אביבה
אהבה היא סם החיים - ט"ו כבר בפתח לא לשכח לאהוב לא לשכח לקנות משהו לאמא לא לשכח להביא זר פרחים יפה הביתה - ט"ו באב - יום האהבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

האהבה היא סם החיים ט"ו באב כבר בפתח

אביבה 19/07/2013 915 צפיות 9 תגובות
אהבה היא סם החיים - ט"ו כבר בפתח לא לשכח לאהוב לא לשכח לקנות משהו לאמא לא לשכח להביא זר פרחים יפה הביתה - ט"ו באב - יום האהבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ט"ו באב, הצורך לאהוב ולהיות נאהבים.

עוד ביימי בית שני, בנות ישראל היו יוצאות במחולות בכרמים בבגדים לבנים,והבחורים הלכו אחריהם לבחור נשים.

אז גם הותרו נישואין בין השבטים, דהיינו, בין אם הם לא היו מאותו השבט, ביום זה היה מותר להם להינשא.
ו
כך מאז ועד היום, אנו חוגגים בקביעות את ט"ו באב, אשר לימים הפך להיקרא יום האהבה.
זהו יום רומנטי ומיוחד במינו, אשר הרבה זוגות בוחרים להינשא בו, וגם אלו שלא, בחורים לחגוג אותו במחוות רומנטיות אחד כלפי השנייה, במתנות ושלל פינוקים לתשומת לב ולהרגשה טובה.כי זו אמורה להיות אהבה, לא אחרת מהרגשה טובה אשר עוטפת את נפשנו גופנו וליבנו.

לא רק זוגות מוזמנים לחגוג את יום האהבה, כולנו צריכים לחגוג את היום השמח הזה, את האהבה לחיים, לטבע, לצחוק וגם לעצב ששוררים בחיינו. אם לא נקבל את הדמע, לא נדע לצחוק, אם לא נקבל את האכזבה, לא נדע להנות מהתקווה, אם לא נאמץ את הדמעה המלוחה, לא נדע לאחוז בשתי ידיים את הלטיפה.

אהבה מגיעה לכולנו, בכל צורה ובכל רובד אפשרי, אהבה עצמית, אהבה לזולת, יום זה מזכיר לנו שעלינו לאמץ את האהבה ללא מורא ופחד, כי ללא אהבה, אין חיים . ואנו חיים כאן ועכשיו.

לכן, אימצו את האנשים שאתם אוהבים, אל תשכחו לומר להם עד כמה אתם אוהבים אותם, אין זה מובן מאליו, היו לבביים ופתוחים לאהבה, והאהבה לא תשכח אתכם.

מאחלת לכולכם יום אהבה שמח ומי יתן שכולנו נזכה לאהוב. ונעריך את אהבתנו יום יום, שעה שעה.


תגובות (9)

אני מת עלייך אביבה❤❤❤❤❤
יום אהבה שמח שיהיה לך!!^,^
התגעגעתי אלייך!!*~*

19/07/2013 07:47

יאיייייי אני כול כך אוהבת את יום אהבה =)
בעצם כולם אוהבים זה כיף לדעת שיש מישהו
שאוהב אותך ומעריך אותך , זה עושה טוב על הלב
בקי שלי מקסימה את כותבת מקסים
את גרמת לי להרגיש כמו שושנה בין הנרקיסים
תודה רבה לך שתיהיה לך שבת מקסימה
אוהבת שרית =)

19/07/2013 07:48

לי אין אפחד שאוהב אותי, כי אין לי חבר. אז אין לי למה לצפות. ~משיכת כתפיים~ חוץ מזה, זה חופש. אף אחד לא ממש יכול להביא משהו למישהו. ככה שהכול אותו דבר. ט"ו באב, וולאנטיינייס דיי, הכול זהה, חסר משמעות עבורי.
CATMIO

19/07/2013 07:52

הכתיבה שלך ממש מזכירה לי את הכתיבה של בקי.
בקי עזבה ואת באמת להחליף אותה P:
ברוכה הבאה לאתר!

19/07/2013 08:29

חחחחח זאת בקיייייייייי אתה לא שם לב חחח

19/07/2013 08:31

: אן קי נשמה שלי "מתה עליך" תודה על התגובה ושמחה שאהבת את הכתבה הקצרצרה על יום האהבה ט"ו באב , תפנק ותתפנק ממני ♥♥♥ מכל הלב והנשמה♥♥

19/07/2013 09:37

שריתוש יקירתי תודה על הכל , אולי בזכותך המשכתי לכתוב כי העידוד שלך היה ענקי ♥♥♥ תודה מתוקה ואל תשכחי זר פרחים ענק לאמא ותחווי נחת לרב ביום מקסים יום האהבה תודה ושבת ברוכה ממני ♥♥♥

19/07/2013 09:39

ואוו אור מרגש אותי שאתה מגיב ומברך אותי – תודה רבה רבה מאחלת לך ט"ו באב מלא אהבה, מלא כייף עם המשפחה הקרובה ותמשיך להיות כל כך נבון ולראייה הסיפורים ללא סוף שאתה כותב.

שבת שלום אור ממני ♥♥♥♥

19/07/2013 09:56

ולקינוח יום האהבה ☺☺☺☺☺ מאחלת לכולכם לכל הכותבות והכותבים באתר ולחברי המערכת כמובן שקרוב לוודאי התחלפה או שאולי אני טועה – לכולכם ט"ו באב נפלא ואל תשכחו שט"ו באב אפשר לחגוג יום יום – האהבה היא סם החיים ♥♥♥

19/07/2013 09:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך