lovestorylo
איך?להמשיך?

האהבה צעירה -הקדמה

lovestorylo 20/11/2013 895 צפיות 4 תגובות
איך?להמשיך?

היי,זו טומלינסונית(alice(מאיה יעילגים(היי צ'ירוווווו)))
פתחתי משתמש חדש בשביל סיפור שאני כותבת על חברה שלי(שלי מziamforever)
אבל לפעמים אני עדיין אפרסם סיפורים מאליס(המשתמש השני)
הקדמה:

"אוף סתמי אתם כל כך חמודים ביחד!"אמרה מאיה.
"נו אבל…אוף…אנ-"
"אני מסתכלת עליכם מהצד וכל פעם שאני רואה אותך אני רואה אותו."קטעה אותי מאיה.
"לך קל לדבר!לך יש חבר!"אמרתי לה.
מאיה היא החברה הכי טובה שלי,פעם היינו חבורה עם עוד 3 חברות שלי,אבל הן רבו.
למה?
בגלל שמאיה לארי שיפר.לי זה לא ממש אכפת,אני סתם אוהבת את ליאם,(למי שאני אוהבת קוראים ליעם,איזה קטע 'מסמיקה בהתרגשות'(היא אוהבת גאליס אז רשמתי ליעם.פףףףף גגגרועה(עם טריפל גימל- הערת הכותבת)))אבל הן רבו איתה ובזה זה נגמר.כן.אנחנו דיירקשניות.
למאיה יש שיער חום ועיניים ירוקות.היא שמחה רוב הזמן,חברה מדהימה,היא מציירת וכותבת,וגם שרה לא רע.אחרי שנסיים את הלימודים נטוס ביחד לבריטניה,ששם נפגוש את וואן די ונתחתן איתם!!!!
אוקיי קצת הגזמתי,אבל לפחות נפגוש אותם.לחבר של מאיה קוראים ג'יי.(עזבו אותי אין סיכוי שאני אומרת את השם של החבר שלי פה-הערת הכותבת)
אני שלי,יש לי שיער חום מתולתל עם גוונים בלונדיניים,עיניים חומות(האהא כמו של ליאם המושלם)ואני אוהבת לשחות ולרקוד,לשחק בקנדי קראש (המטומטם הזה-הערת הכותבת)וזהו בערך.
"אז מהההה סך הכל יש לי חבר לא ביג דיל…"אמרה ולחשה:"….חוץ מזה שהוא חמוד…."
"אוף נו תהיי בשקט-הינה הוא"אמרתי.
"מה מה מי מו מה איפה מתי איך איה איזה כיצד מי מה איפה????איפה ג'יי??!?!?!?"צרחה.
"לא ג'יי סתומי…ליעם!"אמרתי והסתכלתי עליו.
"אההה נו טוב אני הולכת לחפש את ג'יי בהההייי"אמרה ונעלמה במסדרון שורץ הילדים.
"היי שלי"(אני מנחשת ששלי תקרא את הסיפור הזה היא תתחיל לצרוח לבכות ולצחוק.ככה אנחנו בנות.-הערת הכותבת)אמר ליעם.
"היי"מלמלתי.
"אפשר את הקנדי קראש?לא סיימתי את השלב אתמול"אמר.
"סבבה אני רק אשים את התיק במקום"אמרתי וצחקתי.
"הבאתי את הכסף לגיחה…שירז הגיעה?"שאל.עוד מעט יש לנו גיחה(באמת חחחח הכל אמיתי-הערת הכותבת)
"כן היא שם"אמרתי והצבעתי על שירז.
"תוווודה כבר חוזר."אמר.
"מה פספסתי?"צעקה מאיה מאחוריי וגרמה לי להתקף לב.
~


תגובות (4)

תמשיכי ושימי בז'אנר מפורסמים!

20/11/2013 03:49

זה לא על מפורסמים,זה סתם עם קצת וואן די.
הם לא קשורים לסיפור,וזה לא ליעם מגאליס,אנחנו רק אוהבות אותם ורציתי שם.

20/11/2013 03:56

אהההההההההההההההההההההההההההההה…

20/11/2013 04:01

חחח מאיה באמת ככה הגבתי!!!!

21/11/2013 12:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך