מכפת לכם ?!
סורי על הקללות (?)

דניאל ומאיה -פרק 26-

מכפת לכם ?! 17/03/2014 2139 צפיות 5 תגובות
סורי על הקללות (?)

אופק היה שם בחוץ , הוא ראה אותי , ובא לדבר איתי.
אופק :" אז בסוף אתה ומאיה חברים ?" הוא שאל
אני :" כן" עניתי והוצאתי את העשן מהפה.
אופק :" תקשיב , אני מכיר אותך לא מאתמול , אני מקווה בשבילך שאתה לא תיפגע במאיה." הוא הסתכל עליי בפנים רציניות.
אני :" תקשיב." אמרתי ולקחתי שכטה מהסיגריה , " מאיה היא הדבר שהכי חשוב לי עכשיו , תסמוך עליי שאני לא יפגע בה"
אופק :" קשה לסמוך עלייך .. כולם מכירים אותך ואת הסטוצים שלך"
אני :" מה אתה חושב , שכל מה שמגיע לי זה רק סטוצים ? " התחלתי להתעצבן שוב.
אופק :" לא, תקשיב , מאיה היא כמו אחותי , אם יפגעו בה , אני ידאג לזה שמי שפגע בה, יפגע עוד יותר , ואני לא בא בקטע של איומים."
אני :" דווקא נראה לי שכן" אמרתי "אתה בעצמך אמרת , שכולם מכירים אותי בתור אחד שבנות בשבילו זה רק סטוצים , אם מאיה הייתה סטוץ הייתי זורק אותה ממזמן" אמרתי
הוא הסתכל עליי במבט חשדני , יאללה שישתחרר לי מהחיים!
אני :" תקשיב אופק , מזה לא מתאים לי עכשיו כל הקטע הזה , אני עצבני רצח ובסוף יקרה פה משהו ששנינו נתחרט עליו"
אופק :" כמו מה ?" אמר
אני :" וואי באמאשלך תעזוב אותי , לא בא לי להתעצבן עלייך , לא כדאי לך גם שאני יתעצבן עלייך "
אופק :" למה מה תעשה ?" התגרה בי בכוונה , ילד מצייייק אינעל דודה שלו
אני :" וואי ," התעצבנתי "אתה בכוונה מתגרה כאילו ?! אתה רוצה לבדוק למה אני מסוגל ?! בוא תבדוק !" אמרתי וזרקתי את הסיגריה על האדמה.
אופק :" אני לא מתגרה , אני רוצה לדעת שאתה לא תיפגע במאיה"
אני :" כוסעמק , אני לא יפגע בה מה אתה לא מבין ?! מה אתה חושב שאני איזה בן זונה ?! שאני יפגע בה ?! באף אחת אני לא פגעתי , כל הסטוצים שלי , ידעו שהם היו סטוץ , כולם זונות אחושרמוטה, מאיה לא אחת כזאת , וגם לא תיהיה , מי שמכבדת את עצמה, אני יכבד אותה בחזרה, אני אוהב את מאיה , אני לא יפגע בה ! " אמרתי והוא הסתכל עליי " יאללה 'שתחרר לי מהחיים !" הוספתי והלכתי משם , הלכתי הביתה.
*
שהגעתי הביתה , ראיתי את אמא שלי בסלון , עוד הפעם החפירות שלה ..
אמא :" למה חזרת כלכך מוקדם ?"
אני :" שיחררו אותנו מוקדם" המצאתי תירוץ
אמא :" למה?"
אני :" היה אמור להיות לנו איזה פעילות אבל בסוף ביטלו אותה , אז שיחררו אותנו" המשכתי לשקר.
עליתי לחדר, הורדתי את הבגדים , נשארתי עם בוקסר והלכתי לישון.

–נקודת מבט מאיה–
דניאל שלח לי הודעה שהוא חזר הביתה , אוף אני לבד.
~אהבת חיי ♥~
דניאל :" הלכתי הביתה"
אני :" מה בגלל המורה ?"
דניאל :" גם.."
אני :" בגלל מה עוד?"
דניאל :" סתם הייתי עייף ועצבני , לא היה לי זין , חזרתי הביתה"
אני :"טוב חייםשלי , נדבר יותר מאוחר ♥"
דניאל :" ביי ♥"
~סוף שיחה~
הייתי עם אלין ועומר כל היום , היה סבבה.

=צלצול הביתה=
חזרתי הביתה , עליתי לחדר , ורוי היה שם (אח שלי הגדול)
אני :" רוי !" צעקתי וקפצתי עליו
רוי :" אחותי הקטנהה" אמר וחיבק אותי
אני :"לכמה אתה זמן אתה נשאר?"
רוי :" אני הייתי בסביבה וקפצתי לבקר , אני הולך עוד מעט , אבל אני בא לשבת" הוא אמר וחייך
אני :" יש !" אמרתי וחיבקתי אותו , אני אוהבת אותו כלכך !!
רוי :" מה כלכך נורא לך עם רון ?" הוא צחק
אני :" כן " אמרתי ועשיתי פרצוף עצוב.
.רוי :" טוב ספרי מה חדש וזה"
אני :" אממ , יש לי חבר .." אמרתי , עליו אני סומכת.
רוי :" מה ?! מי זה ?!" אמר
אני :" מישהו מהכיתה שלי" צחקתי
רוי :" הוא בסדר ? הוא נוגע בך ? כי אם כן , אני ילמד אותו שלא ייגע באחותי יותר בחיים"
אני :" לא תרגע הוא לא כזה " אמרתי
רוי :" תראי לי תמונה שלו" הוא אמר , נכנסתי לאינטסגרם של דניאל והראתי לו. " פשש , טוב , אני מרשה לך " אמר וחייך
אני :" כאילו מישהו שואל אותך.." לחשתי בחיוך
רוי :" מזה ?!" אמר ודיגדג אותי, ואחרי כמה דקות הפסיק "רגע סיפרת לרון ?"
אני :" לא " אמרתי ושמתי את היד על הפה "אבל אל תאמר לו , שהוא יהיה פחות רע אני יספר לו"
רוי :" מה זאת אומרת פחות רע ?"
אני :" הוא מתייחס אליי ממש מגעיל , והוא גם לא חוזר הביתה , והוא לא מספר לי איפה הוא, לא עונה לפלאפונים יותר , לא להודעות , ואותי הוא כל היום חוקר"
רוי :" אז אל תעני לו , את לא חייבת לומר לו כלום אם הוא לא אומר לך" רואים ? זה למה אני אוהבת אותו.
אני :" זה בדיוק מה שאמרתי לו ! הוא השתנה , הוא כבר לא כיפי ומצחיק כמו שהוא היה , והוא לא מספר לי כלום יותר."
רוי :" אל תדאגי , זה הגיל .."
המשכנו קצת לדבר , סיפר לי קצת מה איתו וזה .
הפלאפון של רוי צלצל , ורוי ענה.
רוי :" טוב אני צריך לחזור" אמר אחרי שניתק.
אני :" לאאא" אמרתי ועשיתי פרצוף עצוב
רוי :" דיי יא מכוערת , ביום שישי אני בא"
אני :" טוב .." אמרתי ושנינו יצאנו מהחדר שלי. " ביי " חיבקתי אותו.
רוי :" ביי" הוא חיבק אותי חזרה , ויצא מהבית.


תגובות (5)

תמשיכייייייייייייי
מושלם!!!

17/03/2014 18:44

פרק מהממם
תמשיכיייי

17/03/2014 19:04

תמשיכייי

17/03/2014 20:51

מושלמייייייייי חולה על דניאל כפרהעליו !!
תמשייכככיייייייי
ורוי שלי !!! ^_^

18/03/2014 00:40

למה רוןןןןןןןןןןןןן זבל שכזה ורויייייייי מושלםםםםםםםםםםםםםםםם חחחחחחחחחח זה אני מאוהבת ברויייייייייייייייייייי תמשיכי מושלםםםםםםםםםםםםםם

19/03/2014 19:52
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך