היווש, זה הסיפור הראשון שלי, אשמח לתגובות♥

האהבה בינינו זה משהו מיוחד- הקדמה+פרק 1♥

26/09/2014 785 צפיות תגובה אחת
היווש, זה הסיפור הראשון שלי, אשמח לתגובות♥

-רייצ'ל קייג'-
היווש, אני רייצ'ל, תלמידה בקולג' בארה"ב, אני בת 18 וחצי, יש לי שיער בלונדיני ארוך עד אמצע הגב, עיניים חום דבש והגובה שלי הוא: 1.60. כמו שאומרים, אני מלאה במקומות הנכונים,
את האמת, עדיין לא התחלתי ללמוד בקולג', אבל כבר נרשמתי ואני אהיה חלק מהמעודדות של נבחרות הכדורסל ופוטבול.
אבא שלי מנהל חברה גדולה ככה שלא חסר לי כלום בחיים חוץ מהורים שבאמת יהיו איתי כשאני צריכה אותם.
למזלי יש לי שני אחים יחד איתי בכל המצב הזה:
בן- בן 19 וחצי, שיער חום בהיר עומד כמו קוצים מקדימה אבל בלי ג'ל ועיניים כחולות. גובה: 1.80
טום- בן 19 וחצי, נראה בול כמו בן.

אז ניחשתם נכון, הם תאומים(לצערי). ופה מסתכם התיאור שלי, ביוש.

ג'ייק מילר- בן 19 שיער שחור, עיניים ירוקות, גבוה חתיך בקיצור. ספורטאי מצטיין ובלימודים לא כל כך משהו…

אית'ן פישר(בסיפור אני אכתוב איתן)- בן 19 בלונדיני עם עיניים כחולות, רק בנבחרת כדורסל חבר טוב של בן טום וג'ייק. גבוה כמו כולם.

איזבל בראון- בת 18 חברה ממש טובה של רייצ'ל עוד מהיסודי! כולם קוראים לי איזַה שיער חום, עיניים כחולות והגובה שלי הוא1.67. אני גם חלק מהמעודדות.

מאי סמית'- חברה טובה של איזה ורייצ'ל, שיער חום עם גוון טיפה אדום ובגלל זה כולם קוראים לי ג'ינג'ית! אבל החברים שלי קוראים לי ג'סי. אני נמצאת גם בקבוצת המעודדות, ואני בגובה של איזבל.
*עוד דמויות בהמשך הסיפור*

~פרק 1~
-נק' מבט של רייצ'ל-
קמתי בבוקר כשכבר רוב המזוודות מחכות לי בבית האחווה שלי בקולג'! או מיי גאד! אני פשוט לא מאמינה שזה אשרה קורה! הכי כיף זה גם שהתקבלתי לאחווה המובילה שם של הבנות-
זטא… החלום של כל אחת. למזלי אני עם מאי ואיזה באותה אחווה.
האחים שלי נמצאים כמובן באחווה של החתיכים יותר- אחוות קפא.
התארגנתי והתלבשתי יפה, אבל שלא יראה מוגזם. שמלה חלקה רגילה עד מעל הברך בצבע כחול כהה, וקישטתי אותה עם שרשרת כסף ארוכה ויפה. אכלתי ארוחת בוקר ונעלתי נעלי עקב שחורות מסדרת לי את התיק צד.
"בן! טום! בואו!" קראתי להם. אין מענה. יופי… חשבתי בציניות. עליתי למעלה וכל אחד מהם עדיין ישן! דפקתי על בן כרית והוא רק מלמל:'מה השעה?'
"השעה שתקום!" אמרתי ויצאתי ועשיתי אותו הדבר לטום. חיכיתי בדיוק חמש דקות והם היו מאורגנים. בבקשה שמישהו יסביר לי איך הם עשו את זה!
כמובן אמא ואבא לא בבית והם רק השאירו פתק… 'תהנו בקולג' יפים שלנו!♥ אמא ואבא'
נסענו לקולג' במרצדס השחורה של בן וטום ולא הפסקתי לחפור להם לרגע על הקולג'! חחח מסכנים… "אז איך המורים שם?"
"נוראים אל תצפי לנחמדות" טום ענה.
"ויש שם חתיכים?"
"אני לא עומד לענות לך על השאלה הזאת…" טום אמר וצחקנו.
"טוב אם כבר התחלת לדבר על בנים, כמה חוקים שאם את עוברת על אחד מהם, את נקברת חיה" בן אמר.
"וואו איזה נחמדים אתם.." אמרתי לעצמי.
"אחד, את לא חברה של אף אחד מהחברים שלנו.
שתיים, את לא נשארת במסיבות עד יותר משתיים בלילה,
שלוש, את לא שותה יותר מידי, ארבע, אם את רק חושבת על לגעת בסמים את מתה"
"למה נראלכם שאני נשארת רק עד שתיים?!"
"כי אנחנו אמרנו…."
"קפצו לי" אמרתי בשקט וכנראה הם שמעו.
"טוב סבבה. כשתתעוררי יום אחד בלי בגדים על איזה בר אל תבואי לבכות אצלנו"
"איוו! בסדר בסדר לא יותר משתיים.."
"עוד כמה זמן מגיעים?" שאלתי.
"עשר דקות" טום אמר. עברו העשר דקות והגענו. וואו! המקום הזה ענקי יותר מבתמונות!
התחלנו ללכת לכיוון הכניסה והתחלתי לשמוע לחשושים מכל מקום ואפילו כמה שריקות… וואו כנראה שאני מקובלת עוד לפני שהגעתי.
הגענו לבניין ההנהלה ואז ילד אחד בא לבן וטום.
"אחים שלי כמה זמן עבר!" הוא אמר והם לחצו לו את היד.
"ג'ייקוב מה קורה?" בן שאל אותו. את האמת הןא חתיך.
"בסדר, חיים. מי זאת היפה?"
"אחותי" טום אמר והסתכל עליו בהזהרה.
"אה." הוא אמר ונראה מבואס.
הם המשיכו לדבר וכבר נמאס לי מהחפירות שלהם!
אז התחלתי ללכת משם והם אפילו לא שמו לב.
חיפשתי את האחווה שלי אבל זה פשוט בלתי אפשרי למצוא פה משהו!
הסתכלתי במפה וניסיתי לזהות איפה אני עד שמישהו נתקע בי וכמעט נפלתי אבל הוא תפס אותי בשנייה האחרונה.
"אוי מצטער, היי אני איתן"
"אני רייצ'ל" אמרתי.
"את חדשה כאן?"
"כן, אתה אולי יודע איפה אחוות זטא?"
"כן, ללוות אותך לשם?"
"בכיף" אמרתי והתחלנו ללכת לאחווה. מסתבר שבכלל לא הייתי בכיוון!
"באת לפה לבד?" איתן שאל.
"לא, באתי עם אחים שלי, בן וטום מכיר?"
"מקפא? אם כן אז אני גם משם" הוא אמר.
"אה.. טוב אז אל תבנה על להיות איתי בקשר מסוג אחר, אחים שלי ישחטו את שנינו"
"חח אז מה את אומרת שנהיה ידידים?"
"אוקיי" אמרתי והגענו לאחווה.
"תודה על הליווי ופעם הבאה תסתכל לאן אתה הולך אה?"
"כן, ביי נפגש בטקס"
"איזה טקס?"
"אהה על זה לא סיפרו לך? חחח איזה רעים, טוב ביי אני עף" הוא אמר. אמאלה! איזה טקס?!
התחלתי לסדר את הדברים שלי בארון שבחדר הגדול שקיבלתי, היו בו עוד שתי מיטות אחת לאיזבל והשנייה למאי.
סיימתי לסדר ובדיוק שתיהן נכנסו, כמובן שישר התחבקנו למרות שראיתי אותן רק ביום שישי חחח…
ירדנו ללובי של האחווה שהיה בו בר, סלון וטלויזיה ענקית, ובחצר הייתה גם בריכה!
ירדנו למטה והכרנו את כולן, הינו 40 בנות והאמת שזה ממש כיף, כולן חמודות שכיף להיות איתן! ואפילו הנציגה שלנו, מור היא לא עד עדי כך סנובית.
עשינו סבב שמות ועברנו על החוקים שלנו ואחרי שעתיים יצאנו לטקס שבו המנהל נאם נאום שאף אחד לא באמת הקשיב לו…
חזרנו לאחווה ומור הודיעה:'בנות! יש מסיבה בקפא! כל מי שרוצה ללכת מוזמנת!'
"אתן באות?" שאלתי את מאי ואיזה.
"ברור!" הן אמרו. לבשתי שמלת מיני שחורה צמודה ופיזרתי את השיער שלי, חיזקתי קצת את האיפור והינו כולנו מוכנות.
יצאנו לכיוון קפא, זאת הליכה של חמש דקות. נכנסנו ואיזה באלגן! עכשיו אני מבינה מה זה מסיבות קולג'.
"היי רייצ'ל!" איתן צעק לי מרחוק.
"היי" אמרתי והתקדמתי אליו משאירה את איזה ומאי מאחור.
"מה קורה?" הוא שאל.
"בסדר, באלך לצאת קצת החוצה?" שאלתי.
"יאללה"הוא אמר.
הוא הוביל אותי לאיזה מעגל כיסאות של כמה ילדים שבינהם בן. הלך עליי. בן וטום הם כמו משטרת הצניעות! ס"מ אחד מתחת למה שהם מרשים לי ואני לא יוצאת מהבית. אבל עכשיו אין להם מה לעשות עם זה;)
"היי" ג'ייק אני חושבת אמר לי.
"היי, אני רייצ'ל"
"חח איתן לא חבל עליה?"
"סליחה?!" שאלתי.
"חחח איזה שטויות הוא מדבר זה" הוא צחק צחוק מזוייף.
"אני הולך לבר" בן אמר והלך.
"שנעשה לה סבב היכרות?" אחד מהם שאל.
"יאללה" ג'ייק אמר.
"אז אני מייק חתיך הורס החבר העתידי שלך" ההוא אמר.
"תמשיך לחלום מאמי" אמרתי וכולם צחקו וככה עברו עוד עשרה מהם.
"רוצה לשבת איתנו?" ג'ייק שאל.
"יאללה" אמרתי והם הלכו להביא ארגז בירה.
כל אחד לקח בקבוק כולל אותי ודיברנו בינינו.
עבר הזמן והגיעה השעה אחד בלילה ואיזבל שלחה לי הודעה:'רייץ' בואי עכשיו לכניסה נלך חזרה לאחווה'
"טוב היה כיף איתכם, אני צריכה ללכת… ביי"
"ביי" כולם אמרו והלכתי.
ראיתי את איזה ומאי בכניסה וחזרנו ביחד, איך שהגענו לחדר התקלחתי, צחצחתי שיניים ולבשתי גופיית ספגטי שחורה ומכנס בד של פיג'מה והלכתי לישון.
אני עדיין לא מבינה על איזה טקס כולם דיברו… איזה פחד זה! מה זאת אומרת חבל עליה?!


תגובות (1)

וואי מהמם !! תמשיכי!!

26/09/2014 21:16
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך