חסרת
קוראים יקרים אני מקווה שנהנתם ואת זה אני אדע רק מהתגובות שלכם.אז אל תתעצלו.
אוהבת אותכם. שלכם ״חסרת גבולות״!

דע את האוייב-במיוחד כשהוא אוהב פרק אחרון

חסרת 30/10/2013 840 צפיות 6 תגובות
קוראים יקרים אני מקווה שנהנתם ואת זה אני אדע רק מהתגובות שלכם.אז אל תתעצלו.
אוהבת אותכם. שלכם ״חסרת גבולות״!

בחיים לא הכל מסתדר כמו בדימיון,חשבתי לעצמי. באותו ערב של שמחת תורה הכרתי את הבחור של חיי-נתן שמו.נכון הוא לא אבי אבל הוא מזכיר לי אותו בהרבה דברים.
לא תמיד אהבה מנצחת על הכל.לא תמיד היא מרפאה את השוני בין בני הזוג.
זה יכל להיות אחרת,אילו הוא היה תופס אותי בשני ידיו ואומר לי ״סינדי אני אוהב אותך״.
לא חשבתי שהלב שלי יעבור כל כך הרבה תהפוכות אבל הערב אני סופית יודעת!
כן אהבתי אותו עד כלות נשמתי,נכון לא יכולתי להודות בזה.אני אולי אתחרט על זה.אבל עד היום לא התחרטתי אף פעם על מה שלא אמרתי אלא ההפך.
יכול להיות מאוד שהחיוך שלי יעלם לתקופה.אבל הזמן הוא התרופה הטובה ביותר.
ויכול להיות שהוא אף פעם לא אהב אותי,אולי סתם הייתי עוד מטרה…
קשה לי להתנתק מהסיפור ומהדמויות.אבל את המסע שלי סיימתי.
את השיעור שלי לחיים למדתי:״לא עושים מה שרוצים!עושים מה שצריך!
אולי מהיום אני אהיה פחות רכה ומלאת רגשות כי כבר מחצית מליבי לא ברשותי.הוא לקח את החצי איתו מבלי לדעת.כנראה אני צריכה להיות חסונה יותר כדי להצליח הלאה בחיים.
את השורות האחרונות אני כותבת וחותמת מול תמונתו,ודקה לפני שאני מוחקת את הזיכרון האחרון.״כן אני יודעת שאהבתי אותך תמיד,ותמיד אוהב!״


תגובות (6)

לא הבנתי כול כך

30/10/2013 14:21

מה לא הבנת?

30/10/2013 14:34

אויייי, לאאא
למה???
צריך ללכת לפי הלב בקטע הזה, לא לפי מה שצריך,
אם אוהבים- אז זה עד הסוף
ואם לא- אז לא…
בכל מקרהה, זה היה סיפור מושלםם, ואת כותבת מעלףף <3

30/10/2013 16:04

מושלםם

30/10/2013 21:53

תודה רבה לכם!:)

31/10/2013 00:24

סיפור ממכר

13/01/2014 03:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך