מכפת לכם ?!
בנות יום שני ושלישי אני לא בבית , אז אני לא יוכל לעשות עוד פרק , ויום רביעי גם לא בטוח שיהיה לי זמן , אם יהיה מספיק תגובות אני ימשיך היום ואם לא אז מחר. חופשששש נעייייייייייייייייייים :))

דניאל ומאיה -פרק 32-

מכפת לכם ?! 05/04/2014 1901 צפיות 4 תגובות
בנות יום שני ושלישי אני לא בבית , אז אני לא יוכל לעשות עוד פרק , ויום רביעי גם לא בטוח שיהיה לי זמן , אם יהיה מספיק תגובות אני ימשיך היום ואם לא אז מחר. חופשששש נעייייייייייייייייייים :))

=בוקר=
קמתי מחובקת בזרועותיו של דניאל , ישנתי כמו בול עץ.
התמתחתי , ודניאל הסתובב לצד השני , נאנחתי.
"דניאל קום" אמרתי וניערתי את ידו בעדינות.
דניאל :"עוד חמש דקות.." אמר בעייפות עם עיניים עצומות.
"עכשיו נו , יש בית ספר." קמתי מהמיטה לכיוון השירותים שצמודים לחדרו.
"טוב.." הוא אמר וקם , מתאושש מהבוקר.
צחצחנו שיניים , ושטפנו פנים.
אני :"אני הולכת להתלבש בשירותים" אמרתי ולקחתי את התיק עם הבגדים והאיפור .
דניאל :" בואי נתלבש ביחד" הוא אמר וצחק.
אני :" למה לא תפנטז עוד קצת " אמרתי בגיחוך.
דניאל :"איזה קקה ילדה" הוא אמר ונפל על מיטתו.
אני :"נוו תתלבש אתה פה אני יתלבש בשירותים וזהו , אנחנו עוד נאחר.." נכנסתי לשירותים , לבשתי את הבגדים שאמרתי לרון לקחת לי , טייץ שחור , גופייה לבנה משוחררת עם ציור של נמר בשחור עלייה , ונעליים שחורות עם סולייה לבנה, השארתי את השיער פזור , סידרתי אותו קצת , התאפרתי והתבשמתי ויצאתי מהשירותים , דניאל כבר היה לבוש והוא ישב על המיטה והיה בפלאפון שלו.
דניאל :"עד שאת מתארגנת השם ישמור"
אני :" אז מה אתה רוצה שאני יראה כמו פצועה ?" גיחכתי.
דניאל :"זה בלתי אפשרי" הוא אמר וחייך אליי.
אני :" טוב שתוק , יש לנו חמש דקות !" אמרתי בבהלה כשראיתי מה השעה , ישר הכנסתי את הבגדים במהירות לתיק , סידרתי הכל , לקחתי את הפלאפון , לקחנו את התיקים ויצאנו.
הלכנו ביחד לבית ספר , וכשעברנו ליד הבית שלי ראיתי את רון יוצא , רציתי שהאדמה תיבלע אותי באותו רגע.
"שיט !" לחשתי , וניסיתי להסתתר.
דניאל :"מה קרה?"
"אח שלי ! אם הוא יראה אותי איתך אני מתה! אמרתי לו שאני הולכת לנוי!"
דניאל :"נו אז מה הבעיה תתקדמי קצת ואני יישאר מאחורה , והוא לא יחשוד בכלום" הוא אמר וחייך חיוך של סיפוק.
"אבל אז הוא ישאל איפה נוי" אמרתי בעודי מנסה שרון לא יקלוט אותי.
דניאל :"אז תגידי לו שהיא שכחה משהו , ורצה להביא"
"מה הייתי עושה בלעדייך ?!" חייכתי, והתרחקתי מדניאל והתקדמתי , רון ראה אותי.
רון :"היי מאיה , איפה נוי ?" הוא אמר במבט חושד.
אני :"היא שכחה משהו בבית"
רון :"ולא הלכת איתה?" עדיין חושד בי.
אני :"נראה לך שיש לי כוח עכשיו ללכת שוב את כל זה ?"
רון :"איזה שמנה .." צחק, והיינו כבר בפתח בית הספר , ראיתי איזה אחת מתקרבת אליו, באה להביא לו נשיקה, אבל הוא עצר אותה והסתכל עליי.
יש לו חברה והוא לא אמר לי ?!
טוב , בתכלס גם לי יש חבר אבל אני לא אומרת לו , אבל זה רק כי אני לא רוצה שהוא יפריד ביני לבין דניאל , כי הוא מכיר את דניאל בתור ערס סטוציונר מסריח.
אני כבר ידבר איתו עלזה ..
הלכתי לכיתה , אחרי כמה דקות דניאל נכנס גם , הוא חיבק אותי, ראיתי את נוי ועומר וחיבקתי גם אותם , ישבנו במקומנו והיה צלצול.
המחנכת נכנסה לכיתה.
המורה :"אוקיי , כפי שאתם יודעים , היום אנחנו מתחילים את העבודה בקבוצות , אני מבקשת מכל אחד להסתדר בקבוצה שלו, ולהתחיל לעבוד."
דניאל הסתכל עליי , דור הסתכל עליי , ונוי הסתכלה עליי , כולנו החלפנו בינינו מבטים , דניאל שלח לדור מבטים כועסים , ואני שלחתי לו מבט מתנצל .
קמנו ארבעתנו , תפסנו שולחן והתחלנו לעבוד.
דור כל הזמן הסתכל עליי , בעוד שאני ונוי מתחילות לעבוד ולכתוב, ודור פשוט מסתכל עליי, ודניאל במילא אין לו כוח לשטויות האלה , לא הבנתי מה דור רוצה לי מהחיים , שיפסיק להסתכל עליי !
דניאל קלט אותו , והתעצבן.

–נקודת מבט דניאל–
אני :"מה אתה מסתכל עלייה ?!" צעקתי עליו
דור :"על מי?" הוא התעורר פתאום ושאל בתמימות.
אני:"אתה רוצה עוד בוקס לפרצוף ?" מה הוא משחק אותה?!
דור :"מה אתה רוצה לי מהחיים ?!"
אני :"שתפסיק להסתכל על חברה שלי!" צעקתי ומאיה הפנתה את מבטה אליי.
מאיה :"עזוב נו דניאל, בואו נעבוד."
אני :"קודם כל שיפסיק להסתכל עלייך" אמרתי לה, דור ההומו הזה עדיין הסתכל עלייה,
מאיה:"דור, אתה יכול להספיק להסתכל עליי ונתחיל לעבוד כבר ?!"
הוא לא אמר כלום , פשוט המשיך להסתכל עלייה, הוא היה כלכך שקוע בה שהוא לא שם לב לכלום, הייתי כלכך עצבני , יכולתי לשבור לו את הראש.
אני :"תגיד מה אתה דפוק ?! תפסיק להסתכל עלייה יא חתיכת קוקסינל עוד שנייה אני מוציא לך את העיינים מהמקום !" צעקתי לו ודחפתי אותו ,
דור :"סתום ת'פה ! מי אתה חושב שאתה?!" הוא אמר ונעמד, נעמדתי גם, כולם התחילו להתקהל סביבנו.
אני :"בואנה , יא חתיכת הומו, מי אתה בכלל ?! אמרתי לך לא להסתכל על חברה שלי נכון? "
דור :"אני יסתכל לאן שאני רוצה" הוא אמר בטון מתגרה והתקרב אליי, צחקתי.
אני :"אתה ממש רוצה מכות היום הא?"
דור :"בוא נראה אותך"
אני :"וואו איזה אומץץ , ראית אותו?" אמרתי והפנתי את מבטי למאיה, "כדאי שתבקש ממישהו לצלם לך את הפרצוף , כי עוד מעט הוא לא ישאר אותו הדבר" אמרתי בביטחון, והרמתי את ידי בכוונה לתת לו אגרוף.
המורה :"מה קורה פה ?!" היא אמרה והסתכלה עלינו , ואני עם האגרוף באוויר. מיד כולם מיהרו לחזור למקומותיהם.
מאיה :"כלום לא קורה פה, דניאל ודור בואו נמשיך לעבוד , בבקשה" היא הסתכלה עליי במבט מתחנן, לא יכולתי לעמוד בזה .. חזרתי לשבת במקום, יותר קרוב למאיה.
המשכנו לעבוד , ניסינו יותר נכון , דור כבר לא בהה במאיה, הבן של זונה הזה , מאיפה הביאו אותו ?!
השיעור נגמר , וכולם חזרו למקומות הישיבה הרגילים.
המורה :"תלמידים , אני מזכירה לכם שאתם צריכים להמשיך לעבוד גם אחרי בית הספר , לפחות שעה וחצי."
מה שעה וחצי עכשיו ?! לא הספיק לה !?
התחיל שיעור מתמטיקה , כל השיעור סתם השתעממתי ולא הקשבתי..

–נקודת מבט מאיה–
אני לא מאמינה שנצטרך לעבוד גם אחרי בית ספר , פשוט מה נראה למורה הזאת שתקעה את דור איתנו? היה יכול להיות מושלם בלעדיו , החברה הכי טובה שלי וחבר שלי , מה היא הביאה אותו ?!
שאר היום עבר בסך הכל בסדר, דניאל כבר שכח מהמקרה שהיה עם דור , הוא יודע שהוא סתם מפגר ואין מה לבזבז עליו את הזמן בכלל… דור מתנהג ככה רק לדניאל , הוא בכללי ילד ממש נחמד.
–צלצול הביתה–
חזרתי הביתה לבד , נוי הלכה עם עומר ודניאל הלך קצת יותר מוקדם.
קבענו שניפגש לעבודה עוד שעתיים, בינתיים הייתי בבית קצת , ואמא שלי חזרה מוקדם מהעבודה הפעם.
אני :"היי אמא" חיבקתי אותה.
אמא :" היי מתוקה , איך היה בבית הספר?" שאלה תוך כדי שהיא מכינה סלט.
אני :"בסדר .. יש לנו עבודה בקבוצות , עוד שעתיים הם באים לפה."
אמא :"מי זה הם ?" שאלה בחיוך
אני :"נוי , דניאל ודור"
אמא :"אוקיי , את נוי אני מכירה , מי אלה דניאל ודור?"
נזכרתי שלא סיפרתי לה בכלל על דניאל , אז רגע סיפרתי רק לרוי שיש לי חבר במשפחה הזאת?!
אני :"הממ , דניאל הוא .."
אמא :"הוא .." המשיכה אותי.
אני :"חבר שלי.." אמרתי לה באותו טון.
אמא:" חבר?!" היא קפצה.
אני :"שששש , אל תגידי לרון עדיין"
אמא :"אבא יודע ? רוי יודע? רגע למה לא לספר לרון ? ממתי אתם חברים? ספרי לי הכל!" היא אמרה.
אני :"תעלי אליי לחדר עוד מעט" אמרתי ועליתי לחדרי.
אמא :"רגע אבל מי זה דור?" היא צעקה אליי.
אני :"ילד חדש בכיתה" צעקתי לה חזרה תוך כדי שאני עולה במדרגות.
הייתי בחדר קצת , החלפתי לבגדים יותר נוחים , מכנס קצר מבד , ונשארתי עם הגופייה.
הייתי באייפון קצת , העלתי תמונה לאינסטגרם , הייתי בוואצפ .. אמא שלי נכנסה לחדר , סיפרתי לה הכל , ממתי אנחנו חברים , איך נהפכנו לחברים , למה לא לספר לרון , וכל זה.
אמא :"טוב אבל לא ראיתי אותו חמודה"
אני :"עוד מעט הוא בא , אז תיראי אותו" חייכתי
אמא :"סומכת עלייך שהוא חתיך" קרצה אליי , איזה אמא נסיכה יש לי?!
אני :"אין לך שום סיבה לדאוג" קרצתי חזרה, וצחקנו.
אמא :"אני רק מקווה שאתם לא עושים דברים שהם לא.." אמרה , הבנתי למה היא מתכוונת.
אני :"לא אל תדאגי , הוא שומר עליי.."
אמא :"יופי , אני סומכת עלייך" היא אמרה וחיבקה אותי.
אני :"הבעיה היא שעד שאני לא יספר לרון עליו , הוא לא יוכל לבוא לפה הרבה .." השפלתי את מבטי באכזבה.
אמא :"אז תספרי לו!"
אני :" קודם שהוא יספר לי , יש לו גם חברה והוא לא סיפר לי"
אמא :"זה בדיוק כמו שאת לא מספרת לו , אם את תספרי לו הוא יספר לך גם , תאמיני לי אני מכירה את הבן שלי" גיחכה.
אני:"טוב , אני יספר לו בהזדמנות, אני מקווה שאת לא תיהיי בבית שנעשה את העבודה"
אמא :"אל תדאגי , אני הולכת לעשות קניות , המקרר ריק."
כשאמא שלי הולכת לעשות קניות , היא לא קונה רק מצרכים, היא תמיד חייבת לעצור בקניון ולעשות עוד איזה קנייה , אז ככה שיש לנו זמן.
אני :"טוב תיקני לי גם משהוו "
אמא :"נו איך לא ?" היא אמרה ויצאה מהחדר.

~כעבור שעה~
נוי שלחה לי הודעה שהיא ודניאל בדרך אלייה , דור נתן לי את המספר שלו בהפסקה, שלחתי לו הודעה שיבוא ביחד עם הכתובת שלי.
אמא שלי הודיעה לי שהיא יוצאת , ורון אמר לי שהוא ישן אצל חבר , עלאק.
אחרי כמה דקות נוי ודניאל הגיעו , ודור גם.
התחלנו לעבוד , או מה שזה לא יהיה..


תגובות (4)

תמשיכייייי

05/04/2014 16:39

תמשיכיייי

05/04/2014 18:22

מהמים תמשיכייי

05/04/2014 19:04

תמשיכיייייייייייייייי

05/04/2014 19:22
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך