תגובות וההמשך יבוא

האהבה ממבט ראשון פרק 9

21/07/2013 1588 צפיות 9 תגובות
תגובות וההמשך יבוא

פרק 9
דור התקשר אליי ואמר לי שעומר שבור ולא יודע מה לעשות כדי שאני יקשיב לו (דור זה החבר הכי טוב של עומר) עניתי לו:" מה אני אשמה בזה שהוא בגד בי ?? ועוד עם מי? עם הכלבה המסריחה שיורדת עליי מכיתה א' ועומר יודע את זה מצויין וגם אתה דור וחוץ מזה אני באמת אהבתי אותו וחשבתי שזה הדדי עזוב לאהוב אתה מסוגל להבין בכלל מה עבר עליי ברגע שראיתי אותו עם דנה עם הבנאדם שאני הכי לא והדגשתי את הלא בבירור סובלת בעולםםםםם!!!!
~נק' המבט של דור ~
היא צודקת מה אני יכול לעשות / להגיד כי היא פשוט צודקת הוא התנהג מגעיל אבל הוא שבור ויהיה שבור עוד יותר אם אני יגיד לו שהיא לא מוכנה לדבר איתו מה אני יכול לעשות ???
אז עלה לי רעיון אני ילך לדבר עם אמבר אולי היא תוכל לעזור לי ולגרום לשיראל לנסות לפחות לגרום לה לדבר איתו בכל זאת אני החבר הכי טוב שלו אני לא יכול לראות אותו במצב כזה כן זה מה שאני יעשה ואני יעשה את זה כבר עכשיו
דור:" אמבר אני חייב עזרה דחוף"
אמבר:" כן אין בעיה , מה קרה??"
דור:" אני צריך שתדברי עם שיראל ותגרמי לה לדבר עם עומר הבנאדם מרוסק לגמרי הוא במצב שאף פעם לא ראיתי אותו ככה ואני מכיר אותו מהגן ואני מכיר אותו טווב מספיק כדי לדעת מה עובר עליו עכשיו …"
אמבר: " מה אתה שפוי כאילו אני רוצה להבין היית צריך לראות את שיראל בבית חולים כשעובר זרק אותה כמו איזה מסטיק לעוס שנגמר לו הטעם ועוד בשביל מי בשביל דנה החרא הזאת שכלב שמשתין עליה בורח משם כמו טיל (הייתי מרוצה מעצמי באותו רגע וחיוך עלה על שפתיי הרכות והמלטפות) אין שום סיבה בעולם שתגרום לשיראל לדבר איתו אחרי כל מה שקרה ועוד אחרי איך שהוא דיבר איתה אני הייתי מעיפה אותו לקיבינימט שילמד להסתדר לבד עם מה שהוא גרם לעצמו וזה בדיוק מה שהיא עשתה ובצדק"
דור:" אז אני מבין שאין סיכוי שהיא הולכת לדבר איתו??"
אמבר:" אני יכולה לנסות לדבר איתה אבל אני לא מבטיחה כלום ודגש על המילה אבל "
דור:" לא נורא שווה נסיון , לא יצליח לפחות ניסינו אמבר את מלכה תודה רבה ובהצלחה!!!
אמבר:" את התודות תשמור לאחר כך אנחנו צריכים להצליח קודם כל במשימה ואז נראה ובקשר לזה שאני מלכה אני יודעת אבל תמשיך זה לא מפריע לי (עשיתי חיוך של מלאך בסרטים אבל בלי הבייגלה על הראש )
טוב יאללה נתחיל לעבוד עכשיו אני חייבת לנתק כדי ללכת לדבר איתה אני יחזור אלייך כדי לעדכן אותך איך הלך ואם משהו קרה
דור:" טוב יאללה ביי ותודה יא מלכה עוד פעם"
אמבר:" בבקשה יאללה ביי"
הייתי בבית שלי התארגנתי והתחלתי ללכת לכיוון של הבית של שיראל עד שמישהו נגע לי בכתף הסתובבתי והייתי בהלם זה היה …..


תגובות (9)

אעאעאעעאעאעא פאק המשךךך!!! 3> 3> 3>
ועומר הזה הוא לא החלטי -,- פעם אחת זורק אותה פעם שנייה הוא שבור בגלל זה.
מילא לזרוק אותה אבל איך שהוא עשה את זה?? -,-

21/07/2013 14:50

נכון אבל איך יצא הפרק בתכלס?

21/07/2013 14:51

אהה ורק כשיש פה תשע תגובות לא כולל התגובות שלי אני ממשיכה עד אז לא

21/07/2013 14:53
~~

אעאעאעאעאעאעאעא !!! המשך מידייייי !!

21/07/2013 15:05

תגידו מישהי ערה בכלל?

21/07/2013 15:14

100מם המשך הרגע!!

21/07/2013 15:57

תמשיכייי

22/07/2013 02:52

בנות אני ממשיכה את הסיפור בשעה 4

22/07/2013 05:42

למה את לא ממשיכה

22/07/2013 14:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך