מקווה שמי שייקרא יוהב את הסיפור

האהבה לפעמים כואבת (הקדמה)

07/01/2014 1050 צפיות 2 תגובות
מקווה שמי שייקרא יוהב את הסיפור

שלום קוראים לי שיר אני בלונדינית(טבעי)עם עיניים ירוקות מלאה קצת אוהבת לעצב בגדים בת 16 וחצי חברה הכי טובה שלי היא סתיו (ואם אתם שואלים אין לי חבר)מציעים לי הרבה אבל אני לא מסכימה כי אני מקווה שזה שאני מאוהבת בו סוף סוף יבחין בי..

סתיו-שיער חום אגוז כזה עם ביביליס טבעי עיניים חומות דבש ויש לה אח בן 18 חתיך כזה שקוראים לו דורי והאהבה שלה זה לידור הם ביחד כבר חודשיים.

לידור(אח של סתיו)-שיער שטני עם עגיל בגבה וגם אחד באוזן שחום מאוד שותה קצת במסיבות(רק במסיבות) ומי שמתעסק עם אחותו אז מחר ההלוויה שלו והחבר הכי טוב שלו זה עומר.

עומר-שיער שחור עם עיניים כחולות חתיך הורס כזה עם חיוך ממכר ועם גומות הוא שרירי מאוד(עם קוביות) ומחוטב וגבוה עם עגיל באוזן אוהב מסיבות ומעשן.שונא את אחותו אבל דואג לה שאף אחד לא יציק לה. ויש לו חברה.

ליאור(אחות של עומרי)-יש לה שיער שחור חלק עם עגיל בטבור ובאף ויש לה עיניים בצבע ירוק טורקיז כזה קיצר כוסית אמיתית.

אורטל(חברה של עומרי)-גם בלונדינית(טבעי)עיניים חומות עם עגיל בטבור ובאף יפה אוהבת לרקוד ולשיר חברה של עומר בת 17 ומאוד מאוד מאוד קנאית וגם מקובלת מאוד ואוהבת לעשות פוזות.

דורי(חבר של סתיו)-שיער חום עניים אפור כחול כזה לא ערס אבל אוהב מסיבות טוב בלימודים חבר של סתיו ההורים שלו התגרשו שהיה בן 3 יש לו אחות גדולה בת 25 והוא מאוד שרירי והוא מאמן בחדר כושר.


תגובות (2)

ואווו איזה יפהה!
תמשיכי:]

07/01/2014 10:21

תמשכיֱֱ
ואני כותבת גם סיפור מוזמנת לקרוא
3> אליסי

08/01/2014 07:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך