מכפת לכם ?!
בנות אני ממש מצטערת שלא כתבתי כל הימים האלו , זה פשוט הלחץ שלפני החופשה , היה מלא מבחנים ושיעורים , ולא היה לי כלכך זמן ..

דניאל ומאיה -פרק 31-

מכפת לכם ?! 02/04/2014 1950 צפיות 8 תגובות
בנות אני ממש מצטערת שלא כתבתי כל הימים האלו , זה פשוט הלחץ שלפני החופשה , היה מלא מבחנים ושיעורים , ולא היה לי כלכך זמן ..

מאיה :" מה זה מה מצאת ?" שאלה ושברה את מחשבותיי.
אני :" מה ? כלום." אמרתי , זרקתי במהרה את המעטפה חזרה למגירה וסגרתי אותה, מנסה לשכוח ממה שראיתי שם.
מאיה :"טוב תפסיק לחטט ובוא כבר " היא אמרה וזרקה עליי כרית.
אני :" אח , מה זה היה ?" אמרתי תוך כדי שאני צוחק וזורק עלייה בחזרה את הכרית.
המשכנו לעשות קרב כריות , היה מצחיק רצח, אחרי כמה דקות שהרבצנו אחד לשני עם כריות , נשכבנו על המיטה והתכסינו בשמיכה, פתאום מאיה התחילה להיקרע מצחוק.
אני :" מה את צוחקת יא מכוערת?" הסתכלתי עלייה.
מאיה :" סתם , חשבתי על זה שיצאנו ממש פצועים שעשינו את הקרב כריות הזה" היא אמרה תוך כדי צחוק.
אני :"את יצאת פצועה, אני לא" חייכתי.
מאיה :" בטחח , רק אתה" אמרה בציניות.
אני :" לא רצית לישון או משהו ?"
מאיה :" אה נכון , תעיר אותי עוד איזה רבע שעה ככה ?" היא אמרה ועצמה את עינייה.
"טוב" אמרתי והדלקתי את הטלוויזיה .
מאיה :" תנמיך אבל." היא אמרה ונתנה לי מכה קטנה על היד.
לקחתי את השלט והנמכתי , ונתתי לה מכה חזרה.
מאיה :" אחח אבל למה כואב ?! אני לא נתתי לך חזקה !" היא אמרה וניסתה לתת לי מכה חזקה, שהיא חושבת שתכאיב לי.
אני :" סליחה , מה אני יעשה שאני חזק מידי?" אמרתי בשחצנות.
מאיה :" שתוק , אוגר יותר חזק ממך" היא אמרה בעוקצנות ונשכבה שוב לישון.
אני :" טוב מה נעלבת ?! סליחה זה לא היה בכוונה .." אמרתי וליטפתי לה את היד, היא הזיזה את ידי.
מאיה :" תן לישון קרצייה" אמרה , והתרחקתי , חזרתי לראות טלוויזיה.

אחרי בערך עשר דקות , הערתי את מאיה , בכל זאת .. מסיבה של אדם , מה הקטע לישון כל המסיבה ?!
"מאיה , קומי" לחשתי, לא קמה
"נו מאיה קומיייי" הרמתי את קולי , לא קמהה.
"קומייי כבררר כוססעמקקקק" צעקתי וניערתי אותה.
מאיה :" הנההה הנהה אני קמההה עווףף ממניי" היא אמרה וניסתה להתנגד לניעור שלי.
"תודה לאל" אמרתי והפסקתי לנער אותה.
אני :"יאללה בואי יורדים ללמטה" אמרתי וקמתי מהמיטה.
מאיה :" רגע אני צריכה לסדר את השיער עניינים וזה." היא אמרה , וקמה גם היא והסתכלה במראה.
אני :" טוב אז אני יירד למטה , אני מחכה לך" אמרתי ויצאתי מהחדר , ירדתי במדרגות , והלכתי לרקוד קצת.

–נקודת מבט מאיה–
אני חייבת לראות מה עניין את דניאל כלכך במגירה ההיא , הוא היה כלכך שקוע בזה .
הלכתי לכיוון המגירות , לא היה נעים לי לחטט , אבל אני חייבת לבדוק מה היה שם !
פתחתי את המגירה , מסתכלת על הדלת , כדי לבדוק אף אחד לא ייכנס.
ראיתי שם , בין כל הגרביים , מעטפה שרשום עלייה "לאדם אהבת חיי" כנראה בזה הוא כלכך התעסק.
פתחתי אותה , אוף לא נעים לי מאדם ! אני לא אוהבת לחטט בדברים של אנשים אחרים , כי תכלס , אני לא הייתי רוצה שיחטטו לי בדברים , ואני בטוחה שגם אדם לא ..
בתוך המעטפה היה דף מקופל , פתחתי אותו , היה כתוב שם מכתב בכתב יד עגול ויפה,
לחתיך שלי ♥
כמה שאני אוהבת אותך , אתה פשוט לא מבין כמה !
לא עובר יום שאני לא חושבת עלייך , אתה כלכך חשוב לי , ובחיים אני לא יוותר עלייך ♥
אני מבטיחה לך , שאם יכולתי , את כל חיי הייתי מבלה איתך , אבל .. אתה יודע למה לא נוכל,
והמחשב שלא נוכל להיות ביחד .. מדכאת אותי כלכך , שרק לחשוב על זה , להיזכר בזה , עושה לי רע ..
וכשאני רואה אותך , כאילו מישהו רוצה להעניש אותי , לאמלל אותי , להתעלל בי!
אתה לא מבין מה אני מרגישה שאני רואה אותך .. כלכך באלי להתקרב אלייך , לחבק אותך , לנשק אותך ולא לעזוב לעולם ..
אבל אני לא יכולה.
אוהבת הכי בעולם , אפילו ממה שאתה יכול לתאר …
-נועה-
הרמתי את ראשי מהדף , מי זאת לעזאזל נועה ואיך היא קשורה לדניאל ולאדם ?!
החזרתי את הדף למקומו , הכנסתי את המעטפה חזרה למגירה וסגרתי אותה .
נעלתי את העקבים שלי , מבט אחד במראה , וירדתי ללמטה.
כשירדתי במדרגות , ראיתי את דניאל רוקד ברחבה כשכוס אלכוהול בידו.
נעמדתי במקומי , צופה בו רוקד .. מושלם שלי,
ראיתי איזו אחת מתקרבת אליו , באה לרקוד איתו .. נשארתי במקומי , רציתי לראות מה הוא יעשה.
בהתחלה הוא לא שם לב אלייה , לאחר כמה רגעים הוא רואה אותה, מנסה לרקוד איתו ולמשוך את תשומת ליבו , הוא חייך אלייה חיוך מתנצל והתרחק, היא התקרבה שוב הכלבה, והוא שוב התרחק , לא מבינה רמזים זאתי ?!
אחר כך היא באה והתחילה להימרח עליו , פה כבר לא יכולתי לעמוד מהצד , ירדתי במהירות מנסה שלא ליפול מהעקבים , פיניתי את דרכי לדניאל ,העפתי אותה , כרכתי את ידיי סביב צווארו ונישקתי אותו והוא החזיק במותניי, ראיתי אותה מתרחקת במבט מאוכזב.
התנתקתי מהנשיקה , ורקדתי קצת עם דניאל.
ראיתי את עומר ונוי נכנסים ורוקדים ביחד , על בטוח הם חברים כבר !
באתי לכיוונם , וראיתי את אלין בדרך , משכתי אותה איתי עד שהגענו אליהם.
אני :"מזל טווב !!" אמרתי , צעקתי יותר נכון , וקפצתי עליהם .
אלין :" אתם חבריםם ??" היא שאלה בהתרגשות
נוי :"הממ , כן" היא אמרה בביישנות וחייכה.
צרחתי , וחיבקתי את נוי , מחצתי אותהה.
"אני כלכךך מאושרתת בשבייילך !!!" צעקתי תוך כדי שאני מחבקת אותה.
נוי :" טובטוב תעזבי אותי כבר משוגעת" היא אמרה תוך כדי צחוק.
עומר :"מאייהה את עוד תהרגיי אותה , עד שאנחנו חברים את כבר רוצה להרוג לי אותה?!" צחק.
" לאלא מה פתאום" אמרתי ועזבתי את נוי.
אלין :"טוב מאיה בואי נשאיר את הזוג המאוהב לבד .." היא אמרה וקרצה, והתרחקנו מהם , ליאן נראתה קצת מבואסת.
אני :"מה יש?"
אלין :" בואי ללמעלה , אני יספר לך .." אמרה , ועלינו למעלה וישבנו על אחת מהספות שהיו שם.
"שפכי" אמרתי לה.
ליאן :"בואי נגיד .. שהייתי קצת דלוקה על עומר , אבל שלא תביני לא נכון , אני הכי מפרגנת להם שבעולם" היא אמרה תוך כדי שהיא מסתכלת על הרצפה.
אני :"אה .. אוי" אמרתי והיא הפנתה את מבטה אליי , "אהבת אותו ממש ?"
ליאן :"לא יודעת .. זה היה בקטנה כזה, אבל לא נורא , ראו גם שהוא אוהב את נוי בכלל .."
אני :" אל תדאגי , נמצא לך מישהו אחר !" אמרתי לה בניסיון לעודד אותה. "מה עם אדם? הוא ממש חמוד , וגם חתיך" קרצתי.
ליאן :"אדם? לא יודעת .." אמרה בחשש.
אני :"ליאן , אדם הוא בול בשבילך , אתם מתאימים ! והוא ממש נסיך , אני אומרת לך , אם לא היה את דניאל ? הייתי הולכת על אדם" חייכתי אליה , והיא גיחכה.
אלין :" עד כדי כך ? ת'אמת אני לא כלכך מכירה אותו , יענו , את האופי שלו וזה , יצאנו לדבר כמה פעמים אבל לא משהו רציני .."
אני :"יופי אז עכשיו זה הזמן למשהו הרציני הזה"
ליאן :" עכשיו ? אבל .. הוא שמה רוקד עם כל הבנות , איזה סיכוי יש לי ? אני סתם עוד איזה מכוערת אחת .." רציתי לדפוק לה כיסא בראש , מה זה מכוערת ?! הלוואי עליי להיראות כמוה.
אני :"ליאן , את אחת הבנות הכי יפות והכי כוסיות שראיתי , סבבה ? אל תעזי אפילו לומר שאת מכוערת , למה אני יתעצבן וזה לא יהיה טוב , אני יתלוש לך את הראש!" אמרתי בטון מאיים אך ציני.
ליאן :"אמאלה יא מפחידה, הנה אני יורדת לדבר איתוו " היא אמרה וקמנו מהספה וירדנו ללמטה, היא פילסה את דרכה בין כל הבנות שהיו צמודות לאדם , רקדה איתו קצת , כשהוא ראה אותה הוא חייך , טוב איך לא ?! ליאן נראתה מדהים באותו ערב , הם דיברו קצת , צחקו..

את שאר המסיבה העברתי עם דניאל , נוי עומר ליאן ואדם.
היה כלכך כיף ! לא הרגשנו איך שהזמן טס , היה שתיים בלילה.
אני :"פאק אמא שלי תהרוג אותייי!" אמרתי כשרק כל מי שציינתי קודם יושבים על הספה , מותשים מהמסיבה , כבר כולם הלכו.
דניאל :"אז בואי תישני אצלי" הוא קרץ אליי.
אני :"אבל אין לי בגדים אין לי כלום! אולי אני ייבקש מאח שלי שיביא לי ?"
נוי :"מרון ? אתם לא בריב או משהו כזה? הוא יספר להורים שלך"
אני :"הוא לא , תאמיני לי שלא, אני יתקשר אליו" הלכתי לצד והתקשרתי לרון.
~אחשלי החתיייך ♥~
רון :"הלו?" הוא אמר בקול עייף.
אני :"רון יש מצב אתה מביא לי תיק עם בגדים וכל זה, עוד איזה כמה דקות ? אני הולכת לישון אצל נוי." עדיין לא אמרתי לו שיש לי חבר , ואם הייתי מספרת לו מההתחלה, אין מצב שהוא היה נותן לי ללכת לישון אצל דניאל.
רון :"טוב, תגידי לי מה את צריכה.."
הסברתי לו מה לקחת , ואיפה כל דבר נמצא.
אני :"טוב תבוא עוד חמש דקות מחוץ לבית אני באה." אמרתי להם שאני יוצאת להביא את הבגדים , ויצאתי מהבית והלכתי לכיוון ביתי.
ראיתי את רון מחכה שם.
רון :"איך היה?" הוא אמר והושיט את ידו עם התיק.
אני :" סבבה , ותודה" אמרתי ולקחתי את התיק מידו.
רון :"אני מקווה בשבילך שאת הולכת לישון אצל נוי , ולא אצל איזה מישהו שאני יודע מה הוא רוצה לעשות איתך." הוא אמר והסתכל עליי במבט.
אני :"אל תדאג , אני הולכת לנוי" שיקרתי.
רון :" טוב, אמא ואבא יודעים ?"
אני :"לא, אם הם ישאלו תגיד להם , ביי"
"ביי" הוא אמר , והלכתי לבית של אדם , עומר ונוי כבר הלכו , רק אדם ודניאל נשארו שם , דניאל חיכה לי.
דניאל :" יאללה בואי , אני מת מעייפות" אמר , התקרב אל אדם וחיבק אותו , חיבוק של גברים כזה "ביי אחי , מזל טוב" הוא אמר לו.
אדם :"תודה אחי , נדבר " הוא אמר , אני התקרבתי לאדם וחיבקתי אותו גם, "מזל טוב" אמרתי לו , הוא חייך אליי , ואני ודניאל יצאנו.
הגענו לבית שלו , עלינו לחדר, דניאל נכנס להתקלח.
כשהוא יצא נכנסתי גם אני, שמנו פיג'מה, דיברנו קצת וראינו טלוויזיה, וסופו של דבר נרדמנו.


תגובות (8)

מי כמוני מבינה אותך…….
תמשיכייייייייייייייייייי

02/04/2014 19:27

פרק יפה
המשךךךך

02/04/2014 19:40

אויייייי יודעת מזה חחח תמשיכייייייייייייייייי מושלם

02/04/2014 19:40

מהמםםם תמשיכייי!!

02/04/2014 21:54

מושלם ואני כל כך מבינה אותך בלחץ הזה חחח תמשיכיי

02/04/2014 22:27

תמשיכי

02/04/2014 22:47

המשך מידדד

04/04/2014 13:33

תמשיכייי

04/04/2014 16:12
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך