LaRrY&ZiAm
אני יודעת שהפרק קצר אבל זה פרק ראשון אז הוא חייב להיות קצר לא? סתם צוחקת D: תהנו שבת שלום :)

דם- פרק אחד

LaRrY&ZiAm 06/06/2014 964 צפיות 8 תגובות
אני יודעת שהפרק קצר אבל זה פרק ראשון אז הוא חייב להיות קצר לא? סתם צוחקת D: תהנו שבת שלום :)

פקחתי את עייני,אני רואה סביב מרפאה.
ראשי כאב בצורה איומה.
"ברוכה הבאה" קול גברי נשמע פתאום.
"א-איפה אני?" שאלתי בפחד. הרמתי את ראשי הכואב והסתכלתי על דמות הגבר הנאה שעמד מולי.
"קוראים לי שון" הוא אמר. הוא העביר את אצבותיו בין שערו החום.
"איך קוראים לך?" הוא שאל . "קוראים לי אליסון בתני ג'ונס" עניתי לו. הסתכלתי בעיניו הכחולות.
"שם יפיפה" הוא חייך חיוך מתוק.
"עכשיו תענה לי על שאלתי, איפה אני?" אמרתי בעוקצניות.
"את במערת הערפדים" הוא אמר.
" מערת הערפדים?!" הרגשתי את אישוני גודלים.
"כן,בקרוב מאוד השינוי שלך הסתיים".
לפיד היה ליד המיטתי,לקחתי אותו במהירות .
"תתרחק!" צעקתי. הוא העביר את ידו בין האש ובין רגע האש נכתבה.
הנדהמתי מרוב היופי אשר הוא העביר את אצבותיו בין האש החמה ואיך היא נכבתה בין רגע.
הרגשתי את הדמעות אשר יורדות על הלחי שלי וצורבות על הפצעים שלי.
"אני רוצה-רוצה הביתה" אמרתי.
"את כבר בבית" בוא אמר משלב את ידיו החזקות.
"בואי נכיר עוד פעם ?" הוא הושיט את ידו לידי.
"לא!!" צעקתי תוך שניה לפני שהוא עוד הספיק לסיים את המשפט.
"טוב אליסון, כפי שאמרתי שמי הוא שון , אני יהיה המדריך שלך פה" הוא אמר בחינניות כאלו לא קרה כלום לפני שניה.
"אני חייב שתנוחי בקרוב השינוי שלך מסתיים ואני חייב ללכת לצוד דם כדי שלא תמותי לנו בדרך" הוא חייך וניביו הציצו החוצה.
"שון" משהו נכנס לתוך החדר הגדול.
"מאט! מה אמרתי לך על להסתובב בתוך במרפאה?" הוא אמר בעקצניות לנער שעמד שם.
"אני מצטער אתה חייב למהר! היילי גוססת!!" הוא צעק.
" מה?! איך?!" הוא מיהר ויצא מהחדר "מאט תשמור עליה" הוא אמר לנער.
נשכבתי על המיטה הגדולה עצמתי את עייני בחוזקה מנסה לא לבכות.
שמעתי צחוק מתגלגל . "מה?" פקחתי את עייני.
הוא חייך "כלום" .
"זין" אמרתי בגיחוך.
"צינית אה?" הוא צחק , "נעים להכיר אני מאט" הוא אמר.
"קוראים לי אליסון, אבל אני מעדיפה שתקראו לי אלי" אמרתי.
"אנחנו נסתדר אלי" הוא אמר בגיחוך קל.
"עם אני ישאר פה בכלל" אמרתי בלחש.
"נראלי שאני אלך להיילי" הוא אמר והלך מחדר.
הורדתי את רגלי אל הריצפה צמרמורת עברה בגופי אשר הרגשתי את הריצפה הקרה.
הלכתי לאט לאט לכיוון היצאה.
הרגשתי איך התפרקתי בתוך שניה. נפלתי ארצה.


תגובות (8)

ממש אהבתי, יש מלא סיפורי ערפדים, אבל קלעת בול אליי.
תשיכי עוד היום ואפשר לתת דמות?

06/06/2014 20:05

    אכן כןן אני אשמח לדמות אין לי כל כך רעיונות לדמיות D:
    99% שאני לא אמשיך היום אבל עם אני אהיה מספיק משועממת אז אני אמשיך :) תודה :)

    06/06/2014 20:07

ישש! מושלמת! אני אתן לך דמות בת, בתקווה שהיא תהיה חברה טובה החדשה של אלי. בכל מקרה, אם אין לך כוח ליצור דמויות תפני אליי. העיקר שתכתבי.
שם: אנני ת'ייר
גיל: 17 (היא יותר גדולה ממנה(ניראלי-?)
אופי: אנני היא נשמה טהורה. היא נחמדה, תומכת, נאמנה ועוזרת. רוצה רק טוב. אך כשזה מגיע למשפחה וחברים שנפגעים, עולמה מתהפך. היא נורא ספורטיבית. היא רצה הכי מהר מכולם, וגם הכי חזקה, היא תמיד מצילה את כולם. בגלל זה כל הבנים אוהבים אותה.
מראה: לאנני יש עיניים ירוקות נורא בהירות, עם מסגרת ברורה וירוקה. יש לה שיער שחור לגמרי, חל וארוך עד אחרי הירך. צבע עורה בהיר בהיר, כמעט לבן, והיא קצת מנומשת בקו האף לחיים. היא גבוהה, לא יותר מידי, וידיה ורגליה דקות ועדינות. היא מלאה במקומות הנכונים כמו שצריך, מתלבשת מעולה, ובין המקובלות בשכבה.
רקע: אין הרבה מה לספר. כל שושלת משפחתה הם ערפדים. אביה ואמה, הם ממייסדי המערה, ודואגים לרבים מערפדים כמו לילדיהם, אך לא שוכחים את אנני.

06/06/2014 20:16

בסיפור שלי גם קראתי לדמות הראשית שון וגם הוא מדריך שם.מוזר חחחחחח
בכל מקרה אני מחכה להמשך ואם את יכולה רק תשימי לב לזה שאומרים 'אשאר' ולא 'ישאר',
זה נשמע ממש יפה תמשיכיי!!

06/06/2014 20:49

    אני כל הזמן מתבלבלת אלוהים אמרו לי את זה בכל הסיפורים שלי סליחה D: אני ממשיכה היום

    06/06/2014 20:51

מושלםם!
תמשיכיייייי היום (:

06/06/2014 21:04

וואוו , אני חייבת להגיד שקראתי הרבה סיפורים על ערפדים ויש בזה משהו נורא מיוחד .
הכתיבה שלך טובה והדמויות נורא מעניינות :>
אין לך טעיות בכתיב ( חוץ מה"ישאר" חח , לא נורא ♥ ) ואני ממש אוהבת כשכותבים סיפור חלק וללא טעויות .
נהנתי לקרוא ואני ישר עוברת לפרק השני :D
מדהימה ♥♥

06/06/2014 22:51

טעויות*

06/06/2014 22:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך