מכפת לכם ?!
מישהי כבר עשתה את השיעורים שלה לחופש? כי אני לא. חיח. עשיתי פרק ארוךארוך, ושתדעו שאת הפרק הזה והקודם כתבתי מהפלאפון, וזה פאקינג קשה -,- אז אני לא יודעת כמה זמן ייקח לי עד שאני יכתוב את הפרק הבא -מחר- סתם לא, לא בטוח שאני ימשיך מחג, אז בינתיים תהנו מהמגילה הזאת ^_^

דניאל ומאיה -פרק 37-

מכפת לכם ?! 18/04/2014 2834 צפיות 7 תגובות
מישהי כבר עשתה את השיעורים שלה לחופש? כי אני לא. חיח. עשיתי פרק ארוךארוך, ושתדעו שאת הפרק הזה והקודם כתבתי מהפלאפון, וזה פאקינג קשה -,- אז אני לא יודעת כמה זמן ייקח לי עד שאני יכתוב את הפרק הבא -מחר- סתם לא, לא בטוח שאני ימשיך מחג, אז בינתיים תהנו מהמגילה הזאת ^_^

בדקתי מי זה, זאת הייתה מאיה, עניתי.
מאיה :" מה יש אני מתקשרת אלייך כבר שעה! " צעקה בדאגה.
אני :" נרדמתי" אמרתי עדיין מתאושש מהשינה.
מאיה :" חשבתי שקרה משהו מפגר"
אני :" טוב עזבי את זה, איך היה ביום כיף? "
מאיה :" וואי היה מה זה כיף, אתה לא מבין.. "
אני :" קנית לי משהו? " קטעתי אותה, מחייך, כי אני יודע שהיא תתחיל לעשות עניין.
מאיה :" אני מתחילה לספר לך וכל מה שמעניין אותך זה אם קניתי לך משהו? מה אתה איתי רק כדי שאני אקנה לך דברים? ודרך אגב כן קניתי לך! " אמרה בעצבים.
אני :" תרגיעייי זה היה בצחוק" התחלתי לצחוק.
מאיה :" אני רגועה מאמי. " אמרה בטון עצבני.
אני :" רק זה שאמרת מאמי זה אומר שאת לא רגועה" אמרתי תוך כדי שאני מפסיק לצחוק.
מאיה :" וואי אני רגועה מה אתה לא מבין?! " צעקה, התלבשתי בקטנה ושמתי כפכפים,
אני :" טוב סתמי אני בא להרגיע אותך" ירדתי ויצאתי מהבית.
מאיה :" וואי אבל אני רגועה! " צעקה.
אני :" אז לא לבוא? " אמרתי בקול נעלב.
מאיה :" תבוא נו, אבל אני רגועה.. "
אני :"טוב תפתחי את הדלת" שלחתי, ודפקתי בדלת כניסה של הבית שלה, אחרי שנייה רון פתח לי, הוא הסתכל עליי במבט עצבני.
רון :" מה אתה עושה פה? " שאל בקול חלש אבל בטון עצבני. פאק שכחתי שרון לא יודע שאני ומאיה חברים!
"אהה.. "לא ידעתי מה לענות ובדיוק מאיה ירדה מהמדרגות וראתה את רון מסתכל עליי במבט עצבני, הסתכלתי עלייה, רון קלט שאני מסתכל והסתובב אלייה .
רון :" איך הוא קשור אלייך?! " צעק עלייה.
מאיה :" תרגע הוא איתי בקבוצה של העבודה"
רון :" איזה עבודה?! " שוב צעק, מה אני עד כדי כך גרוע? אווץ'.
מאיה :" יש לנו עבודה בקבוצות בבית ספר תירגע! "
רון :" אז למה הוא בא לפה?!" נראה כאילו עוד שנייה הוא מצמיד לי אקדח לראש.
מאיה :" אנחנו עוברים על החומר, נוי לא יכולה לבוא" המציאה תירוץ בתקווה שהוא יאמין לזה.
רון :" בסדר, " אמר, ומשך אותי בחולצה, "אני מאוד מקווה בשבילך שאתה לא תיגע בה, הבנת?! " איים עליי, ועזב לי את החולצה ואני ומאיה עלינו לחדר שלה.
אני :" לחוץ אח שלך. " אמרתי כשנכנסנו אליה לחדר.
מאיה :" הוא סתם חושב שהוא צריך להגן עליי מכל דבר כאילו אני ילדה קטנה, קרצייה" נשכבה על המיטה.
אני :" אז מה את אומרת, שנעבור על החומר? " קרצתי לה, נשכבתי לידה והיא גיחכה.
מאיה :" תפנטז עוד קצת למה לא. " צחקה.
אני :" לא כדאי לך לדעת מה אני מפנטז חמודה" צחקתי, היא הסתכלה עליי ונתנה לי כאפה קטנה.
"מה נראה לך" אמרתי ונתתי לה כאפה קטנה בחזרה,
"חצוף! " היא צחקה, וככה המשכנו "ללכת מכות" עד שהגענו למצב שאני מעלייה.
מאיה :" איזה שמן אתה מבטיחה" גיחכה,
אני :" גם את שמנה אז מה, " קירבתי את שפתיי אל שלה.
מאיה :" אז אנחנו זוג שמנים. " היא אמרה, ונישקתי אותה, התגעגעתי אליה..
הנשיקה הפכה להיות סוערת, ושלחתי את ידי מתחת לחולצתה , בקטנה.
היא מיד נרתעה והתנתקה מהנשיקה, ודחפה את ידי חזרה אל מחוץ לחולצה שלה.
"לא.. " היא לחשה. "לא עכשיו.. " ירדתי מעלייה וחזרתי לשכב לידה, כנראה צריך לתת לה קצת יותר זמן..
אני :" בסדר בלי לחץ" אמרתי, שלא תתחיל לי עכשיו להיות היסטרית.
"שמחה שאתה מבין אותי. "אמרה בהקלה.
"למה שאני לא יבין אותך? " הסתכלתי עליה.
מאיה :" סתם, כי רוב הבנים שהייתי איתם, מתי שהם ניסו ולא נתתי להם, כמו שניסית עכשיו.. הם התעצבנו עליי , וזרקו אותי אחרי יומיים, ובגלל זה נלחצתי, כי הם נתנו לי הרגשה כאילו זו אשמתי שאני לא זונה שלהם, פחדתי שגם אתה תיהיה כמוהם.. " הסתכלה עליי, היא כזאת יפה..
אני :" סתם קוקסינלים, אם הם מחפשים זיון שילכו לבנות שזה המקצוע שלהם. ומתי תביני שאין עוד מישהו כמוני? " חיבקתי אותה, והיא חייכה.
"כבר אמרתי שאני אוהבת אותך? " אמרה לי בחיוך, חייכתי גם ונתתי לה נשיקה קטנה על השפתיים.
"גם אני אוהב אותך" חיבקתי אותה חזק, ונרדמנו.

–נקודת מבט מאיה–
נרדמנו, התעוררתי והוא עדיין ישן, הסתכלתי עליו..
כזה מושלם, גם מבחוץ וגם מבפנים, הוא פשוט מושלם..
הייתי באייפון, תוך כדי שידי מלופפת בשלו, שמעתי את הידית מסתובבת, לא עברה שנייה וראשו של רון צץ מבעד לדלת.
"ידעתי.. " לחש, וסגר את הדלת.
פאק!! אני מתה.
ישר יצאתי מהחדר, ראיתי אותו נכנס לחדרו, ורצתי מהר לפני שיכנס ויטרוק לי את הדלת בפרצוף.
"רון! " צעקתי לו, "חכה רגע! " הא נכנס לחדרו ואני נכנסת אחריו.
"מה את רוצה? " שאל במבט אכזרי, כאילו רצחתי מישהו.
"לדבר איתך" ישבתי על מיטתו והוא ישב גם.
"מתי התכוונת לספר לי?! " צעק עליי אך שומעים שהוא נעלב.
"אני מצטערת שלא סיפרתי, פשוט אתה גם לא מספר לי כלום! " צעקתי גם.
"כמה זמן אתם ביחד? " התעלם ממה שאמרתי.
"עוד מעט חודש.. " לחשתי.
רון :" יופי, מתי התכוונת לספר לי, שהוא יציע לך נישואים?! "
"לא ועל חברה שלך גם לא התכוונת לספר לי?! "
רון :" מאיפה את יודעת שיש לי חברה? "
אני :" לא ממש לא ראיתי איך ברגע שאתה נכנס לבית הספר ילדה אחת נמרחת עליך ומנשקת אותך ומחבקת. "
רון :" למי סיפרת? מהמשפחה יענו"
"אמא ורוי, וגם אבא יודע. " אבא שלי בחו"ל, מטעם העבודה.
רון :" וחשבת לספר לכולם אבל לא לי? "
אני :" מה שאמרתי, אתה גם לא סיפרת לי! אז למה שאני יספר לך?! פעם היינו כל הזמן מספרים הכל אחד לשני! ופתאום נהיית מגעיל אליי! "
רון: " דבר ראשון, אני אח שלך הגדול, אני לא צריך לספר לך הכל, אבל לעומת זאת את אחותי הקטנה, מי ישמור עלייך? "
"רוי" עניתי. "וחוץ מזה אני לא צריכה שתשמור עליי, אני ילדה גדולה כבר אם לא הבנת. "
רון :" אני תמיד ישמור עלייך אם לא הבנת את זה עדיין, אני אח שלך הגדול זה התפקיד שלי. "
אני :" יופי, אז שתחליט שאתה רוצה לספר לי קצת מה עובר עלייך אני אשמח לספר לך גם, סליחה אבל חבר שלי בחדר. " אמרתי ויצאתי, טרקתי את הדלת.
חזרתי אל החדר עצבנית, ובטעות הערתי את דניאל.
"אוי סליחה, תחזור לישון אם הפרעתי לך. "
דניאל :" לא זה בסדר, מה קרה? " הוא התיישב, התיישבתי גם לידו.
אני :" רון ראה אותנו" אמרתי, הוא כבר יבין.
דניאל :" אה אוי, מה הוא אמר? "
אני :" לא יודעת לא כלכך דיברנו על זה, כאילו כן דיברנו על זה, אבל לא הבנתי בדיוק מה הוא מרגיש לגבי זה.. אל תידאג כמו שאני מכירה אותו תוך כמה שעות הוא ייקח אותי לשיחה"
דניאל :" טוב, וואי איזה פדיחות לצאת עכשיו מהחדר שהוא שמה, שלא ירצח אותי. " גיחך.
אני :" עכשיו אתה מבין מה הרגשתי כשאמא שלך ראתה אותנו מתנשקים?! " צחקתי.
דניאל :" טוב נו מה קנית לייי? " אמר בהתרגשות.
הבאתי את השקית עם החולצה, ובתוכה הייתה את השקית הקטנה עם הקליפר.
"קח" חייכתי והושטתי לו את השקית, הוא הסתכל בפנים והוציא את החולצה, תפס אותה בידו והסתכל עלייה, ועשה פרצוף מגעיל.
דניאל :" איכס מה זה, אין לך טעם בשיט" נבהלתי, עד שמצאתי לו חולצה יפה שישתוק!
"מה אין טעם..?" לחשתי ועל פניי עלה פרצוף לחוץ, הסתכלתי עליו והוא עליי, לפתע עלה על פניו חיוך והוא התחיל לצחוק, עבד עליי.
"איך עובדים עלייךךךך" צחק, ועליי על פניי חיוך של בושה ושילבתי את ידיי,
"שונאת אותךךך" הרמתי את קולי וחייכתי.
"חולצה נדירה, תודה חיים שלי" אמר ונישק אותי בלחי.
"טוב רגע אבל יש שם עוד משהו" אמרתי, הסתכלנו על השקית, ודניאל הוציא מהשקית הקטנה את הקליפר, החזיק את זה כאילו הוא ילד קטן וזה המתנה הכי שווה שהוא קיבל בחיים שלו.
"יואוווווווו" אמר בהתרגשות, "בדיוק הייתי צריך לקנות אחד חדש כי ההוא נגמר ליי, וואי אין את פשוט מכירה אותי. " עוד שנייה הוא בכה מרוב התרגשות, כולה מצית. אבל עדיין הייתי מרוצה מעצמי, שהוא שמח מהמתנות.
"נו ברור שאני מכירה אותך, אם לא אני אז מי? " חייכתי, הוא שם את המתנות על השידה.
דניאל :" אני רעב מתת" הוא אמר , הרים את חולצתו שרק הבטן תיהיה חשופה, יותר נכון הקוביות, ונגע בבטנו.
בהיתי בקוביות שלו, מושלם.
"מה? " הוא חייך בבושה.
"כלום כלום" אמרתי והתעוררתי על עצמי, "טוב אמרת שאתה רעב לא? בוא נרד נאכל משהו. " יצאנו מהחדר וירדנו למטבח, רון היה ישב בשולחן במטבח ואכל, כשירדנו הוא הסתכל עלינו.
אני :" מה יש לאכול? " שאלתי אותו.
רון :" אמא הכינה עוף ואורז. " אמר במבט קר, הסתכלתי על דניאל במבט של 'רוצה? ' והוא הנהן לחיוב, מזגתי לנו את האוכל לצלחות וישבנו גם, איזה פדיחות!
רון הסתכל עלינו כל הזמן, בחן אותנו, כל הזמן שתקנו, לאף אחד לא היה אומץ לדבר, עד שצלצול הפלאפון של דניאל קטע את השתיקה.
'תני לי מעט ממך, שוב להרגיש את השלמות שלך.. '
דניאל הסתכל מי זה, והוא לא ענה.
סיימנו לאכול ויצאנו קצת לבחוץ.
אני :" מי התקשר אלייך קודם? " שאלתי אותו.
דניאל :" שיר, סתם קרצייה. "
אני :" תחזור אליה אולי זה חשוב"
דניאל :" אם זה היה חשוב היא הייתה מתקשרת אליי שוב, אני מכיר את ההיסטריות שלה"
"טוב" עניתי, והמשכנו ללכת.
דניאל :" איך בא לי לים עכשיו. " הוא אמר, וואלה באמת מתאים עכשיו.
אני :" רוצה נלך? " גרנו בשכונה שקרובה יחסית לים.
"בואי" אמר, "להביא בגד ים וזה? "
"כן , בוא אלייך" אמרתי ופנינו לכיוון הבית שלו , ואני הלכתי גם לשלי, לבשתי ביקני שחור, שהחזייה היא סטרפלס, ומעל שמתי אוברול קצר וכפכפים, לקחתי משקפיי שמש, תיק עם מגבת וקרם שיזוף, ולקחתי בגדים אם אני ישן אצלו.
הלכתי לדניאל, הוא לבש בגד ים של בילבונג , גופיה , כפכפים ומשקפי שמש, והלכנו לים.
התמקמנו, פרשתי מגבת, ושמתי את הקרם שיזוף, דניאל בהה בי.
אני :" תנקה תנקה את הריר. " צחקתי.
דניאל :" מה אני יעשה שאת יפה? " חייך.
אני :" אוי באמת מה תעשה מסכן שלי" אמרתי בקול מרחם, "תמרח לי על הגב. " ביקשתי ממנו, הוא שם קצת ביד ומרח לי.
"פשש מאיפה למדת למרוח ככה? " גיחכתי, כי הוא עשה לי מסאז' קטן.
דניאל :" חמודה, את לא יודעת לכמה בנות מרחתי קרם שיזוף. " קרץ, דביל.
הוא סיים למרוח, היו סביבנו הרבה אנשים, כי היה ממש חם היום. דניאל נעמד והוריד את הגופייה, הסתכלו עליו , כמו תמיד.
ישבתי להשתזף , ודניאל ישב לידי ודיברנו, האיש שמוכר ארטיקים עבר, והלכתי לקנות לנו ארטיקים.
הוא היה קצת רחוק אז הלכתי עד אליו.
"מאיה" שמעתי מישהו קורא לי, חיפשתי את מי שקרא לי, ראיתי את אלמוג, הוא קרא לי פעם נוספת כדי שאבין שהוא זה שקרא לי, הלכתי לכיוונו.
"מה? " שאלתי.
אלמוג :"מה את עושה פה? "
אני :" למה אתה שואל?"
אלמוג :" באת לבד? " התחיל לעצבן אותי.
אני :" מה אכפת לך? " החזרתי לו שאלה בתור תשובה.
אלמוג :" בא לך להסתובב קצת ?"
אני :" אני לא יכולה"
אלמוג :" למה? "
אני :" כי רק הלכתי לקנות ארטיקים, אני לא לבד פה. "
אלמוג :" עם מי את? " חקר אותי.
אני :" למה אתה חוקר אותי? "
אלמוג :" אני לא חוקר, בא לך אני ילווה אותך? המוכר די רחוק , שלא יעשו לך משהו" שמתי לב שהוא בוהה בגוף שלי.
אני :" למה שיעשו לי משהו? " שאלתי בתמימות, ידעתי את הסיבה.
אלמוג :" את יודעת.. את עם בגד ים, ולא חסר פה סוטים. " אמר
אני :" טוב נו, בוא" אמרתי והוא קם, והתחלנו ללכת.
אלמוג :" אז עם מי את פה? "
אני :" סתם, " אמרתי, מעוררת את סקרנותו, וגם לא רציתי לבאס אותו על ההתחלה עם זה שיש לי חבר. "עם מי אתה פה? " שאלתי.
אלמוג :" חברים" ענה בקצרה, הסתכלתי עליו, הוא היה עם בגד ים כמעט זהה לבגד ים של דניאל רק בצבעים שונים, והיה לו גם גוף, אלמוג חתיך אני לא יכולה להכחיש, אבל דניאל הכי.
קנינו את הארטיקים וחזרנו למקום שלי,
אלמוג :" נו אז מי פה איתך? " כמעט התחנן, היינו כבר קרובים למקום שלי.
"עם חבר שלי" עניתי, ייבשתי אותו רצח. "תודה" אמרתי והלכתי לכיוון דניאל, ואלמוג חזר למקום שלו.
אכלנו את הארטיקים ואחרי זה נכנסנו קצת למים, וישבנו על החול, במקום שהמים נסחפים אליו והחול שם רטוב ואפשר לצייר כזה.
ישבנו, שתקנו, ופתאום דניאל לקח גוש חול ושם על הרגל שלי.
"מה אתה עושה? " אמרתי והעפתי את החול מהרגל.
"קובר אותך" הוא חייך והתחיל לכסות אותי בחול, זרמתי. היה מצחיק מוות, כמה צחקתייי!
לבסוף רק הראש שלי הציץ מהחול, ואני ודניאל התחלנו לצחוק.
דניאל :" את נראית כמו איזה מפגרת" צחק.
אני :"מדבר זה שהמציא את הרעיון הזה לקבור אותי, כבר אתה רוצה שאני אמות? " צחקתי.
דניאל :" מה פתאום, הראש שלך לא קבור. " אמר והצביע על הראש שלי.
"דווקא נוח ככה" עצמתי את עיניי. דניאל צילם אותי, והעלתי לאינסטגרם, אח"כ הצטלמנו גם ביחד, והעלתי, ואח"כ הוא צילם אותי לא קבורה, העלתי, וקיצר עשינו מלא תמונות.
היה לי ממש כיף, דניאל פשוט מושלם.. לא יאומן שהוא היה כזה ערס.
היינו עוד קצת עד שהתחיל להחשיך, קיפלנו את הדברים והלכנו אליו הביתה, בדרך ראיתי מישהו מוכר יושב על הספסל כשרגליו מוצמדות אל חזהו, וראשו בין הרגליים. הסתכלתי קרוב יותר, זאת הייתה אלין.. מה הולך עם הילדה הזאת?!
"מה קרה? " שאלתי אותה, היא הסתכלה עליי במבט שבור כשדמעות זולגות על פנייה.
אלין :" סתם, ההורים שלי.. תקשיבי, סליחה אבל אני רוצה להישאר קצת לבד, אני ידבר איתך. " היא אמרה, חיבקתי אותה וחזרתי לדניאל.
דניאל :" מי זאת? "
"אלין" עניתי.
דניאל :" מה קרה לה? " שאל .
אני :" לא יודעת, משהו עם ההורים שלה, היא אמרה שהיא תספר לי אחר כך. " עניתי בדאגה, דאגתי לה..
דניאל :" איזה מתוסבכת היא השם ישמור, מסכנה.. "
אני :" טוב עזוב את זה, שאני ידבר איתה אם היא תסכים אני יספר לך, עכשיו בוא כבר אני מתה להתקלח. " משכתי אותו.
הגענו לביתו, עלינו לחדר שלו.
"אני נכנסת להתקלח" אמרתי.
דניאל :" אולי נחסוך במים ונתקלח ביחד? " קרץ, צחקתי.
"אולי לא? " עניתי.
"נו בבקשה אני גם מת להתקלח ואת לא נראה לי תיצאי בזמן הקרוב" ניסה לשכנע אותי, הוא ניסה לשכנע אותי עוד, חפר לי.
"טוב בסדרר חופר" אמרתי לו לבסוף בלי לחשוב, עשה לי כאב ראש. הוא חייך, רגע, לא, מה עשיתי? הסכמתי לו הרגע להתקלח איתי? פאק.
נכנסנו לשירותים, איזה פדיחות אלוהים, הוא הולך לראות אותי עירומה עכשיו, בושות.
הוא כולו בכיף שלו, בסבבה מתפשט , לא הסתכלתי, לא נעים לי.
הוא כבר נכנס למקלחת, ואני עוד עומדת שם בבגד ים, מסריחה.
"נו את באה?" אמר כשראשו מציץ מבעד לוילון אמבטיה, ושומעים את הרעש של המים.
"כן שנייה, אל תסתכל! " צעקתי לו, הוא החזיר את ראשו מאחורי לוילון ולא הסתכל, הורדתי את הבגד ים באיטיות, כיסיתי את גופי עם ידיי, ונכנסתי למקלחת.


תגובות (7)

לשלי אני לא קוראת שיעורים…
כולה שאלה אחד בשפה….. כפרה אלייייייי
חחח ואני עדיין מתעצלת לעשות אותה ^_^
תמשייכיייייייי

18/04/2014 00:43

חחח אומייגדדד את חייבת להמשיך היום איזה פדיחות הם יראו אחד תשני ערומים

18/04/2014 01:20

חחחחחחח תמשיכי…
אני אשמח מאודדדד אם תקראי את הסיפור שלי!
את כותבת מהמםם

18/04/2014 09:41

מהמםםם תמשיכיי

18/04/2014 09:45

מושלם תמשיכיייי

18/04/2014 10:53

ברור שגמרתי היום חיחיחיחי יום שלישי חוזרים :( עצובבבב
תמשיכייי מהרררר
איזה מסכנה איזה פדיחות אלוהיםםם

18/04/2014 11:18

פאקאיט תמשיכייייייייייי דחוף
ואי מרוב שהיא מהופנטת ממנו היא פשוט אמרה לו כן אימלה פאדחנייתתתתת
אני יותר מאשמח עם תקראי את שלייי

20/04/2014 00:14
24 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך