מכפת לכם ?!
סליחה שזה קצר.. שבת שלום ♥

דניאל ומאיה -פרק 35-

מכפת לכם ?! 11/04/2014 1801 צפיות 6 תגובות
סליחה שזה קצר.. שבת שלום ♥

אנחנו בבית חולים , אלין עדיין לא מתעוררת.. השעה הייתה כבר מאוחרת.
התקשרנו כבר להורים שלה , הם נמצאים גם פה במסדרון, יושבים, מחכים שיאמרו לנו כבר מה מצבה.
אביאל גם היה שם , נוי לא הסתכלה עליו אפילו, אבל אני ראיתי אותו, מסתכל עליה במבט מאוכזב, עצוב..
אם הוא רק שיחק בה, ולא רצה אותה, למה הוא מסתכל עלייה ככה? ונוי בקושי להסתכל עליו היא לא מסוגלת.
שתיקה, אף אחד לא דיבר, רק חיכו שייצא הרופא ויספר לנו מה קרה לה.
פעם ראשונה שראיתי את הוריה של אלין, אימא שלה הייתה נורא דומה לה , אביה היה יותר דומה לאביאל, סך הכל משפחה יפה..
דניאל שלח לי הודעה.
~אהבת חיי ♥~
דניאל :"איפה את? שמעתי שקרה משהו לאלין."
אני :"אני בבית חולים, לא יודעת מה קרה לה בדיוק, היא התעלפה והיא לא קמה"
דניאל :"לבוא?"
אני :"רק אם באלך"
דניאל :"אני בא, איפה אתם בדיוק?"
אני :"קומה שנייה, אתה תראה אותי אנחנו ממש בכניסה"
דניאל :"סבבה אני בדרך"
~סוף שיחה~
הרופא יצא מהחדר , כולם הרימו את מבטם אליו בתקווה.
הרופא :"היא בסדר, היא מתאוששת עכשיו" נשמתי לרווחה, תודה לאל היא התעוררה.
אני :"ממה היא התעלפה ככה?"
הרופא :"עשינו כמה בדיקות, זה מאלכוהול וסמים" הייתי בשוק , כולנו היינו בשוק, אלכוהול עוד מילא , אבל סמים?! ממתי אלין משתמשת בסמים?!
"זה לא יכול להיות.." אמא של אלין אמרה.
הסתכלתי על נוי , שנינו היינו המומות, עדיין לא נקלט לי שאלין מעשנת סמים.
היא נראית כזאת ילדה טובה , שלא נכנסת לכל השטויות האלה .. כנראה שטעיתי.
נוי :"אני לא מאמינה, הוא מדבר שטויות, אין מצב שאלין מעשנת סמים, זה פשוט לא אמין בעליל, מה הקשר בין אלין לסמים?!" היא עדיין התקשתה להאמין.
אני :"כנראה שיש קשר .. נוי, גם לי היא נראתה ילדה טובה כזו, אבל בתכלס אנחנו לא מכירות אותה בשיט, רק השנה היא הגיעה."
נוי :"כן אבל.."
אני :"אין אבל, את יודעת שאנחנו לא כלכך מכירות אותה." קטעתי אותה.
אחרי כמה דקות דניאל בא, נוי נראתה מה זה מסובכת, ראו שעבר לה מיליון מחשבות בראש.
דניאל :"אלין בסדר?" שאל , הנהנתי. ממה היא התעלפה ככה?" שאל בדאגה.
אני :"אלכוהול.."
דניאל :"רק מזה? כמה היא שתתה?"
אני :"וסמים.." התעלמתי מהשאלה שלו, הוא נרתע, גם לו עלה על הפנים פרצוף של 'מה הקשר סמים?'
נוי :"תאמין או לא , אבל כן, אלין הילדה החמודה הזאת, מעשנת סמים" אמרה בטון מאוכזב, היה כבר שתיים בלילה, והייתי כבר ממש עייפה, נתנו רק למשפחה להיכנס לראות אותה, אנחנו כבר נבקר אותה שהיא תיהיה בבית.
אני :"טוב נראה לי אני הלכתי, אני מתה מעייפות וגם ככה לא נותנים לנו להיכנס."
"אני יבוא גם" נוי אמרה , דניאל קם , וגם אני ונוי.
יצאנו מבית החולים מותשים ועייפים , נסענו כל אחד לביתו, כשהגעתי עליתי מהר, התקלחתי מקלחת מהירה והלכתי לישון.

=בוקר=
אמא שלי העירה אותי , סיפרתי לה מה שקרה לאלין , והיא ראתה כמה אני עייפה.
אמא :"עזבי, אני לא שולחת אותך ככה לבית ספר, את תירדמי, אני ייקח היום חופש מהעבודה ונעשה קצת יום כיף, אני רואה שהימים האחרונים לא משהו אצלך." חולה על האימא הזאתת!
חייכתי חיוך רחב, איזה כיף שהיא מבינה אותיי.
"ישש תודה אימא!" חיבקתי אותה חזק, היא גיחכה וחיבקה אותי חזרה.
אמא :"בעשר אני מעירה אותך ונתחיל" קרצה, חייכתי אליה שוב, היא יצאה מהחדר ונימנמתי עוד קצת.

–נקודת מבט דניאל–
קמתי לבד הפעם , התארגנתי מהר, שאמא שלי באה לבדוק אם אני ער כבר הייתי לבוש, ישבתי על המיטה והייתי בפלאפון.
אמא :"אני רואה שמישהו עירני היום."
"כן" עניתי בקצרה, הייתי עסוק בפלאפון, היא יצאה מהחדר, צילמתי תמונה לאינסטגרם, וירדתי לאכול, ראיתי את שיר.
אני :"מה זה המכנס הזה?" היא הייתה עם מכנס קצרצר.
שיר:"מכנס, מה הבעיה?"
אני :"קצר מידי" התעצבנתי, מה אני צריך עכשיו שאחותי תיראה כמו זונה?
שיר:"הוא לא קצר מידי" היא אמרה והסתכלה עליו.
אני :"הוא כן , תחליפי עכשיו."
שיר :"אין לי כוח, עוד שנייה במילא אני צריכה ללכת , אני יאחר."
אני :"מה אכפת לי, את לא יוצאת ככה"
שיר :"מה אכפת לך בכלל אתה לא אבא שלי!" צעקה עליי, קיבלה אומץ.
אני :"תרגיעי את הדיבור המזדיין הזה אליי, אני לא אחד מהחברים שלך!" צעקתי עלייה בחזרה.
אמא :"מה קורה פה?" צעקה.
אני :"שיר נראית כמו זונה והיא לא רוצה להחליף בגדים"
אמא :"שיר זה באמת נורא קצר, לכי להחליף"
שיר :"וואי קרציווות" גילגלה עיניים ועלתה להחליף בגדים. בינתיים שלחתי למאיה הודעה, שתצא לבחוץ ונלך ביחד.
שיר ירדה שוב, הפעם היא החליפה את הגופיה שחשפה לה את כל החזה לחולצה קצרה שיותר מסתירה, וג'ינס ארוך.
~אהבת חיי ♥~
אני :"צאי לבחוץ נלך ביחד"
מאיה :"איזה חמוד אתה אני לא הולכת היום לבית ספררר" שלחה עם סמיילי.
אני :"למה?"
מאיה :"אימוש לוקחת אותי ליום כיף" כיף להה.
אני :"חיים שלך תותים .. דברי איתי ♥"
מאיה :"ביי תהנה בבית ספר חייםשלי ♥"
אני :"מה יש להנות אם את לא באה? ♥"
מאיה :"אוהבת אותךךך ♥" חייכתי.
אני :"גם אני אוהב אותך ♥" שלחתי חזרה.
~סוף שיחה~
סיימתי לאכול , לקחתי את התיק שלי ויצאתי עם שיר, הגענו לבית ספר, הלכתי לכיתה וגם שיר הלכה.
נכנסתי לכיתה, וראיתי את עומר ונוי מתנשקים, נוי ישבה על עומר כשעומר יושב על הכיסא שלו והם מתנשקים להם.
ישבתי במקומי ליד עומר, הוצאתי את הפלאפון וצילמתי אותם, נוי התנתקה מהנשיקה.
נוי :"מה אתה מצלםם?" אמרה וחטפה לי את הפלאפון, לפני שהספיקה לעשות משהו חטפתי אותו חזרה.
אני :"צילמתי למאיה , שתראה מה היא מפספסת" צחקתי ושלחתי למאיה.
עומר :"אה מאיה לא באה היום?"
נוי :"לא אמא שלה לוקחת אותה ליום כיף"
עומר :"אז בואי למקום שלך" הוא אמר והזיז את נוי מעליו, והם הלכו למקום שלה ושוב התנשקו.
אני :"אולי תפסיקו להתנשק?!" צעקתי להם
עומר :"מקנא?" אמר בחיוך.
אני :"מה מקנא, פשוט אתם גורמים לי יותר להתגעגע למאיה"
נוי :"אווו הילד מאוהב" צחקה.
אני :"מה אתם כאילו מסתלבטים עליי?"
עומר :"לא טוב לך אל תסתכל" אמר והמשיך לנשק את נוי.
איך אני אמור להתמודד בלי מאיה כל היום הזה ?!


תגובות (6)

חחחחחחחחח מסכןןןןןןןןן תמשיכייייייייייייייייי

11/04/2014 21:45

תמשיכי מושלם

11/04/2014 22:36

אומייגדדדד חחח תמשיכיי

11/04/2014 23:18

תמשיכייייייייייייייייי
מושלם!

12/04/2014 19:42

תמשיכייי

13/04/2014 09:36

חחחחחח איזה מסכןןןןןן !!!!
ואיזה מתוקים דניאל ומאיה !!!!
ואיזה זבל דור !!!!
תמשיכייייייייייייייייי

14/04/2014 14:53
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך