מסוממת
טם טםטם ........ בשבילכם אוהבת נורא!!!!

האהבה תנצח – פרק 18

מסוממת 29/05/2014 756 צפיות 6 תגובות
טם טםטם ........ בשבילכם אוהבת נורא!!!!

פרק 18
"אני מאחרת."לחשתי ברגש.
"זה תחכה.הבטחת."התחנחן וניסה לנשק אותי שוב.
"דין."הנחתי יד על שפתיו."תשמור לאחר כך."צחקתי בשיעשוע ורצתי לעבר הכביש.
"זה אומר שיהיה עוד פגישה?"שאל,מבודח.
"יהיה."קראתי אליו מעבר הכביש והפרחתי לו נשיקה.
רצתי לעבר הבית של קים,יודעת שאני מאחרת בטירוף.אם היא תשמע מה קרה,היא לא תכין היום עוגה,ציחקקתי בליבי.התקדמתי לעבר החצר הקדמית,פתחתי את שער הכניסה,ונכנסתי לגינה.דפקתי על הדלת שלוש פעמים.ואז דיימון פתח לי את הדלת לכדי חריץ.
"היי."חייכתי אליו בבישנות.
"היי.לקים?"שאל ופתח את הדלת בחיוך,שנראה בעיני טיפה מרושע.
"היא התחילה עם העוגה,אני מבינה."ציחקקתי ששמעתי קללה מהמטחבח.
"אהה!זה אמור להיות עוגה?חשבתי שהיא מנסה להכין שקשוקה…"ליגלג דיימון וסגר את הדלת מאחורי.
"דיימון?!זאת לורן?בואי לפה,יה סתומה!מה השארת אותי ואת הסכינים לבד?"שאלה בטון כועס.
"ביי דיימון."צחקתי והלכתי לכיוון המטבח,מרגישה את עיניו נעוצות בגבי כקידונים.
"למה את צריכה..סכין?"שאלתי כאשר נכנסתי למטבח.
המטבח כולו היה מצופה בשוקולד מריר מהסוג המשובח,קופסה של ק ו ט ' ג?! הייתה זרוקה ליד התבנית המשומנת של העוגה,ושלושה ביצים-לא כולל האחת שנחה על ראשה המתולת של קים-נשברו,או יותר נכון,רוסקו בכוח אל תוך הקערה,שבה צפו כל מיני חתיכות גבשושיות-כנראה הקוט'ג.לקים ביד היה סכין ענקית כזאת,כמו לקצבים,וידה שלא אחזה בסכין,אלא לפתה מלפפון(?!),הייתה מלאה בדם קרוש.על אפה היה מרוח טיפה קמח לבן,ובשערה היה שזורים כמה חתיכות של קורנפלקס.
"קימי מאמי.לא נראה לי שמים מלפפון בעוגה."הערתי לה בציניות.
"מה?דיימון.."סיננה את שמו כקללה.
"וגם..קורנפלקס?באמת?"שאלתי והוצאתי משערה את התירס התפוח דמוי הקורנפלקס.
"אבל כתוב..אהה!קורנפלור!"היא צחקה בשקט.
"ולמה קוט'ג?"שאלתי ונגעתי ברגלי במיכל הריק של הגבינה הגבשושית.
"זה דיימון.ניסה לפתוח במלחמת אוכל סוערת שכוללת שוקולד משבוח ומבוזבז,וקוט'ג."נאנחה והצביעה על הביצה השבורה שבשיערה.
"טוב.לכי תתנקי.אני אתחיל לנקות פו.ותעזבי את הסכין!"ביקשתי ממנה לפני שחתכה לי חצי מהקיבה.
"אהה צודקת.לא,כי פשוט חשבתי להתקלח עם הדבר הזה."היא השליחה את הסכין,ותאמינו או לא,הסכין ננעצה בבנה בנקודה מדויקת של ה'דבש' השחור והמגעיל הזה.
התחלתי לנקות את המטבח,לא משימה פשוטה להוריד מהמיקסר שכבות של שוקולד מוקשה,וביצים שהשחירו מאז שניזרקו.קילפתי את הליכלוך,שטפתי את מטלית והעברתי על כל הקירות של המטבח,טיאטתי,שטפתי כלים ואת הרצפה,חיממתי מים ושפכתי לתוך הסיר עם השרוף בפנים-ולאחר שהמים ריחכו את השרוף,סיבנתי טוב טוב והנחתי ליבוש לצד המחבת,המקציף,והמנ'זטים* הרב פעמים.שסיימתי לנקות שטפתי את פני במים קרירים בהברז הממורק,והוצאתי מיץ תפוזים סחוט טרי מהמקרר.שסגרתי את המקרר ראיתי את דיימון נשען על הקיר שליד.
"אי'מלה!"צווחתי בבהלה וטיפות של מיץ ניתזו מהבקבוק סכוכית שבנס לא נפל לי מהידים והתנפץ.
"מצתער.זה נחמד מצידך..לעזור לה."אמר ברצינות.
"נכון.כי אני חברה שלה."נשפתי בבוז למשמע דבריו והוצאתי שתי כוסות פלסטיק מהמגרה.
"את חמודה.וסקסית."אמר אל גבי.
הפסקתי למזוג את המיץ,והרמתי את ראשי אל בובאתו בחלון.הוא הביט בהישתקפותי ואני בהישתקפותו.
"את מיוחדת."הוא כרך סביבי את זרועותיו והתחיל לנשק את צווארי…


תגובות (6)

אבל היא עם דניאל ולא דיימון-,-

29/05/2014 15:22

    היא עם דין
    ולא
    עם
    דיימון !

    29/05/2014 15:28

מושלםםםםםםם
תמשיכי!!♥

29/05/2014 17:36

היא עם דיןןןןןןןןןן שיזהררררררררררררר הבן כלבבבבבבבבבבבבב הזה
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי עכשיווו

29/05/2014 19:48

מי רוצה להכחיד איתי את דיימון?

29/05/2014 22:04

    אני מצטרפת!!! רובה או חרב???
    (ישר שאני קוראת דיימון עולה לי בראש דיימון מיומני הערפד חחחח)

    29/05/2014 22:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך