חסרת
הערות והארות יתקבלו באהבה ובשמחה.

דע את האוייב – במיוחד כשהוא אוהב פרק 16

חסרת 12/01/2014 815 צפיות 2 תגובות
הערות והארות יתקבלו באהבה ובשמחה.

חשבתי לעצמי שזה לגמרי מוזר שסינדי לא הגיעה לעבודה.
כל יום אני רגיל לראות אותה עוברת מול גולף,הקול המתוק הזה שמאחל "בוקר אור אבי" חסר לי הבוקר. די התרגלתי לרעיון שזאת תהיה מערכת היחסים בנינו,רק איחולי בוקר טוב,יום טוב ומה נשמע? וכ'ו…
אבל מעבר לזה אין לי למה לצפות.חוץ מזה שהחיים ממשיכים לטוס.אני מודה ביני לבין עצמי שעשה לי טוב לעבור לסניף בנתניה,פה יש שפע בחורות נחמדות שלא מחייבות קשר יציב.
לפני כשבוע שוחחתי עם גלי בפלאפון היא באה אליי ביציאה "אתה רק בן עשרים בגילך שום דבר לא רציני"
"לא נכון!יש לי מלא חברים שמתעוררים כשלצידם שוכבת אהבת חייהם".
הירא ענתה לי "אתה צריך להבין שכדי להילחם כמו מטורף בבחורה,באהבה אז צריך לפנות את הדרך מבחורות אחרות.כי האחת שלך לא תרצה בחיים להרגיש עוד אחת."
"אף אחת לא תסבול את כל הבנות שחגות סביבך"היא הוא הוסיפה.
"חחחח אני מאצ'ו.מה לעשות?"
"תמשיך ככה ותהיה מאצ'ו בודד מאוד"
"אני לא יכול לחכות כל החיים עד שהבחורה תועיל בטובה לקבל אותי"
"נכון אסור לך לחכות!אתה צריך לנסות לכבוש אותה,טוב יש לי לקוחות נדבר ביי"
"ביי"ניתקתי,היא צודקת. מצד אחד אני מפחד להיתאהב שוב ומצד שני אני כמה ומתקנא לאילו שמצאו את אהבתם האמיתית.מה שבטוח חייל שיוצא לקרב לא מפסיק להילחם עד שיגמרו לו הברירות או עד שינצח.
צריך להילחם על מי שאוהבים.
הקניון ריק היום ואין מה לעשות בחנות,נכנסתי לפייסבוק וראיתי מולי תמונה של סינדי על כיסא מעץ מול הכינרת יפה ומחוייכת.היה כתוב מתחת "גן עדן של ממש-כפר הנופש האון"
ועוד תמונה מתחת מחובקת עם עץ וכתוב מתחת:"הטבע מעניק לי כוחות חדשים"
כל-כך רציתי להיות אני זה שיעניק לה כוחות.
שמעתי קול מאחורי,הסתובבתי זו היתה סיוון שנכנסה לחנות.
"מה נשמע אבי?"
הכל טוב"
"איך המכירות"
"זוחללללל אין אנשים היום.."
"בסדר תקשיב!השבוע חגית המעצבת באה לתדרך צוות בסניף שלנו ולכן אנחנו יוצאים לחופשה בתשלום מגולף לשבוע"
"מה כל השבוע?"
"כן סוף סוף אני אוכל להיות קצת עם הילדים"
"יששש!!!אז עד יום ראשון הבא?"
"כן אבי,מה התכנונים שלך?"
"להילחם"חייכתי ספק לה ספק לעצמי.היא הביטה בי במבט תמוה
"טוב העיקר שתנצל את זה ולא תעשה מרוצי אופנועים הפעם!"
לא!!!חשבתי לעצמי הפעם אני לא הפסיד.הפעם אני אנצח.


תגובות (2)

שללמותתת

12/01/2014 15:03

מושלם

13/01/2014 03:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך