אני ממש מצטערת בנות שלא העלתי את הפרקים אבל הייתי עסוקה כל השבוע
מקווה שתבינו אותי תגובות ואם לא אני לא ממשיכה

האהבה ממבט ראשון פרק 10 העלתי עוד פעם

26/07/2013 1346 צפיות 5 תגובות
אני ממש מצטערת בנות שלא העלתי את הפרקים אבל הייתי עסוקה כל השבוע
מקווה שתבינו אותי תגובות ואם לא אני לא ממשיכה

הייתי בבית התארגנתי והתחלתי ללכת לכיוון הבית של שיראל עד שמישהו נגע לי בכתף הייתי בהלם זה היה עומר … הוא בא עד הבית שלי כדי להגיד לי שהוא אוהב את החברה הכי טובה שלי והוא מצטער שזרק אותה כמו עצם שנותנים לכלב אמרתי לו :" זה מאוחר מידי חמוד כבר פגעת בה וירית לה חץ בלב היא אהבה אותך מאוד היית האהבה הראשונה שלה היא בחיים לא הייתה מאוהבת במישהו ככה ואתה אמור לדעת שהיא התאהבה בך מה חשבת לעצמך ?? שתרוץ אחריה אחרי שתזרוק אותה ואם תבקש ממנה סליחה זה יעזור?
אחרי שתיקה ארוכה במיוחד עומר ענה :"אני גם הרגשתי כלפיה כ"כ הרבה דברים ולא היה לי אומץ להגיד אותם ואני כ"כ מצטער שלא אמרתי אותם טעיתי בגדול "
אמבר:" ועכשיו אתה צריך להתמודד עם התוצאות של המעשים שלך , כי אם אתה באמת אוהב אותה אתה צריך להלחם עליה ותעשה את זה עכשיו זה עכשיו או אף פעם .
~לאחר כמה דקות של שתיקה ארוכה ומורטת עצבים~
עומר:" נכון, את צודקת על אהבה צריך להלחם וגם אם צריך לשלם מחיר כבד "
אמבר:" לגמרי וזה נכון לגביי הרבה דברים לא רק לגבי אהבה תגיד לי מה אתה עדיין עושה פה?? תעוף מפה יאללה נוו למה אתה מחכה?"
עומר:" טוב הלכתי ביי ותודה על הכול את מדהימה "
אמבר :" יאללה לך קדימה "
רצתי לבית של שיראל היא פתחה לי את הדלת ונשמתי כמו כלב רצתי את הריצה של חיי בחיים לא רצתי ככה ( הייתי גרועה בשיעורי ספורט)
שיראל:" מה קרה את נראית זוועה כאילו איזה פיל נפל עלייך מה נסגר??"
אמבר:" תקשיבי יש מישהו שרוצה לדבר איתך מאוד והוא ממש מתרגש אז תעשי לי טובה ותתני לו לפחות לפתוח את הפה ואל תטרקי לו את הדלת על הפרצוף אוקיי?
מבטיחה?
מבטיחה אמרתי אבל כ"כ רציתי ללכת לחדר ולבכות כשנזכרתי במה שקרה זה הרס אותי ושבר אותי לגמרי ואמבר ראתה את זה ונתנה לי חיבוק חזק שכמעט מחץ אותי ובקושי נשמתי
אחרי כמה דקות עומר הגיע פתחתי לו את הדלת , אחרי כמה דקות הוא אמר לי :" שיראל תקשיבי אני רוצה להגיד לך שעשיתי טעות ענקית אבל אם תתני לי הזדמנות שנייה אני יוכל להוכיח לך שאני באמת אוהב אותך ולא סתם!!
למה שאני יעשה את זה ?? למה זה מגיע לך בשביל מה אתה רוצה הזדמנות שנייה כדי לגרום לי לעבור את הכול עוד פעם אם כן אז לא תודה ועכשיו תלך מכאן לפני שאני יכאיב לך כי זה לא כדי אמרתי בכעס ודמעות עלו בעיניי
זה לא מגיע לי את צודקת את ילדה מדהימה ואני שברתי לך את הלב וזה כ"כ לא הגיע לך זה נכון אבל הבנתי שדנה היא זאת שהרסה את כל מה שהיה בינינו אני באמת אהבתי אותך עד שדנה באה והרסה את זה היא בסה"כ ניצלה אותי כדי לפגוע בך ואני רוצה להחזיר לה על כל מה שהיא עשתה לנו אז אם לא תתני לי הזדמנות שנייה לפחות בואי ננקום בה על הכול אבל אנחנו לשתף פעולה בשביל זה "
זה שאני משתפת איתך פעולה זה לא אומר כלום עלינו ברור?? אמרתי בקול סמכותי


תגובות (5)

וואוווווו!!! חח אני מחכה לפרק הבאאא!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךך!!!! 3> 3> 3>

26/07/2013 06:07

תגידו הפרק עד כדי כך משעמם שאין תגובות?

26/07/2013 08:39

עבר יום איפה התגובות??

27/07/2013 11:37

אין תגובות אין המדך

27/07/2013 15:15

המשכתי את הסיפור מקווה לתגובות

28/07/2013 08:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך