mayaviner
מבוסס על סיפור אמיתי ☹ בכל מקרה, אשמח לתגובות ואם יש לכם דעה לא טובה או מעליבה תכתבו אותה בצורה שלא תעליב כי אני פוגשת במקרים שכותבים תגובות שאני יודעת שאם לי היו כותבים את זה הייתי כל כך נעלבת.

דימית לאש ٠ℓσvє٠

mayaviner 15/10/2014 978 צפיות 17 תגובות
מבוסס על סיפור אמיתי ☹ בכל מקרה, אשמח לתגובות ואם יש לכם דעה לא טובה או מעליבה תכתבו אותה בצורה שלא תעליב כי אני פוגשת במקרים שכותבים תגובות שאני יודעת שאם לי היו כותבים את זה הייתי כל כך נעלבת.

שאלת אותי מה לדעתי היא האהבה,
נתתי לך מבט מזלזל, גלגלתי עיניים ואמרתי שאהבה זאת רק מילה ובה אני לא מאמינה.
נתת לי מבט המום ודימית את האהבה לאש. במבט מתלהב וחיוך תיארת לי שקשה להדליק את האש. מנסים בעזרת מצית, גפרור ואפילו אבני צור אבל כאשר האש נדלקת, היא כל כך חמה ונעימה. אבל לבסוף כמו כל האהבה, האש קטנה ובסוף היא נכבית. רק זכר אחד יישאר לאותה האש, העשן שיישאר ותמיד יזכיר את האש שהייתה.
סירבתי להאמין, הייתי בטוחה שאין דבר שכזה הנקרא אהבה.
לאחר כמה שבועות, הודית באהבתך כלפיי. ואני? הרגשתי את זה. הרגשתי את האהבה. האהבה הייתה בין שנינו, היא תיארה את רגשותינו. ואני אהבתי את ההרגשה הזאת, כל כך הרבה פרפרים, כל כך הרבה רגשות, חיוכים, הודעות, שאלות ומחשבות והמבטים הסמוקים של שנינו שאנו מחליפים, כל זה מתאר את המילה אהבה שעכשיו יש לה פירושים.
עכשיו, אני מפלסת את דרכי בניסיון לנשום או לראות דבר מה דרך העשן. כי קר אחרי שהאש כבתה. אני כל כך מצטערת שהאמנתי לאהבה המעוורת והבנתי שהיא תמיד כך מאכזבת.


תגובות (17)

אהבתי.
למרות שאני לא כ"כ מחבבת סיפורי אהבה,
אני מחבבת את הסיפור:)

15/10/2014 16:20

מאסתי בסיפורי אהבה, מאסתי בקלישאות.
אני באמת לא מאמינה באהבה, שהינה בסך הכל תגובות כימיות במוח כמו שאר הרגשות, וגם אם היא קיימת..הרי נדירה יותר מכל משאב טבע.
בכל זאת..סיפור נחמד.

15/10/2014 16:26

וואו.. בל פעם מחדש אני קוראת תסיפורים שלך וזאת המילה היחידה שאני מצליחה להוציא מהפה… ~בקטע טוב~… תגידי.. בת כמה את?

15/10/2014 16:28

    שלוש עשרה ואני ממש שמחה שאהבת :)

    17/10/2014 17:38

אהבתי מאוד…זה נכון..הרוב לפחות..לפי דעתי יש אהבות שלא משאירות עשן..אבל הרעיון בגדול ממש יפה <3

15/10/2014 16:30

אני חושבת שהמילה היחידה שאפשר להגיד זה, וואו. כי זה פשוט וואו. וזה לא סוד שאני חובבת גדולה של סיפורים כאלה, וצר לי שזה אמיתי :( אך זה באמת יפה!

15/10/2014 16:31

וואו, כתבת את זה ממש יפה, אהבתי, 5 לבבות!

15/10/2014 18:47

אני אהבתי את הסיפור אף שלא חוויתי את ההכזבה מהאהבה אצלי האהבה לא נעלמה או ברחה אצלי היא…לא משנה סיפור חמוד יפה כזה!!!

15/10/2014 22:17

אהבתי, למרות שאני מאמינה שלפעמים יש אהבה שלא נכבת לגמרי כי מצליחים להצית את האש מחדש (:

17/10/2014 14:26

    ובקשר למה שאת אמרת [עוד כמה אמרו זאת] אני מעוניינת לומר שכוונתי היא שתמיד ולא משנה מה האש נכבית לבסוף.
    זוג מבוגר, האיש נשאר, אשתו נפטרה, האש כבתה.
    לתמיד.
    זאת הכוונה, אי אפשר להשאיר לעולמים את האש דלוקה.

    17/10/2014 17:38

היי, מה נשמע?
אני אוהב מאוד קיטש, אז מאוד אהבתי את הקטע הזה. אני חושב ששווה לעבור שוב על הקטע מבחינת ניסוח: היו לך כמה בעיות קלות פה ושם, בעיקר במשפטים שהופכים להיות ארוכים ומסורבלים (ולפי דעתי היית צריכה לפצל אותם אפילו לכמה משפטים, ולא לחבר אותם).
כתבת לקראת הסוף: "מתאר את המילה אהבה שעכשיו יש לה פירושים" – לא התכוונת ל"משמעות"? נראה לי יותר מתחבר לקטע ולמה שכתבת.

17/10/2014 14:30

    פירושים.
    כדי שנוכל לתאר אותה.
    אף פעם לא ידעתי איך לתאר אהבה, אז פתאום הבנתי.
    פירושים, לא משמעות.

    17/10/2014 17:36

כתיבה ממש יפה אני מאוד אהבתי,ממש יפה

18/10/2014 01:45

אהבתי מאוד.

18/10/2014 11:24

ממש ממש אהבתי!
את כותבת טוב מאוד וברמה ממש גבוהה ואני תמיד נהנת לקרוא סיפורים שלך :)
אף פעם אל תפסיקי לכתוב כי זה מדהים!!!

21/10/2014 15:01

רציתי להגיד לך שחבל לי שהפסקת לקרוא אצלי הכתיבה שלי ממש השתפרה, והסיפור נהיה טוב יותר.
חוץ מזה שאהבתי את הביקורת שלך.

21/10/2014 23:08

רואים שזה מבוסס על אמת… הקטע עם העשן יפהפה, המטאפורה מושלמת, אבל אז עשית את זה סיפורי. הייתי מוותרת על הסיפורי, הפסקה האחרונה מהממת. הייתי חותכת קצר ומגיעה רק לזהב בלי המסביב כמו שעושין בשיר ממש בוחרים מילים בקפידה. בכל אופן את כותבת מהמם סתם כי את כישרונית.
אגב, ראיתי בפרסום שיש קבוצת ווצפ. מה עושים בה מי יש שם? צריך להיות 'טובים' כדי להיכנס? כי אם כן בכיף אשמח שתכנסי לראות קצת שירים שלי ותחליטי. אני אשמח אש להיכנס לשיחות על דברים באתר ויצירות ולדבר עם יוצרים וכו..

14/11/2014 02:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך