האהבה היא כמו נצח – גם לנצח יש סוף

sheli 16/08/2011 1027 צפיות 3 תגובות

הכרתי אותו במסיבת ההפתעה של חברה,
הגעתי למסיבה כולם באו לקראתי לחבק אותי ולומר לי שלום אחרי שחיבקתי את חברותי ואת ידידיי, איתן ניגש אליי וחיבק אותי ושאל מה שלומי?עניתי לו,שהכל בסדר,"מה איתך?"שאלתי,הוא ענה:"הכל טוב",והלך.כאשר המסיבה התחילה לא הפסקתי לחשוב עליו,המחשבה רק עליו בילבלה אותי.כששחקנו אמת או חובה רצית שיתנו לו חובה לנשק אותי אך זה לא קרה.כל המסיבה חשבתי רק עליו ואיך לגרום לו לרצות אותי ולחבב אותי.בסוף נסעתי הביתה כשהגעתי ישר הלכתי לישון רציתי שהיום יעבור מהר.
לאט לאט עם הזמן התחלו לדבר ולהיפתח, אפילו אני והוא דיברנו כל יום לפחות 15 דקות.

יום אחד באו עליי שני חברות ליבי וכרמל כדי להתכונן למבחן במדעים.ובכל זאת בגלל שהייתי כל כך דלוקה על איתן הצעתי שניתקשר עליו.והגענו למצב ששכנתי את ליבי לשאול את איתן את מי הוא מחבב והוא ענה שהוא אוהב את פרן,אך הוא ביקש שליבי לא תספר לאף אחד!אבל אני וכרמל שמענו שהוא אוהב אותה ההיתי בשוק!לא רציתי לדבר איתו יותר.

פרן החליטה לעשות מסיבה,ככה סתם.
שיחקנו רקדנו,כולם הציעו לשחק 7 דקות בגן עדן ואני רציתי כמובן להיות עם איתן אבל איתן בחר בפרן.כאשר הם היו בתוך החדר הם הזמינו עוד כמה ילדים לחדר.אני ועוד שתי בנים נשארנו בחוץ.המצב היה כל כך לא נעים והינו 10 ילדים ו7 ילדים נכנסו לתוך החדר ושלוש נשארו בחוץ.כל כך נפגעתי שהתקשרתי לאמא שלי שתיקח אותי כולם ניסו להכריח אותי להישאר אבל כבר היתי פגועה ולא רציתי עוד להישאר חברה שלי ליבי אמרה ובסיפרה לי שאיתן הציע לפרן חברות.כשחזרתי הביתה כל כך הרבה בכיתי.ותאמת קינאתי בהם!לא יכולתי לעמוד בזה!

עבר חודש והם נפרדו ההיתי כל כך מאושרת שאין לתאר!

איתן רצה להציע לי מחברות אבל לא עשה זאת!הייתי עצובה קצת ששמעתי את זה.
אבל לפחות ידעתי שאיתן פנוי ושהוא ופרן ניפרדו.

עברו חודשיים ואמא של איתן ניפטרה בגלל סרטן ההייתי כל כך בשוק אף אחד לא הצליח להרגיע אותי,היא מתה לאיתן כשהוא עוד בן 14 וחצי!!! ובגיל הזה צריך אמא כדי שתחזק אותו.
היום הזה ניגמר ששיחררו אותי מבית הספר.

אבל אחרי זה המצב הדרדר איתן לא רואה אותי ממטר,הוא לא שם עליי,לא מתיחס עלי.
אבל עדיין אני אוהבת אותו ועדין יש לי רגשות כלפיו!♥


תגובות (3)

sheli ערב טוב

אהבתי מאד !!!

בקי

16/08/2011 20:49

זה ממש עצוב… אבל כתוב בצורה יפה ומעניינת, חבל שלסיפור הזה יש סוף פתוח כי הייתי רוצה לקרוא עוד פרק :)

*ממש אשמח עם תגיבי על סיפורים שלי :) (אם תלחצי על שמי תגיעי אליהם), תודה מראש.

17/08/2011 12:48

אני מאד מודה לכם!:)
jessica800
אני נורא אשמח לקרוא את הסיפורים שלך,אבל זה יקח זמן כי יש לך המון סיפורים!D:

18/08/2011 22:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך