מכפת לכם ?!
מתחמתחמתחמתח , מחר ומחרתיים אני לא בבייית D: יום רביעי אני ממשיכה.

דניאל ומאיה -פרק 33-

מכפת לכם ?! 06/04/2014 1926 צפיות 8 תגובות
מתחמתחמתחמתח , מחר ומחרתיים אני לא בבייית D: יום רביעי אני ממשיכה.

התחלנו לעבוד , או מה שזה לא יהיה..
קיבלתי הודעה מאמא שלי,
~אמא יקרה שלי ♥~
אמא :"זה שהלך עם נוי , זה דניאל ?"
אני :"כן חח"
אמא :"חתיייך !" התחלתי לצחוק
אני :"חחחח נכון אמרתי לך לא לדאוג ?!"
אמא :"טוב אני לא יפריע לכם לעבוד , תהנו"
אני :"ננסה .."
אמא :"למה ננסה?"
אני :"דור ודניאל לא כאלה חברים טובים .."
אמא :"הא , הבנתי , בלי בלגן !"
אני :"ברור ברור , סמכי עליי"
אמא :"טוב יופי , יאללה לכו לעבוד"
~סוף שיחה~
סגרתי את האייפון , דיברנו קצת ואחר כך התחלנו לעבוד.

נוי :"אוףף איזה עבודה זבלל" אמרה וזרקה את העיפרון על השולחן.
אני :"כן וואי , תודה לאל שסיימנו"
דור :"וזה רק פרק אחד , יש לנו עוד חמש פרקים לעשות"
נוי :"למה אתה מבאססס" אמרה ונשפכה על הספה.
דניאל :"טוב יאללה בואו נארגן פה את כל הדברים אם סיימנו." אמר והתחיל לסדר את השולחן, סידרנו גם אנחנו , ואחר כך ישבנו והדלקנו טלוויזיה.
נוי :"טוב יאללה , אני הולכת"
אני :"לאן ?"
נוי :"אני ועומר קבענו למשהו"
דניאל :"וואי כל יום אתם בתחת אחד של השני"
נוי :"לא ואתה ומאיה בכלל לא" צחקה
אני :"טוב נדבר שמנה, תהנו" חיבקתי אותה והיא יצאה.
נשארנו דניאל דור ואני, שמתי את ראשי על דניאל , וראינו טלוויזיה , דור ישב על הספה ורא גם.
דניאל :"טוב דור סיימנו , אתה יכול ללכת אתה יודע"
דור :"אמא שלי מנקה עכשיו את הבית, היא אמרה לי שמתי שהיא תסיים אני יבוא."
ראיתי שדניאל בא לצאת עליו , ועצרתי אותו.
אני :"בסדר, אתה יכול להישאר עד שהיא תסיים" אמרתי ודניאל הסתכל עליי במבט כועס , החזרתי לו מבט של 'מה אתה רוצה?' הוא נאנח וחזרנו לראות טלוויזיה.
דניאל :"טוב שנייה אני הולך לשירותים" הוא אמר והלך ללמעלה.
נשארנו אני ודור.
דור :"אז מה קורה ?" התקרב אליי
אני :"בסדר אתה יודע" גיחכתי, הוא תפס לי ביד , ממש חזק. "אממ , אתה יכול לעזוב לי את היד?"
דור :"מאיה , מה את עושה בכלל עם דניאל?" שאל תוך כדי שהוא עדיין מכאיב לי.
אני :"מה אכפת לך? תעזוב לי את היד משוגע" אמרתי וניסיתי לנתק את ידי ממנו, הוא חזק מידי, ידי התחילה לכאוב ברמות מטורפות.
דור :"לא מגיע לך מישהו כמוהו"
אני :"אז מה מגיע לי?" עדיין מנסה לנתק את ידי.
דור :"מישהו כמוני" הוא חייך והתקרב אליי, וניסה לנשק אותי! הזזתי את ראשי במהירות.
אני :"מה נראה לך שאתה עו.." לא הספקתי להשלים את המשפט וכבר הרגשתי את שפתיו מונחות על שלי , ניסיתי להתנגד, אך ללא הצלחה, הוא הצמיד אותי אליו , עדיין מכאיב לי ביד.
שמתי לב שדניאל יורד במדרגות , ניסיתי להתנגד חזק יותר , ניסיתי לבעוט בו, אבל זה לא הזיז לו.
דניאל :"מאיה בואי שנ.." הוא קטע את עצמו כשראה את דור מנשק אותי , ואני מנסה להתנגד.
הוא היה כלכך עצבני , הוא נהיה אדום, עוד שנייה יצא לו עשן מהאוזניים.

–נקודת מבט דניאל–
רציתי לתפוס את מאיה לשיחה , שתעיף אותו כבר, ירדתי במדרגות, באתי לקרוא לה, וראיתי אותה ואת דור הבן של זונה הזהה, מתנשקים.
אף פעם לא הייתי כלכך עצבני כמו שהייתי שראיתי אותם מתנשקים , הסתכלתי עליהם בתדהמה , מאיה מנסה לומר לי משהו , זה לא עניין אותי , הלכתי במהירות לכיוון הדלת , יצאתי וטרקתי אותה.
הלכתי לבית שלי , עצבניי אשש , הייתי פשוט כלכך עצבני שאם מישהו היה מנסה לפנות אליי הייתי תולש לו את הראש ודורך עליו , לא היה לי זין לכלום , כל העצבים שלי התרכזו בזה , התמונה שלהם מתנשקים עולה במוחי , והעצבים עולים עוד יותר.
נכנסתי בטריקת דלת לביתי , ורצתי לחדר שלי , נעלתי את הדלת. הורדתי את בגדיי ונכנסתי להתקלח , להירגע קצת.

–נקודת מבט מאיה–
אחרי שדניאל יצא מהבית , הוא טרק את הדלת , וסופסוף דור עזב אותי. התחלתי לבכות.
אני :"תגיד מה אתה מפגר?!" התחלתי לקלל אותו. "מה נראה לך שאתה מנשק אותי?!" צעקתי תוך כדי בכי , הסתכלתי על ידי איפה שדור הכאיב לי , היה לי כחול. "אתה פשוט ילד מטומטם , אידיוט , מפגר .." המשכתי לקלל אותו "תעוף לי מהבית !!!!!!!!" צרחתי.
הוא פשוט הסתכל עליי , "תעוף כבר !!" צרחתי , הייתי כלכך עצבנית עליו , זה היה המטרה שלו , להפריד ביני לבין דניאל , אבל זה לא יקרה..
תפסתי בידו , הקמתי אותו מהספה , ודחפתי אותו מחוץ לבית שלי , טרקתי את הדלת בפנים שלו. בחיים שלי לא בכיתי כלכך כמו שבכיתי עכשיו.
נעלתי את הדלת, עליתי לחדרי , התכסתי בשמיכה ופשוט בכיתי , הדמעות לא הפסיקו לרדת, חשבתי על דניאל .. מה הוא חושב? מה הוא עושה? מה הוא יעשה ..?
התקשרתי לנוי , בוכה.
~שמנה שלי ♥~
אני :"נוי .." אמרתי בבכי כשענתה,
נוי :"אל תגידי כלום , אני בדרך אלייך, " אמרה "עומר , סליחה אני חייבת ללכת" שמעתי אותה אומרת לו.
אני :"בואי מהר .." עדיין בוכה , וניתקתי.

אין לי מושג כבר כמה זמן אני בוכה, שמעתי דפיקות בדלת.
ירדתי , בדקתי מי זה , למקרה שזה יהיה אמא שלי , או מישהו אחר .. ראיתי את נוי, ופתחתי לה.
היא ראתה אותי בוכה,
נוי :"מה קרה יפה שלי ?!" היא אמרה בבהלה וחיבקה אותי.
אני :"דור הבן זונה הזה .."
נוי :"מה הוא עשה ?!"
אני :"בואי נעלה לחדר.." אמרתי ועלינו.
ישבנו על המיטה , סיפרתי לה הכל ..
נוי :"אני לא מאמינה! תראי לי מה הוא עשה לך ביד" הושטתי אלייה את ידי , היא פערה את את העיניים שלה, ראו את הכחול בבירור כלכך.. "מה עם דניאל? דיברת איתו ?" שאלה.
אני :"לא .. לא שמתי לב כמה זמן עבר בכלל" כבר הפסקתי לבכות.
נוי :"את רוצה שאני יביא לך קרח ליד ?" לא הספקתי לענות והיא ירדה כבר למטבח.
פתחתי את האייפון , נכנסתי לוואצפ לבדוק מתי דניאל היה מחובר לאחרונה , לפני חמש דקות.. שלחתי לו הודעה.
~אהבת חיי ♥~
אני :"דניאל"
דניאל :"מה ?" ענה אחרי שתי דקות.
אני :"אתה כועס עליי?"
דניאל :"לא יודע.."
אני :"זה דור בן זונה הזה.. אני נשבעת לך שניסיתי להתנגד , הוא פשוט היה חזק מידי.."
דניאל :"מה את רוצה שאני יגיד לך?" ענה אחרי כמה דקות.
אני :"אני יכולה לבוא אלייך?"
דניאל :"לא יודע נו , תעשי מה שבא לך" אם הוא רשם את זה , זה אומר שכן.
אני :"עוד עשר דקות אצלך .."
~סוף שיחה~
נוי עלתה עם קרח , הראתי לה את השיחה, שמתי את הקרח על ידי בזמן שהיא קוראת.
נוי :"אז עוד מעט את הולכת אליו ?"
אני :"כנראה שכן , נלך ביחד אני ילווה אותך"
נוי :"טוב יפה שלי , אל תדאגי אנחנו נטפל כבר בדור הדפוק הזה , שילמד לא להתעסק איתנו."
אני :"נבקש גם מהמורה שתוציא אותו מהקבוצה שלנו , נתחנן, עד שהיא תסכים, לא אכפת לי,הוא לא הולך להיות איתנו"
נוי :"ברור , עומר גם סובל בקבוצה שלו , רותם הזונה הזו , נבקש ממנה להחליף ביניהם"
אני :"כן, טוב יאללה נצא?"
נוי :"קודם תשטפי פנים , את נראית נורא" צחקה, צחקתי גם .
הלכתי לשירותים, וואו אני באמת נראית נורא , השיער שלי מבולגן , כל האיפור נמרח מהדמעות .. שטפתי פנים , הורדתי את כל האיפור , סידרתי את שיערי , לא היה לי כוח להתאפר שוב , יצאתי מהשירותים ,נעלתי כפכפים ויצאנו מהבית, הלכתי עם נוי, היא עצרה בביתה.
נוי :"טוב תספרי לי מה היה , נדבר " היא אמרה וחיבקה אותי.
אני :"ברור , נדבר חיים שלי, ביי"
"ביי" היא אמרה, המשכתי לכיוון הבית של דניאל.
דפקתי בדלת , ושיר פתחה לי.
אני :"היי שיר, דניאל פה?"
שיר:"כן הוא בחדר, קרה משהו?" שאלה במבט דואג.
אני :"לא למה ?"
שיר :"סתם כי דניאל הגיע הביתה עצבני .."
אני :"אהה , אממ .." לא ידעתי מה לענות
שיר :"עזבי מה אני חוקרת אותך , תעלי אליו הוא בחדר." חייכה , חייכתי אליה חזרה.
עליתי , והדלת הייתה נעולה , שוב.
אחרי דקה הדלת נפתחה , דניאל פתח במהירות וחזר לשכב במיטה.
נכנסתי , סוגרת אחריי את הדלת, הוא שיחק בסוני פלייסטיישן שלו, לא הסתכל עליי.
אני :"אתה יודע שאני לא נישקתי אותו , הוא נישק אותי .." ישבתי בכיסא ליד מיטתו.
הוא המשיך לשחק , לא הסתכל עליי.
אני :"אל תכעס עליי , אני ניסיתי להתנגד , לבעוט בו, אחרי שהלכת , איך צרחתי עליו .. עדיין כואב לי הגרון." גיחכתי , הוא הפסיק את המשחק , והסתכל עליי .

–נקודת מבט דניאל–
מאיה נכנסה אליי לחדר, המשכתי לשחק בסוני , והיא מדברת , מנסה לשכנע אותי לא לכעוס עלייה , לא ידעתי אם אני כועס עלייה או לא, כי היא באמת התנגדה, לא ידעתי מה לומר, שמעתי אותה מגחכת, הפסקתי את המשחק והסתכלתי עלייה , מחייכת , אבל חיוך עצוב , היא הסתכלה עליי , וירד לה דמעה.
מי אני שהיא תבכה בגללי !?
לא יכולתי לראות אותה ככה .. אני אוהב אותה כלכך.
ראיתי אותה תופסת בידה , כאילו קרה לה שם משהו, והיא ממשיכה לבכות ..
"רק אל תבכי.." לחשתי, היא הסתכלה עליי, העיניים האלה , המבט שלה היה כלכך עצוב ומאוכזב,
מאיה :"אתה סולח לי ?" לחשה לי.
אני :"אין על מה לסלוח ,אני יודע שלא את נישקת אותו.." אמרתי, היא חייכה , קמתי מהמיטה, היא קמה גם , וחיבקתי אותה, חיבוק חזק, חיבוק חזק ואוהב ..
התנתקנו מהחיבוק , היא החזירה את ידה לצד גופה , וראיתי שם משהו, תפסתי בידה בעדינות.
מה ?! מה זה הכחול הזה !?
אני :"מי עשה לך את זה ?!" שאלתי במבט מודאג ומובהל.
מאיה :"דור" היא לחשה
אני :"וואי אני עוד ירוג את הבן זונה הזה, ההומו הזה"
מאיה :"לא זה בסדר , זה לא כואב כבר"
אני :"אל תשקרי , אני רואה שזה כואב לך , אל תדאגי אני יטפל בו כבר .. " היא חייכה "בואי" הוספתי , ישבתי על המיטה ופיניתי לה מקום.
שכבנו על המיטה, ואני מלטף את שיערה.
מאיה :"דניאל " אמרה לי אחרי בערך רבע שעה של שתיקה.
"אה ?" עניתי.
מאיה :"אתה יכול להסביר לי מי זאת נועה ?" שאלה , הייתי בשוק.
מאיפה היא יודעת על נועה ?!


תגובות (8)

וואי!!!!!!!!!!!!!!איזה מתח!!!!!!!!
תמשיכייייייייייייייייי,מושלם!!!!!!!!!!!

06/04/2014 14:20

מהמםםםם תמשיכייי!!

06/04/2014 16:03

התחלתי לקרוא את הסיפור היום, קראתי את כל הפרקים במשך 3 שעות והייתי מרותקת! את כותבת מדהים!! :) תמשיכי בבקשה 3:

06/04/2014 20:17

תמשיככעיייייייי התמכרתי לסיפור

07/04/2014 22:19

תמשיכיי מהררר

08/04/2014 13:31

האאאאאאאאאאא חיימשלי דניאל ושכחתי מי זאת נעה מישהו יכול להזכיר לי?
ותמשיכייייייייייייייייייייי מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

08/04/2014 17:25

    נועה זאת זאתי שכתבה לאדם את המכתב ודניאל ראה את זה כשהם היו לאדם בחדר…

    08/04/2014 17:30

אני חושבת שנועה הייתה חברה של אדם או שהיא עדיין רק רוצה ויכול להיות שהיא הייתה חברה של דניאל פעם…

08/04/2014 17:36
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך