האהבה הראשונה של הילי – הקדמה

15/10/2014 739 צפיות אין תגובות

"אהבה מהי אהבה…" אני חושבת לעצמי ורוצה לנסות להבין אני מביטה לשמיים הכחולים המכוסים במעט ענני נוצה קלים הזזים בעדינות ברוח ,כשגופי נח לו על דשא רך .אני עוצמת את עיניי והמחשבות עולות בי לפתע "אהבה היא דבר נפלא ,מצד שני היא דבר כואב " פקחתי את עיניי ושוב עצמתי "זה אדיר,זה מושלם,זה שורף ,זה בוער,האהבה היא הדבר המתוק בעולם עם הכי הרבה מרירות יש בזה שלמות אבל מושלם זה לא אפשרי כי דבר כזה " אני פוקחת את עיניי ואני מתגעגעת אל האהבה הראשונה שלי "איפה היא? לאן היא נעלמה לי ? למה זה נגמר ? "דמעה של געגוע ומן זיכרון מתוק שעולה לי בראש זולגת לי על הלחי . את זה אני רוצה לספר לכם על האהבה הראשונה שלי.
קוראים לי הילי ,יש לי עיניים חום דבש ושיער שטני וגלי ,אני מטר 65 בערך ושוקלת 47. אני בת 15 וחצי בכיתה ט . גרה צמוד לכינרת .
יש לי אבא חד הורי,אמא שלי ברחה מהבית כשהייתי בת 10 והשאירה אותנו ועם אחותי הקטנה שהיא היום בת 5 .אני כל העולם שלה והיא שלי .
אין לי הרבה חברות יש לי חברה טובה אחת שקוראים לה רעות .היא באמת חמודה ועדינה וכיף לצחוק איתה היא גרה איתי באותו הקיבוץ איך היא נראית ? יש לה שיער שחור חלק ועיניים חומות דבש כמו שלי .
אבא שלי קוראים לו שלומי מעט מלא שיער שחור ועיניים ירוקות ,רוב היום הוא עובד כמעט ולא בבית .לכן אני חוזרת הביתה מהבצפר ומכינה אוכל לי ולאחותי הקטנטנה ולוקחת אותה מהגן בארבע מטפלת ,מפנקת,משחקת איתה וכמעט אין לי זמן לעצמי .
רומי אחותי הקטנה ציינתי שהיא בת חמש ,היא מתוקה ושובבה יש לה שיער בלונדיני שטני ועיניים שחורות .היא ילדה טובה ואני אוהבת אותה נורא.
אני אשמח אם תישארו עימי לשמוע את הסיפור שלי .כי אני כבר צריכה לפרוק את זה בפני מישהו. שלכם ,
הילי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך