דלת סגורה????

HappyEnd 12/01/2016 749 צפיות אין תגובות

שוב אני נכנסת לאוטו שלך והכל מתפוגג. כל ריב שהיה לנו בטלפון וכל הצעקות שלי נשכחו. כי ככה אתה וככה תשאר , אתה סגור בפני כל אדם שירצה לדבר איתך על מה שקורה איתך בפנים באמת.
שנה שאני מנסה לדובב אותך . שואלת קצת על המשפחה קצת על הצבא קצת… ואז אתה נסגר. אתה לא נותן לאף אחד יותר מידי וגם לי זה נחשב המון בשבילך.
אתה מפצה אותי בחיוך בליטופים ובנשיקות ובעיניים שאומרות הכל.
העיניים סיפרו לי שרבת עם המשפחה.
הן סיפרו לי שהיה לך כלכך רע בצבא….
סיפרו גם על האקסית שפגעה בך נורא.
החיוך שלך והנשיקות הקטנות סיפרו לי כמה התגעגעת , הידיים שלך סיפרו לי שאתה אוהב איך שאני נראת והעיניים שלך פשוט צועקות כל פעם שאתה אוהב!
אבל.. אם אשאל אותך אתה תסתכל לרצפה ותשתוק. לא כי זה לא נכון פשוט כי אתה לא מסוגל לדבר . הגוף שלך צורח לי והפה שותק אז אני נותנת לגוף שלי לצרוח איתך .
והאהבה שלנו היא הדבר הכי אמתי שיש . חמה , קרובה חזקה. ובתוך כל המערבולת הזו של סדינים גוף וחום אנחנו הכי פראיים ונהנים . ועם כל הרעש והאופוריה אתה שומע את הגוון של הקול שלי שהשתנה לשניה ועוצר את הכל.
את בסדר? כואב לך? פגעתי בך? לא פגעת בי וגם בחיים לא תפגע כי אני רואה כמה דאגה יש לך אלי וכמה אהבה לא צריך לדבר אפשר פשוט ככה להיות אנחנו . נהיה דלת סגורה יחד בפני אחרים שלא יבינו את העיניים שלך ומה זה אהבה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך