טולי
מקווה שאהבתן.. כי אני התאהבתי בדמויות שלכן :*

האומץ לאהוב- 20 + 21

טולי 23/05/2014 1860 צפיות 13 תגובות
מקווה שאהבתן.. כי אני התאהבתי בדמויות שלכן :*

נקודת מבט מאי:
למדתי הכל, בסוף הסכימו לאלירן להיות איתי במשימה הזאת.
אלירן עזר לי ללמוד על המכניות של הרכב ואני עזרתי לו במשימות מוח וכל השטויות האלה אחרי שבוע של אימונים זהו הייתי מוכנים.
"כל הכבוד מאי את מוכנה. גם אתה אלירן" המפקד אמר ולחץ את ידי ואת ידו של אלירן אחת אחרי השניה.
"תודה רבה אדוני היה כבוד ללמוד ממך" אמרתי בנימוס ויצאתי מחדרו הגדול של המפקד עם אלירן.
"חנפנית" אלירן מלמל. צחקתי. המפקד בחיים לא חיבב את אלירן לעומת זאת אותי הוא אהב.
"נתראה שם" צעקתי לאלירן ונכנסתי למכונית המירוץ השחורה כחולה שלי. שמתי משקפי שמש שחורות ונסעתי במהירות. להפתעתי אהבתי את המירוצים, אהבתי את האדרנלין שזרם לי בדם. אדרנלין טהור, נקי.
נסעתי במהירות לשכונות המפוקפקות, שעד לפני כמה שנים היו מעלים בגופי ובראשי זכרונות מהלילה הנורא ההוא. שהרוצח נתן לי את האולר הארור ההוא וברח ממני. לא הבנתי מה קרה שם ואז המשטרה הגיעה.. באותו רגע נגמרו לי החיים כך חשבתי, אבל בעצם החיים שלי התחילו במוסד.
השעה הייתה אחרי השקיעה. השעה הייתה 18 היו קריאות עידוד כמה רחבות לפניי. המירוץ שבו אני משתתפת בפעם הראשונה בחיי.
הגעתי לקו ההתחלה, המתמודדים האחרים היו גברים בגילי וגדולים ממני.
כולם גיחכו מעצם העובדה שנערה מתחרה.
"במירוץ הזה יוצאים חיים או מתים בהצלחה. 3.. 2..1… צאו!" השופט צעק הרים את האקדח וירה לרקיע הגדול. לחצתי על הדוושת הגז. לא עניין אותי כלום, רק קו הסיום שנמצא כמה קילומטרים אחדים ממני. שמתי כמה פיצוצי מכוניות, התחננתי שאלירן לא נמצא באחד מהם. מכונית לבנה נסתה לעקוף אותי אבל לא נתתי לה חסמתי אותה בכל צד שהיא נסתה לעבור.
אחרי כמה שניות הוא הצליח לנסוע יחד איתי באותו המהירות.
היה לו עיינים שחורות, קעקוע של נשר על כתפו השמאלית. הקסדה הסתירה את מראו של פניו ושערו.
"והמנצחים הם נוי אהרון ורוי אליהו" שמעתי בקרוז את שמי האנונימי החדש שהשתמשתי בו.
עצרתי את המכונית והתקדמתי לרוי שהתקרב לעברי.
"אז נוי את פעם ראשונה פה?" רוי שאל והוריד את הקסדה מראשו.
"כן. אני מבינה שאתה רוי המפורסם" אמרתי והתקרבתי מעט. הלבוש שלי לא אמר שאני זרומת ופשוטה אלא מיוחדת. לבשתי מכנס שחור גבוה וחולצה כחולה עם גקט כחול רויאל.
היו לו עיינים כחולות כמו הים. השפתיים שלו מלאות. הוא פשוט חתיך, אני מבינה למה קורל אמרה שהוא כובש בנות הוא נראה מדהים מהפנט
"אז נוי בת כמה את?" רוי שאל מעיר אותי ממחשבותיי.
"כמה אתה רוצה שאני אהיה?" שאלתי בתהגרות והתקרבתי. אחרי שנייה המכונית של אלירן עצרה מולינו והוא יצא מהמכונית עצבני כמו תמיד. גיחכתי מכך שהוא מקנא ברוי.
"אז אפשר לעשות לך סיבוב באזור? מבטיח שתהני" רוי אמר עם חיוך תחמן.
"אני לא הולכת לסיים את הערב במיטה שלך חמוד" אמרתי והלכתי לכיוון המכונית השחורה שלי.
"ומה עם להכיר את החבורה שלי?" רוי צעק לעברי והתקדם. בדיוק כמו שתיכננתי שיקרה.
"אוקיי" אמרתי, הסתובבתי אליו והלכתי איתו לכיוון חבורה אחת שישבה בצד של קו הסיום. חלק עבדו על המכוניות וחלק בחנו אותי. רוי הניח את ידו על כתפי.
"תזרמי" רוי אמר והתיישב באחד הכיסאות.
"תכירי זאת שני אחותי הקטנה, משי חברה שלה, מתן וירין הם אחים, גאיה ונועם" רוי אמר בחיוך ומשך אותי לשבת לידו.

* משי מועלם. בת 17
פייטרית ברמות שאי אפשר לתאר במילים. תמיד תמיד תמיד מקבלת מה שהיא רוצה. חכמה וערמומית. יודעת להתווכח יותר טוב מהעורך דין הכי טוב.
יש לי שיער חום חלק ארוך עם פוני לצד, עיניים חומות וריסים ארוכים ויפים. אני מאוד מאוד יפה
הרקע שלי? אני באה ממשפחת פשע מהמסוכנות בארץ, אני ילדה של אבא הוא הכי אוהב אותי מכל ארבעת בניו כי אני הכי עוזרת לו עם העשיער בעסקים. ואני גם הרבה יותר חכמה מאחים הטיפשים שלי. אני שחצנית ברמות וגאוותנית.

*שני אליהו בת 16
שיער בלונד בהתחלה חלק בסוף בקבוקים עיניים כחולות וחזה גדול. אחות של רוי.
נשמעת ילדה מטומטמת אבל בעצם היא מתוחכמת נראת תמימה אבל היא יודעת להיות נחשה שצריך בחיים לא היה לה חבר היא שונאת את העסק של המשפחה שלה כי היא לא אוהבת להיות חלק בעולם הזה חמודה מצחיקה אומרת מה שייש לה לאמר בפנים אבא שלה רוצה שהיא תהיה עם מישהו מהעסק שהיא מאוהבת בו אגב אבל היא לא רוצה בגלל שהוא בעסק הזה הוא קנאי ורכושני לה היא לא זונה ולא מתנהגת ככה לובשת שורטים גופיות וחולצות בטן ושמלות קצרות וגינסים והכל כדי לעצבן את נועם. גם היא קנאית אל תגעו במה ששייך לה, כנה ואמיתית, חברותית, היא יודעת לריב מכות.
הדבר שאני הכי אוהבת קניות ולקים.

*מתן בוזגלו. בן 18.
מה הרקע שלי? איזה רקע אמור להיות לי יטמבלים?! אני ממשפחת פשע, זה זורם אצלי בדם.
מכירים את זה שאתם באים לרצוח מישהו וכל האדרנלין שלכם משתולל בגוף?! ככה אני מרגיש כשיש לי אקדח ביד!!
אבא שלי הוא ראש המשפחה וכשיגיע הזמן בעזרת ה\' אני ארש את המקום שלו.
אין אצלי רחמים, לאף אחד.
זה כולל נשים, תינוקות ומי שעקף אותי בתור במכולת. ברור?!
מגיל קטן לימדו אותי שאין רגשות בעסק הזה.
אף פעם לא התרגשתי ממשהו, אף פעם לא התאהבתי, אף פעם לא הראיתי חיבה למישהו… בתכלס אם אתה מראה את הרגשות שלך, אתה חושף את כל החולשות שלך.
בנתיים אני מסתפק בסטוצים החד פעמיים שלי וזהו.
אף פעם לא הייתה לי חברה מה אתם רוצים?!
אני גבוה, שרירי, שזוף, מארינס בצבע חום כהה ועיניים ירוקות כהות.
תמיד יתלבש יפה.
כשתהיה בחורה שתכבד את עצמה מולי ושלא תיפול/תפחד/ תתחנף מהמעמד שלי, אני אדע שהיא האחת בשבילי.

*ירין בוזגלו, כן אח של..
אני בן 17, האח הצעיר במשפחה.
אופי ? אני ההפך הגמור ממתן. אני יותר מחושב, נשים וילדים קטנים פשוט לא באים בחשבון להרוג אותם.
אני שונא את התחום הזה, למה אי אפשר להיות משפחה רגילה וזהו?
אבא שלי? מזלזל בי, הוא חושב שאני חלש מדי לתחום הזה, שאני רגיש מדי.
הייתה לי פעם חברה רצינית של חצי שנה.. אבל ברגע שהיא גילתה על המשפחה שלי היא ברחה.
אני רוצה בחורה לא פחדנית, שתעמוד על שלה, שלא תפחד להיות איתי בגלל השם משפחה שלי.
אני רוצה להיות שונה מהם.
יש לי שיער פרוע שטני, עיניים ירוקות כמו מתן. נמשים.
לא הכי שרירי אבל הוא לא שחיף.
הוא גבוה.
הוא יעשה הכל בשביל המשפחה שלו, גם אם הוא לא אוהב את זה כמו ברוב הפעמים.

*גאיה בן חיים. בת 16 וחצי.
שיער חום בהיר עיניים ירוקות לא גבוהה ולא נמוכה
עקשנית ולא מוותרת תשיג את הדברים שלה בדרך שלה גם עם זה להרוג מישהו לא מפחדת לומר את האמת אבל למרות כל זה היא חכמה מצחיקה אוהבת אקסטרים
היא קשורה לסכסוך ברגע שהיא התחברה לרוי ומאז היא מעורבת אבל היא לא כל כך רוצה את העסק הלא חוקי ולעבור לצד של מאי.
מאוהבת במתן כבר חודשיים וחצי אבל הוא רואה בי כמו אחות לא יותר מזה.

*נועם אוחיון. בן 18 וחצי.
שיער שחור עם קעקוע של דרקון בכתף. אין לי רחמים לאף אחד. רצחו את אמא שלי כשהייתי בן 5 מאז אין בי רחמים לאף אחד. אבא שלי? ראש ארגון חבר טוב של אבא של רוי ושל מתן.
החבר הכי טוב שלי? יש לי 3. רוי, מתן, ירין. כל הזמן הם היו שם בשבילי.
שני הכל למעני. מסכן האחד שיפגע או יגע בה.
אני רוצה מישהי כמו שני שלא פוחדת מכלום. שלא תפחד להיות קרובה אליי. אני לא פוחד מדבר. אני אוהב את אבא שלי הוא כל המשפחה שיש לי. היחיד.

*רוי אליהו. בן 18. אני כמו המנהיג של החבורה של הצעירים.
יש לי קעקוע של נשר על הכתף. נשר מסמל מנהיג וחופש. כמוני.
חברה בחיים לא הייתה לי. רק סטוצים. לא כי אני לא יכול להתאהב.. טוב גם זה אבל בעיקר כי כולן נופלות לרגליי אין שום אקשן בשביל להשיג אותן.
אחותי שני הכל למעני אבל לפעמים אני מעדיף לא לראות אותה בכלל היא עושה לי עצבים בכל הגוף ועוד ליד נועם בכלל. עדיף לה לא להתקרב.
אהבה? אסורה בתחום שלנו, זה להראות חולשות לאויב. דבר שאסור ורע מאוד מבחינתי.

"היי קוראים לי נוי" אמרתי בחיוך והורדתי את ידו של רוי מהכתף שלי.
"את נהגת טובה. אהבתי את הנהיגה שלך על הכביש" מתן אמר וחייך לעברי.
"תודה" חייכתי חיוך קטן.
"את לא כזאת מיוחדת" משי אמרה וזרקה לעברי חיוך מתנשא. טוב.. אז היא לא תהיה חברה שלי אני מבינה.
"ואת לא נראת לי כזאת יפה את רואה אותי מתלוננת?" שאלתי בהתגרות. משי גלגלה את עייניה.
חייכתי חיוך מנצח לרוי הוא חייך אליי.


תגובות (13)

עאעאעאעאעא אני מאוהבתתת חייםםם שלייי מאוהבתתת!!
שמחה שאהבת את הדמויותת שליייי.
מכורה לסיפור שלך ואלייך בכללי.
אוהבת מלאא ותמשיכיי

23/05/2014 14:28

    חחח מאוהבת בך בטירוף!!
    אוהבת זה לא מילה..
    הילדה הכי ממכרת שיש ביקום הזה!! אוהבת הכי הכי <3

    23/05/2014 14:30

    הופה איזה פרגונים הולכים פה ;-)
    תמשיכי מוכשרת!

    23/05/2014 14:35

    אני ואופיר? זה אהבה מהשנייה הראשונה חחח
    אני אומרת לך אי אפשר שלא להתאהב בילדה הזאת!

    23/05/2014 14:36

    ותודה <3

    23/05/2014 14:37

    חחחחחחח טולי אהבת חייי!!
    איך אפשר שלא לאהוב את היפה שלי?!
    מאוהבת!!

    23/05/2014 14:45

אמאאא מושלםםםם תמשייכייי!!!

23/05/2014 14:38

מושלםםםםםםםםםםם
תמשיכי!!!♥♥♥

23/05/2014 14:45

מושוללםםםםםם תודה שהוספת אותייייי יש

23/05/2014 14:53

עוד פרק עוד פרק

23/05/2014 14:59

חייםם שלי הפרק הזה כל כך מושלםםם!!
תמשיכיי הכי מהר שאת יכולה אני במתח,זה נישמע שהמשך הסיפור הולך ליהיות ממש מרתק תתקני אותי אם אני טועה;)
אוהבת המון יפה שלי3>

23/05/2014 15:10

איזה שלמות!!!!!!!!!!!!!!! ואיזה דמויות מושלמות!!! כאלו לא בקטע של הרצח שונאת את משי יאק!!!!!!!! תמשיכי נדיררררררררררר אבל אל הבנתיהיא רוצה לסל את המשפחה הזאת שעכשיו דיברת עליה? בוזגלו וזה?..

23/05/2014 18:35

חחחחחחחחחחחחחח אני מתה על מאי מתה חיימשלי היא וגם רוי לא כזה נורא דפקה חמוד(כן הוא כלב חחחח)
תמשיכייייייייייייייייייייייייי

23/05/2014 20:44
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך