מכפת לכם ?!
סופ"ששששש חג פסח שמחח וכשרר בנות ♥

דניאל ומאיה -פרק 34-

מכפת לכם ?! 10/04/2014 1793 צפיות 6 תגובות
סופ"ששששש חג פסח שמחח וכשרר בנות ♥

מאיה :"אתה יכול להסביר לי מי זאת נועה ?" שאלה , הייתי בשוק.
מאיפה היא יודעת על נועה ?!
"אהמ , אממ.." לא ידעתי בדיוק מה לומר, היא הסתכלה עליי במבט שואל.
אני :"איזה מישהי .." אמרתי בתקווה שזאת תיהיה תשובה מספקת בשבילה , למרות שידעתי שזאת התשובה הכי מעפנה בעולם.
מאיה :"איזה מישהי ?" נלחצתי , מה אני יאמר לה ?! שזאת האקסית שהייתה הכי חשובה לי בעולם ..?
אני :"אני יספר לך פעם אחרת.." אמרתי , אין לי כוח בשיט עכשיו להתחיל לדבר עלייה.
"טוב" היא ענתה , "נראה לי אני ילך , נדבר יותר מאוחר" הוסיפה , קמנו מהמיטה.
אני :"ללוות אותך ?"
"כן" אמרה , נעלנו כפכפים וירדנו ללמטה , יצאנו מהבית שלי לכיוון הבית שלה.
מאיה :"דניאל אם לא נוח לך לדבר על נועה הזאת אתה לא חייב.. פשוט ראיתי שמשהו עניין אותך במגירה ההיא של אדם, והייתי חייבת לראות מה זה , ראיתי את המעטפה וניחשתי שכנראה זה מה שהעסיק אותך , אבל אם אתה לא רוצה לספר לי עלייה זה בסדר.."
אני :"אני רוצה.. פשוט לא עכשיו, פעם אחרת." היינו כבר ליד ביתה.
מאיה :"טוב, נדבר" היא נתנה לי נשיקה קצרה ועלתה לבית שלה, חזרתי לבית שלי , יותר נכון עצרתי בקיוסק , מה אכפת לי שאמא שלי אמרה לי לא לעשן, אני חייב סיגריה.
קניתי קופסת סיגריות , וישבתי על הספסל, הוצאתי סיגריה ועישנתי , כבר איזה שבוע לא עישנתי, איך זה באלי בטוב עכשיו, שלחתי הודעה לעומר.
~אחשלי היקר~
אני :"היא יודעת על נועה." שלחתי לו
עומר :"מה?! איךך?!" שלח אחרי כמה דקות.
אני :"בוא ליד הקיוסק , אין לי כוח להקליד."
עומר :"אני עם נוי .."
אני :"וואי מבטיח שאתם כל היום ביחחדדד"
עומר :"טוב עזוב, אני בא"
אני :"עזוב נו, אם אתם עושים משו חשוב תישאר איתה, תדבר איתי אחר כך"
עומר :"לאלא , שומדבר חשוב, סתם יושבים.."
אני :"טוב אז תבוא"
עומר :"חמש דקות אני לידך."
~סוף שיחה~
אני אשכרה לא מאמין , רק עכשיו שחושבים על זה, נועה בגדה בי עם אדם!
הייתי כלכך עסוק בזה שמאיה יודעת עליה , ולא שמתי לב לזה בכלל, כוסאמאמק ערס! עם אדם?! אין לה בושה באמאשלי .. וגם לאדם! סעמק נו, לא בא לי לריב איתו עכשיו, גם ככה עכשיו שהזכירו לי אותה נכנסתי לדיכי, כוסעמק גם כן זאתי, שרמוטה.
איזה עצביים , למה ראיתי את המכתב הזה!? למה חיטטתי לאדם בכלל?! הוא ביקש שלא…
אם הייתי מקשיב לו הכל היה ממשיך רגיל, בלי כל השטויות האלה, איזה מטומטם אני באלוהים! ועכשיו גם מאיה תתחיל לחקור אותי, ואם אני לא יספר לה היא סתם תתחיל עכשיו להיות ריגשי , ככה זה כל הבנות, היא תתחיל לחשוד , ואז נריב. אבל אם אני יספר לה, בשביל מה?! בשביל סתם לחזור למה שהיה?! מה אכפת לי ממה שהיה, יש לי עכשיו את מאיה והכל טוב, איזה אהבל אני שבכלל קראתי את המכתב , גם כן אני והסקרנות שלי..
בזמן שאני מאשים את עצמי, לא שמתי לב כמה זמן עבר וראיתי את עומר מתקרב.
עומר :"נו מה קרה?"
אני :"מבטיח לך שאני הילד הכי מטומטם והכי מפגר בעולם הזה" הוצאתי עוד סיגריה.
עומר :"נו דברר כבר"
סיפרתי לו הכל , שמצאתי את המכתב , שמאיה מצאה את המכתב .. וגם אמרתי לו מה שחשבתי מקודם , שאם לא הייתי קורא את המכתב הזה לא היה קורה כלום וזה..
עומר :"אז היא בגדה בך עם אדם?!"
אני :"כנראה שכן.." לקחתי עוד שכטה מהסיגריה.
עומר :"בת של זונה.. רגע ואדם כאילו זרם איתה כזה?"
אני :"אין לי מושג, אבל אין לי כוח לברר את זה עכשיו, מה זה משנה? היא עזבה ממזמן"
עומר :"כן , אין מה לפתוח את זה עכשיו."
המשכנו סתם לדבר עד שכבר החשיך, וחזרתי הביתה.

–נקודת מבט מאיה–
חזרתי הביתה , אני לא רוצה ללחוץ סתם על דניאל, אם הוא לא רוצה לספר שלא יספר.
אף אחד לא היה בבית , סבבה .
שמתי שירים על פול ווליום , והתחלתי לרקוד כמו משוגעתת, וואי זה היה כזה כיף, להשתחרר קצת.
אחרי חמש דקות שמעתי צלצול בדלת, עצרתי את השירים ופתחתי את הדלת, מתנשפת.
ראיתי שזה החבר ההוא של רון , אלמוג קראו לו?
אני :"רון לא פה" אמרתי ובאתי לסגור את הדלת, אך הדלת נעצרה.
אלמוג :"לא באתי בשביל רון" אוקי , עכשיו אני מבולבלת , אז מה הוא עושה פה?
אני :"אז למה באת?"
אלמוג :"בשבילך" הופתעתי, מה אני קשורה אליו?
אני :"מה אני קשורה אלייך?"
אלמוג :"את לא, אבל אם את רוצה להיות.." מה הוא רוצה לי מהחיים?!
אני :"טוב אתה רוצה להיכנס? נכנסים יתושים" גיחכתי, פיניתי לו את המעבר , הוא נכנס וסגרתי את הדלת. "אתה רוצה לשתות משהו? לאכול?" הוספתי, אם כבר אז למה לא להיות מארחת מנומסת? חח.
אלמוג :"לא , תודה" ענה בקצרה , הוא ישב על הספה וישבתי גם. "את לבד?" שאל.
"כן" עניתי , עדיין לא מבינה מה הוא עושה פה. "אז רגע, למה באת?"
אלמוג :"אממ, לא יודע.. סתם נזכרתי בך"
אני :"אוקיי , נזכרת בי , אז?"
אלמוג :"נו את יודעת.." פתאום הוא כזה ביישן, לא ערס כמו שהוא בדרך כלל.
הבנתי מה הוא רוצה , להתחיל לדבר איתי וזה .. ולהגיע למצב שנהיה חברים.
אני :"אהה , יש לי .." קטעתי את עצמי , אם אני יספר לו שיש לי חבר הוא יגיד לרון , ולא אמרתי לרון עדיין.
אלמוג :"יש לך מה?"
אני :"כלום , יש לי לשירותים , שנייה באה" ניסיתי להתחמק , לא באמת היה לי לשירותים , סתם המצאתי. הלכתי ללמעלה, "לשירותים" חיכיתי קצת ואז ירדתי בחזרה.
שלחתי בינתיים הודעה לנוי שתבוא להציל אותי, היא אמרה שעוד שתי דקות היא באה.
בינתיים אני ואלמוג ישבנו וסתם דיברנו , חיכיתי כבר שנוי תבוא.
אחרי כמה דקות שמעתי דפיקה בדלת , בחיים שלי לא הייתי כלכך שמחה! רצתי אל הדלת ופתחתי.
"היי נויי" חיבקתי אותה.
נוי :"הייי, את לבד?" שאלה כאילו לא סיפרתי לה שאלמוג פה , כדי שאלמוג לא יחשוב שקראתי לה לבוא.
אני :"לא , אלמוג פה" נכנסנו לבית וישבנו על הספה , שתיקה מביכה.
כי מה באמצע החיים אלמוג בא אליי הביתה ורומז לי שהוא רוצה שנתחיל להיות בקשר, ואני לא יכולה להגיד לו שיש לי חבר, וגם לא נעים לנפנף אותו כי בכל מקרה הוא ילד חמוד..
אבל הוא גם יותר גדול ממני, בשנה , אבל בכל זאת , ועוד חבר של אחשלי .. רון יהרוג אותו.
אלמוג :"טוב נראה לי שאתם רוצות להיות לבד , אז אני ילך ." הוא קם מהספה, והלך לכיוון הדלת.
"ביי" אמרתי לו, והוא חייך אליי, ויצא מהבית.
נשארנו אני ונוי , דיברנו קצת, שמנו שירים על פול ווליום ורקדנו.

עוד צלצול בדלת , נו מה יהיה!?
עצרנו את השירים , ופתחתי את הדלת, ראיתי את אלין.
"היי אלי.." עוד לפני שהספקתי לומר משהו היא נפלה לידיי , התעלפה.
נלחצתי, צרחתי לנוי שתבוא מהר, לקחנו את אלין לספה, השכבנו אותה, ניסינו להעיר אותה.
שפכנו מים, הרבצנו קצת , מה לא עשינו כדי שתתעורר?!
נוי :"מה קרה לה ?!" אמרה בלחץ תוך כדי שאנחנו מנסות להעיר אותה.
אני :"אני לא יודעת! פתחתי את הדלת והיא פשוט התעלפה!"
נוי :"אמאלהה , רק שלא עשו לה משהו!!"
אני :"אלין תתעורריי" אמרתי בייאוש , בתקווה שזה יעזור.
נוי :"היא לא מתעוררת! תתקשרי לאמבולנס או משהוו"
לקחתי את האייפון במהירות , והתקשרתי מהר לאמבולנס, נתתי להם את הכתובת והכל.
נוי :"הם באייםם ??" שאלה בלחץץ.
"כןן כןןן , אוווף נווו כמה זמןןןן" זה היה נראה לי כמו נצח , דאגתי לאלין בטירוף.
אחרי כמה זמן הם הגיעו , הם ניסו להעיר אותה, הם ראו שהיא לא מתעוררת ולקחו אותה.
אני ונוי נסענו איתם.


תגובות (6)

חג שמח גם לך!♥♥♥
תמשיכייייייייייייייייי

10/04/2014 19:06

דרך אגב….אני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי!♥

10/04/2014 19:11

אומיגדדד מהמםםם תמשיכייי!!

10/04/2014 21:33

אומייגאששששששש אני במתחחחחחחחח תמשיכייייייייייייייייייייי

10/04/2014 21:54

תמשיכיייייייי

10/04/2014 22:58

תמשיכייי

11/04/2014 11:02
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך