דולפינים פרק 2

The angel of love13 20/02/2020 496 צפיות אין תגובות

החיים האליצו את מיה לעבוד קשה כדי לקבל בסוף את מה שהיא רצתה , לא היו לה חיים מושלמים.
אבל גם היא לא יכולה להכחיש שהיו בהם רגעים מאוד חזקים וטובים.
החיים למדו אותה בדרך הקשה איך להילחם כדי להגשים את החלומות שלה.
זה לא שהיא ויתרה על החלום להיות ציירת , היא הייתה חייבת לעבוד כדי לפרנס את עצמה.
העסק המשפחתי אינו תורם לה בכלל , רק הוריה מתרים בה שאין היא עושה שום דבר שיכול להועיל למצב הכלכלי הרעוע שאליו הם הגיעו מכורח הנסיבות.
מיה אמרה להם שבשבילם היא עושה את כל המאמצים הנדרשים כדי לרצות אותם בשביל להביא כסף טוב לבית למרות שהחובות הולכים ונערמים לנגד עיניהם.
אין לה באמת פתרון קסם לכך , היא ידעה מראש שיהיה קשה אם היא תעזוב למקום אחר.
היא לא יודעת מה לעשות , הוריה לא יתמכו בה אם היא תבחר לנטוש אותם , היא לא יכולה לתת להם להתמודד עם החובות שעליהם לשלם לאנשים מסוימים .
היא לא מבינה מה זה כסף , ואין לה שום דרך לעזור להם לשלם את כל מה שהם חייבים , כבר מאה פעמים היא ראתה איך אנשי המאפיה פירקו את הוריה במכות רצח , היא לא הבינה את הרוע שלהם.
בשבילה הם לא היו בני אדם רגילים , הם כבר מזמן איבדו את שפיותם.
כעבור חודשיים , מיה יצאה לנשום אוויר צח ובחוץ היא נפגשה בחואן מנואל גוטיירס.
הוא נראה כמו חתיך שיצא מתוך המגזין , היא התלהבה ממש מהחליפה המהודרת שהוא לבש.
" היי," הוא אמר לה בחיוך של מיליון דולר. היא שאלה את עצמה לאן הוא מבזה את מראהו לפניה.
האם הוא מנסה לעשות רושם? האם הוא ניסה להתחיל איתה זה עתה?
" אני מיה," היא אמרה בקול מלאכותי אך תמים למדי.
" חואן מנואל." הוא אמר בחיוך שחשף שיניים לבנות , מצוחצחות כהלכה.
נראה שצחצוח היה מן הדברים החזקים שהוא הקפיד עליהם היטב.
" אני מחפשת עבודה, " היא אמרה אפילו בלי לחשוב.
" יש משהו שאני יכול להציע לך , יש למשפחתי חוות דולפינים שבה אני עובד המון שנים. תרצי לשמוע?" אמר בחיוך ולא הפסיק להביט על מיה.
" בוודאי," היא ענתה בהסכמה , וחייכה אליו גם.
" מה דעתך שאני אראיין אותך קודם?" אמר ברשמיות .
" זאת נשמעת הצעה מעניינת. אני אוהבת דולפינים." היא אמרה בחיוב , וביקשה ממנו שהוא ימשיך.
היא התקדמה אחריו בהתרגשות בלתי נמנעת, כשהיא ראתה איך שחואן מנואל מדגדג את הדולפינים , היא רצתה מאוד את העבודה הזאת.
" טוב , אז התקבלת." אמר בשמחה , " את יכולה להתחיל לעבוד עכשיו," הוא אמר וחיבק אותה.
כשליסנדרה הופיעה , היא ראתה את חואן מנואל מחבק בחורה זרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך