Noam_hagbi
ממ... מקווה שאהבתן, מוזמנות לנחש מה יקרה, עכשיו לכמה הודעות, בגלל שמחר יום השואה, אז אני לא חושבת שכל כך מתאים להעלות פרק, אתם יודעים.. בכל זאת... יום השואה... אבל תגיבו מה אתם חושבים, האם להעלות או לא, וזהו בכללי, מקווה מאד שאהבתם, מוזמנים להגיב..

האחת שלו -פרק 5

Noam_hagbi 27/04/2014 905 צפיות 6 תגובות
ממ... מקווה שאהבתן, מוזמנות לנחש מה יקרה, עכשיו לכמה הודעות, בגלל שמחר יום השואה, אז אני לא חושבת שכל כך מתאים להעלות פרק, אתם יודעים.. בכל זאת... יום השואה... אבל תגיבו מה אתם חושבים, האם להעלות או לא, וזהו בכללי, מקווה מאד שאהבתם, מוזמנים להגיב..

יש כמה הודעות למטה אז תקראו אחרי זה.. תודה :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"הוא אח שלי.." אמר בהיסוס.. "אממ.. אח לשעבר שלי.." המשיך ולאחר מכן ירד במהירות במורד המדרגות ונעלם מעיני,
רגע.. אח שלו? מה? למה הוא ואח שלו ביחסים כאלה מעורערים?
פתאום אלפי שאלות החלו להציף את מוחי בקדחתנות, ראשי הסתחרר ולא הבנתי מה קורה סביבי, הרגשתי כאב ראש עצום, לכן ניגשתי למטבח לקחת לי משהו לשתות, בדרכי שמתי לב לעיני כולם הנעוצות בי, לא הבנתי מה פשר הדבר, הבנתי שהם יודעים משהו שאני לא, אבל מה? מה כבר עשיתי? אני בסך הכל רוצה להעביר את הפאקינג שבת שלי בהכי סבבה שיש, למה לעשות לי חיים קשים? במילא מחר ישר ב-9 בבוקר אני על הרגליים עד 10 בלילה, אין לי כח יותר!
לקחתי בקבוק מים ונכנסתי שוב לחדר, לפתע טום נכנס אחריי, מעט הופתעתי, כי לא ממש דיברנו במשך כל שהותי כאן.. הוא נכנס וסגר עלינו את הדלת, פתחתי אני בדברים,
"אתה מוכן לומר לי למה כולם מסתכלים עליי כאילו רצחתי עכשיו מישהו?" שאלתי , לוגמת שלוק מבקבוק המים הצונן..
הוא התיישב על המיטה לידי וחיבר את כפות ידיו,
"שמעי, אני מניח שהספקת להכיר את עדן נכון?" שאל וכיווץ את גבותיו,
"כן נו..?" השבתי, מה הקשר עדן עכשיו?
"תיראי, היא הפיצה עליך שמועה.. כולם מאמינים אבל אני לא ממש.. היא אומרת את זה על כל מי שמנסה להתקרב לדן.. אין לי מושג למה החבר'ה האמינו זה ממש לא מתאים להם ו.."
אמר במהירות ובבלבול, לכן הייתי חייבת לקטוע אותו מדיבורו הרצוף,
"אתה מוכן בבקשה להגיד לי מה היא כבר אמרה?!" התפרצתי לתוך דבריו מה שגרם לו להשתתק לשניות אחדות ואז המשיך,
"היא.. היא בערך אמרה .. ש.. שהיית בהתחלה עם איזה אחד במועדון, ואז את וגיא שכבתם ואז שכבת עם דן.. כאילו.. היא הוציאה אותך די זונה.. לפי דעתי.."
נדהמתי.
נדהמתי עד כמה מושפלת האפסית הזאת יכולה להיות.
נדהמתי איך כולם כמעט האמינו לה.
נדהמתי כשגיא לא אמר מילה , בטח הוא נהנה מכל זה..
"הייא כל כך הולכת למות.." מלמלתי במהירות ובאתי לצאת מחדרי אך טום תפס בידי בחוזקה,
"לאא! אל תלכי!! עדן תמרר לי את החיים אם היא תדע שהלשנתי לך!" התחנן אליי כמו תינוק שמפחד שאספר לגננת על מעשים רעים שעשה..
"מה אתה מפחד ממנה?!" צעקתי..
"א..את לא מכירה אותה.." הוסיף..
"אולי אני לא מכירה אותה , אבל היא כ"כ הולכת להכיר אותי!" המשכתי, נמלטת מאחיזתו ויורדת במהירות בגרם המדרגות המפותל עד אשר הגעתי לסלון שבו ישבו גיא, עדן ואירית צוחקים ומחוייכים, רציתי לדפוק לכל אחד ואחת מהם פנס בעין, במיוחד לגיא, שישב שם והתנהג כאילו כלום לא קרה, למרות שהוא יודע שלא עשיתי דבר, בטח שלא איתו!
איך שהגעתי כולם השתתקו, שיעול לפתע בקע מגרונה של עדן..
"אם יש לכם משהו להגיד לי תגידו בפרצוף, לא מאחורי הגב כמו איזה חבורה של תרנגולות!" הטחתי בפניהם את כל האשמות שיש לי כלפיהם, שילבתי את ידיי , נשענת על רגלי ומחכה למוצא פיהם..
עדן קמה ובאה לעלות לחדרה, השאר הביטו בה, כאילו היא המלכה והיא מחליטה מה לעשות ומתי,
בעודה עולה במדרגות, לכיוון חדרה, תפסתי בידה, כעת היינו שתינו לבד,
"למה?" שאלתי בעיניים דומעות למחצה, "למה? מה עשיתי לך?" הוספתי..
היא הביטה בי במבט קר ומנוכר, ולאחר דקות של שתיקה פצתה את פיה,
"עשית טעות, תשלמי עליה," אמרה "אף אחת, וכשאני אומרת אף אחת אני מתכוונת, אף אחת! לא מתקרבת אל דן חוץ ממני, ברור מספיק?" שאלה בנימה מאיימת, כאילו היא עומדת לבלוע אותי חיה, כאשר ידיה משולבות ומחכות למוצא פי,
"לא התקרבתי אל דן. את יודעת את זה.. למה סתם המצאת שמועות?" שאלתי..
"אין מצב כזה! כל בחורה שבאה לפה דן משכיב אותה! ועוד שאת איתו בחדר?! אין מצב שלא! אני מוכנה להישבע שעשיתם את זה אתמול, דן לא מחכה הרבה זמן." הטיחה, כנראה היא מדברת מניסיון, היא דיברה מהלב, היא דיברה מאיפה שכואב לה…
"לא עשינו את זה. לא עשיתי את זה גם עם גיא. ולא הייתי עם "הבחור" במועדון. למה סתם להוציא עליי שם רע?" התחננתי שתגלה לי , מדוע זה גורם לה להרגיש כל כך טוב כאשר היא מכפישה את שמי, איזו תועלת יוצאת לה מזה?
"גיא לא הכחיש." אמרה בפשטות..
"אבל אני מכחישה!" הזדעקתי
"בטח שתכחישי, גם אם אני הייתי שוכבת עם 3 גברים בלילה ,הייתי מכחישה.." אמרה בנימה מתגרה ונכנסה לחדרה..
אוחחח בא לי לשרוף אותה חיה בתוך החדר ואחר כך להעלים ראיות ולהגיד שפרצה דליקה מהמזגן!! אני כ"כ שונאת אותה!! היא לא מתארת אפילו כמה!!!
באתי לפנות לאחוריי ולחזור לחדר אך לפתע התנגשתי עם דן שפנס חדש התגלה על עינו השמאלית ..
"שוב? תגיד מה הבעיה שלך?" צעקתי.. הייתי עצבנית, על כולם..
הוא חייך..
"מפגר.." פלטתי בלחש, ובאתי לעקוף אותו בכדי להמשיך בדרכי,
"אמרת משהו?" שאל לפתע ותפס בידי,
שתקתי, אך נזכרתי לפתע בשיחה שהייתה לי לפני כמה דקות עם עדן , ונזכרתי שגם הוא קשור לזה, הוא יודע טוב מאד שלא שכבתי איתו , ועכשיו אני צריכה שהוא יסביר לסתומה הזאת.
"כן, תקשיב,לך לעדן החברה שלך, ותסביר לה שלא שכבנו אתמול, ברור?" פקדתי..
לפתע הוא צחק..
"מה אתה צוחק?" השבתי בהכי רציני שלי,
"עדן??" הוסיף לצחוק, "חברה.. שלי??" אמר כאשר כל מילה נקטעת בצחוק,
"לא יודעת מה יש בינכם, והאמת? גם לא אכפת לי , תגיד לה שלא שכבנו וזהו." אמרתי ופניתי לעיסוקיי, אני עוד צריכה ללכת לטפל בגיא..
-נקודת המבט של דן-
"תגיד לה שלא שכבנו וזהו" פקדה עליי והלכה לדרכה,
אהבתי את הצד הזה בה..
רגע.. אבל מה הקשר עדן חושבת ששכבנו?
כנראה בגלל שזה מה שקרה איתה..
בעיה שלה שכל כך קל להשכיב אותה..
אפילו לא ביקשתי באותו ערב.. היא פשוט התנפלה עליי.. זה לא אשמתי..
את נועם האמת עוד לא הספקתי להשכיב.. בגלל כל הבעיות המתח שהיו לי עם.. איתו.. כן.. איתו.. עם אחי..
'אבל היום הזה עוד יקרה..' חייכתי לעצמי והסתכלתי על ישבנה שהלך והתרחק..


תגובות (6)

תמשיכיי!!!!!!!!!!!!!!!
דיי נו אני לא יכולה להפסיק לקרווא את זה!!!!!!!!!
תמשיכי בדחיפותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

27/04/2014 17:39

    חחח תודה נסיכה..

    27/04/2014 17:46

תמשיכי דחוף איזה מותח ………..

27/04/2014 17:46

    חח תודה מאמי

    27/04/2014 17:47

עכשיו ברצינות! תמשיכייייייי!
אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא

27/04/2014 21:32

המשךךךך עכשיוווו!!!

27/04/2014 21:39
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך