בנות 5 תגובות וממשיכה אבל אני יעלה את ההמשך במוצאי שבת(מחר) ואם באלכן אתן יכולות לדרג את הסיפור

האהבה ממבט ראשון פרק 8

19/07/2013 849 צפיות 3 תגובות
בנות 5 תגובות וממשיכה אבל אני יעלה את ההמשך במוצאי שבת(מחר) ואם באלכן אתן יכולות לדרג את הסיפור

פרק 8

השעה הייתה 10 בלילה ולא ידענו מי יכול לדפוק בדלת בשעה כל כך מאוחרת פתחנו את הדלת וראינו את עומר עומד כמו פסל ולא יודע מה להגיד , החזקתי את עצמי חזק כדי לא לצרוח עליו ולהגיד לו מה אתה עושה פה יא חתיכת כלב אה ??!!! כשהוא סוף סוף פתח את הפה הדבר הראשון שהוא אמר זה" סליחה " ואני אמרתי לעצמי בלב :" מה סליחה , סליחה תגיד לכלבה שאתה קורא לה "חברה""
ואז אמבר לקחה אותי לצד ואמרה לי" אני ישאיר אתכם לבד כדי שתוכלו לדבר לבד וכשתגמרו לדבר תקראי לי "
עניתי לה " אין לנו על מה לדבר " בקול רם כדי שגם עומר ישמע
אומר ענה " אם רק תתני לי את ההזדמנות להסביר לך למה עשיתי את זה ,את תביני הכול "
מה יש לי להבין מה??? שבגדת בי עם הכלבה הזאת צרחתי ששברת לי את הלב וריסקת אותו לאלפי חתיכות???!!! את זה כבר הבנתי מזמן ועכשיו תעוף לי מהעיניים צרחתי בקול כזה שאמבר נבהלה ויצאה לסלון לראות מה קרה!!
פתאום הוא רכן לעברי ונישק אותי נשיקה סוערת מלאת אהבה אבל אני לא הרגשתי כלום זאת הייתה נשיקה קרה וקפואה מבחינתי ואז העפתי אותו ממני ואמרתי לו מה אתה עושה עכשיו אתה אוהב אותי , אחרי כל מה שעברנו ביחד ואחרי שבגדת בי בלי בושה עם הדנה הזאת ???
"כן ואני כל כך מצטער על זה רק תתני לי הזדמנות להוכיח שאני באמת מצטער על זה !!!"
אמבר עמדה בצד המומה ואחרי שהיא התעשתה היא אמרה לעומר:" עוף לי מהבית חתיכת בוגד טמבל מטומטם ואל תעז לחזור לפה בחיים שלך הבנת את זה??? כי זה כדאי לך מאוד אחרת אני יצטרך להראות לך את הדרך החוצה וזה יכאב לך הרבה יותר משזה יכאב לי " היא הוסיפה בקול שהפחיד והרתיע אפילו אותי
עומר ניסה להתקשר אלי אולי עוד 20 פעמים מאז שהוא בא לבית של אמבר וסיננתי אותו פשוט לא הרגשתי מוכנה לשקרים נוספים הייתי מספיק שבורה גם קודם וזה הספיק לי בהחלט באחת הפעמים אמרתי לאמבר שאולי כדאי שבפעם הבאה שהוא יתקשר לענות לו ולהגיד לו את האמת בפנים שאני לא רוצה לדבר איתו או לראות אותו בחיים שלי יותר אחרי כל מה שקרה ובסופו של דבר החלטתי לוותר ופשוט להמשיך לנתק לו עד שקרה משהו ששינה את דעתי


תגובות (3)

המשךךךךךךךךךך!!!!! 3> 3> 3>
מדרגת 5

19/07/2013 10:37

המשך עכשיו

19/07/2013 11:51

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

20/07/2013 14:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך