זה לא אמיתי כן??. ההורים שלי בכלל לא גרושים והם חיים ביחד באושר יושר ועושר!!!

האבא והאמא שלי

26/03/2013 752 צפיות 2 תגובות
זה לא אמיתי כן??. ההורים שלי בכלל לא גרושים והם חיים ביחד באושר יושר ועושר!!!

אז קודם כל תודה רבה לכל מי שפרגן לי תודה הסיפור שלי היה אין כמו אמא ואני לא זוכרת תשני אבךל תודה וכל מי שאמר לי שהלחצתי אותו אז אני אומרת עדיין שזה לא אמיתי :)
יומן שלי:
הראשון ליולי
יש התחיל החופש הגדול!!!
היום אמא ואבא שלי לקחו אותי ללונה פארק עם אח שלי

היה מה זה כיף קודם הלכנו לרכבת ההרים האנקונדה והקוברה תשמע היה מה זה ככיף!

אחרי זה הלכנו לעוד מתקנים שאני לא זוכרת את שמם אבל היו כיפים :)

זה קורה לך שאתה נהנה באיזה שהוא מקום ואתה לא זוכר את שמם?!

שיואו זה מה זה מעצבן ברמות!! ונגיד אם אתה רוצה להמליץ למי שהוא אל זה?

ו…נגיד אם אתה רוצה ללכת לזה עוד פעם ואתה אומר לאמא ואבא שלך
אחרי זה הלכנו לאכול גלידוש היא הייתה טעימה.

24 ליולי
יומני ממזמן לא כתבתי לך ותאמין לי אני עם דמעות בעיניים ,לא בגלל זזה!
בגלל שאמא ואבא שלי הודיעו לי הודעה עצובה , ההורים שלי מתגרשים וזה סופי!!
למה לי זזה קורה?? שאלתי אוותם למה הם אמרו לי כי זה לא עובד לנו . ושאלתי אותם למה?
הם לא ענו לי . אמא אמרה לי שאנחנו היא ואני עוברות דירה לבד אתם יודעים כמה זה קשה להיות אמא חד הורית? אתה יודע איזה קשה לי להיות רק אם אמא ולא לראות יותר את אבא שלי?!
כעסתי עליה מאוד והיא ניסתה להסביר אמרתי לה אני לא מבינה!!! היא הסבירה לי והיא שאלה בסוף אם הבנתי אמרתי לה כן , אבל אני בכל זאת לא הבנתי למה איך מדוע?? ומאז אני חייבת לגור שם רק עם אמא בלי אבא.


תגובות (2)

יפה מאוד מאוד את כותבת עם רגש אהבתי

26/03/2013 05:55

תודה רבה שרית
אשמח אם תראי עוד סיפורים ותאהבי אותם :)

08/07/2013 07:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך