אני מקווה שתהנו מהסיפור! ושיהיו תגובות ואולי דירוגים אני יעלה עוד פרק (:

האחד – The one

16/05/2013 1130 צפיות 7 תגובות
אני מקווה שתהנו מהסיפור! ושיהיו תגובות ואולי דירוגים אני יעלה עוד פרק (:

פרק 1:
ברחתי משם בוכה לא רציתי לראות אותו יותר בחיים אני לא מאמינה עליו על מקס איך הוא יכל לומר לי את זה?!
——————————————————————-
שלום שמי ג'ן פיין וכן ליאם פיין זה בן דוד שלי (: ואני בת 17 (: ישלי שער חום בהיר חלק עם בקבוקים בסוף (: כן אני מיוחדת ^^ ישלי חברה טובה קוראים לה זוהר היא הגיעה שנה שעברה מישראל וממש התחברתי אליה :> אז אני יתחיל את הסיפור מההתחלה.
——————————————————————–
ישלי חבר מדהיים בשם מקס (: היום זה יום השנה שלנו אני מקווה שהוא תכננן לנו משהו מיוחד , קמתי בבוקר התארגנתי אכלתי והלכתי לבצפר , פגשתי את זוהר בדרך כמו תמיד אבל היא נראתה מדוכאת ..
אני : זוהר ? הכל בסדר ?
זוהר : לא ממש אבל קשה לי להגיד לך את זה ..
אני : אל תתדאגי לי אני ידאג לך (:
זוהר: אתמול שהלכתי למסיבה אז לא יכולת לבוא נכון ?
אני : נכון ו.. ?
זוהר: אז הלכתי למסיבה וראיתי את מקס ואשלי מתנשקים וזה כבר היה ממש על הגבול הוא עוד שניה הפשיט אותה היא עצרה אותו כי לא היה לה נעים אבל הוא רצה להמשיך והוא אפילו לא היה שיכור!
אני: מה ?! למה לא סיפרת לי ??
זוהר: התקשרתי אליך אבל לא ענית כנראה התקשרתי יותר מידי מאוחר ..
אני: אל תדאגי אני כבר יחטיף לו.
הגענו לבצפר וראיתי את מקס במגרש הגדול עם אשלי -.- הוא ניסה להתחיל איתה אבל היא לא התייחסה אליו טוב כי היא מאוהבת בבן כולם יודעים את זה חוץ מבן הוא כל כך סתום שהוא לא שם לב לזה .
אני : אשלי!!
מקס שמע אותי וברח .. ברור לי למה . אשלי באה אליי
אשלי : היי ג'ן מה קורה ?
אני : סבבה תקשיבי זה נכון מה שזוהר סיפרה לי ? שמקס נישק אותך אתמול במסיבה ?
אשלי : כן לצערי הרב .. ניסיתי לעצור אותו אבל לא הצלחתי זה היה מגעיל עד שהצלחתי להעיף אותו ממני הוא נדבק אליי כל המסיבה זה הרג אותי ו..
אני : אשלי תירגעי זה בסדר רק רציתי לראות אם תשקרי לי זוהר סיפרה לי הכל .. רוצה לעזור לי להחזיר לו ?
אשלי: ברור הכל בשבילך (:
היה צילצול לכיתות נכנסתי לכיתה ישבתי בשולחן ריק וזוהר באה לידי.
זוהר : נו דיברת איתה ?
אני: כן אבל נדבר על זה אחר כך תפגשי אותי ואת אשלי בקפיטריה בהפסקה.
המורה להיסטוריה נכנס כמובן חפירות חפירות במשך שעתיים והייתה הפסקה אשלי זוהר ואני רצנו לקפיטריה והתחלנו לתכנן הכל עד ש ..


תגובות (7)

יואווו איזה מהמם!!!!! מחכה להמשך:}
לירון

16/05/2013 10:36

תודה רבה לירון (: אני מקווה שיהיו עוד תגובות ואני ימשיך (:

16/05/2013 10:44
LOL LOL

נורא יפה…
כמה עצות :
אני:"זוהר הכל בסדר?" אמרתי כי ראיתי שהיא מודאגת.
זוהר:"לא ממש…אבל קשה לי להגיד לך את זה.." אמרה בחשש.

זה נורא חשוב המרכאות האלה שאת בדיבור ישיר…
אבל בכללי סיפור נורא יפה, מחכה להמשך(-:

16/05/2013 11:15
LOL LOL

נורא יפה…
כמה עצות :
אני:"זוהר הכל בסדר?" אמרתי כי ראיתי שהיא מודאגת.
זוהר:"לא ממש…אבל קשה לי להגיד לך את זה.." אמרה בחשש.

זה נורא חשוב המרכאות האלה שאת בדיבור ישיר או דו שיח.
אבל בכללי סיפור נורא יפה, מחכה להמשך(-:

16/05/2013 11:15

תודה אני אשמע לעצותייך (:
הגר

16/05/2013 11:28

סיפור נחמד.
רק הערה אחת,כשאומרים גוף ראשון יחיד בעתיד,תמיד אומרים עם א' ולא עם י'.
לדוגמא,אני אתחיל ולא אני יתחיל.
אבל,אהבתי את הסיפור ומקווה שתמשיכי.

16/05/2013 11:50

תמשייכיי!!!
הסיפור מעניין ומחכה להמשך ;)
ואני אשמח אם תקראי את שלי :)

17/05/2013 14:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך