושר שאליו יחלה.
אך היא לא יכלה לצפות שהכול עוד יסתדר מעצמו.
היא המשיכה בסתר לקבל הצעות עבודה ישירות מהמחשב הנייד שלה , בלי לדעת שהיא צריכה להיות עם ניסיון של הרבה שנים.
כאשר היא ניתקה עצמה מהמחשב הנייד שלה, היא שמעה שהוריה מתווכחים בסלון על כך שהיא לא הייתה הבת החוקית שלהם , שהאמת הייתה שהיא נולדה למשפחה עשירה שהייתה אחראית על רשת של בתי מלון מוכרים בשם " אסטרז'ה" .
שהיא הייתה צריכה לגדול עם הוריה ושמגיע לה לבחור עכשיו שהיא גדלה , איפה היא רוצה להיות .
איפה היא בוחרת לחיות , ההחלטיות הזאת לא שייכת למיה הישנה , זאת שהייתה רודפת אחרי החלומות שלה ומאמינה שהכל אפשרי רק אם יש רצון.
אבל למיה החדשה יש גב, דעות וכתף שהיא יכולה להתנחם בעזרתה.
היא מאמינה שאנשים אכן משתנים אם זה לטובה או לרעה.
אם היא הייתה נשארת במקומה , יכול להיות שדבר לא היה משתנה .
בשביל ההורים שלה , היא הייתה הכישלון הכי גדול של החיים שלהם.
גם אם זה לא מה שהם אומרים לה ישר בפרצוף , היא מרגישה שזה מה שהם הרגישו כאשר היא הגיעה בפעם הראשונה לבית שלהם.
היא לא הרגישה מעולם כאחת מן כולם , היא הרגישה כאילו שהיא זכתה ביחס מיוחד יותר מכל בן אדם אחר, היא לא הבינה לעולם למה.
מדוע ההורים שלה נתנו לה להרגיש אחרת , היא ידעה שבלעדיהם או איתם אם היא הייתה נשארת עם ההורים הביולוגיים שלה , יכול להיות שהיא הייתה רגילה ומשעממת , ההורים שלה תמיד אמרו לה שבשביל לחיות לא צריך להיות חכם גדול, היא לא צריכה לשאוף לגור עם הורים עשירים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך