האח החורג המפורסם שלי פרק 7 :)-סיפור על וואן דיירקשן

31/10/2012 2559 צפיות 5 תגובות

ואז הגיע שיר one thing אני לא ישכח אותו בחיים נייל שר אותו והקדיש אותו לי ואז הוא התחיל לשיר וכל הבנים עשו "אוווו" וכשנגמר השיר הסתערתי עליו עם נשיקה ארוכה של חמש דקות עד שהגענו והעירו אותנו מתרדמת הנשיקה..
בואו צאו כבר ליאם צער לעברנו יצאנו ומלא פאפארצי תקפו אותנו נייל הוריד את הג'קט שלו והביא אותו לי ואמר לי "תכסי את פנים עד שניכנס" עשיתי לבקשתו לקחתי את הג'קט וכיסיי את הפנים ונייל לקח אותי בידו מוביל אותי לכול מקום.. ובדרך שמעתי משפטים כמו "מי זאת?!" "היא החרה החדשה שלך ?" והוא לא התייחס עד שנכנסנו והוא אמר"את יכולה להוריד את הג'קט בייב הורדתי אותו והיינו באיצטדיון ענק מלא מקומות ריקים ונייל אמר" אנחנו עושים עכשיו חזרה את יכולה לשבת ולראות" "ברור שאני יראה מתוק שלי לפספס אותך ?" ונשקתי לו באף והוא רץ לקולות שאר הבנים שצרחו לו שהם מתחילים ..אחרי חמש דקות ראיתי אותם עולים מאמצע הבמה ומתחילים לשיר ,הם שרו שיר אחרי שיר ועשו מידי פעם דברים מצחיקים והכי אהבתי זה את הקפיצה המיוחדת של נייל על הבמה!! לסיום הם קינחו בשיר החדש "LIVE WHILE WERE YOUNG " שאני מניחה שאתם מכירות .. אני ממש אהבתי את השירים שלהם למרות שלילוש כל הזמן שומעת אותם לא כל כך הקשבתי להם אבל עכשיו אני ממש יכולה להגיד שאני ממש מעריצה אותם ..הם סיימו את החזרה שזה היה בערך שעה!!!! אבל הרגיש לי כמו חמש דקות עם הקולות אלוהים שלהם ..אחרי חמש דקות שהם ירדו מהבמה נייל בא אליי ונתן לי נשיקה בפה והתנתקנו אחרי שתי דקות ולא יכולתי שלא להגיד "וואי אתם מדהימים " והוא ענה "רק עכשיו הבנת את זה ?! " והוציא גיחוך קטן ועניתי לו "כן !!" והוא אמר "טוב אנחנו מתחילים עוד עשר דקות ואת לא רוצה להיות בקהל עם המעריצות הצרחניות האלה תלכי למאחורי הקלעים מאחורי הוילון" ועניתי לו "בסדר" הוא הוביל אותי למאחורי הקלעים וכבר שמענו את הצרחות של המעריצות וראינו את הקהל לאט לאט מתמלא הוא נשק לי במצח ואמר "אני חייב ללכת אנחנו מתחילים עוד עשר דקות " "אני יתגעגע אליך !" אמרתי והוא ענה "גם אני לך" ונישק אותי ארוכות בפה והמנהל שלהם התחיל לצרוח על נייל "יאללה כבר תעוף לבמה" ונייל ענה לו בצחוק "טוב אבאל'ה" והם התחילו את ההופעה ובכל פעם שהם היו צריכים להחליף בגדים הוא עבר דרך הצד שלי נתן לי נשיקה והלך וזה היה בערך כל עשר דקות ! אוי הוא מדהים תראו במי התאהבתי זה כל כך לא צפוי החיים לא צפוים בכללי ובאותו רגע שחשבתי על זה אני שומעת את המנגינה של השיר "ONE THING " ואת נייל אומר "את השיר אני מקדיש לילדה מיוחד שאני מאוד אוהב "וחשבתי לעצמי מעניין מי זאת והוא המשיך "זאת עדן חברה שלי בואי אלינו מאחורי הקלעים" וממש נדהמתי אני?! ועליתי לבמה בביישנות והוא החזיק לי את היד והם שרו וכל השיר רק חשבתי על הרגע הזה שמאחורי הקלעים אני יסתער עליו עם נשיקה ענקית הם סיימו לשיר ונייל אמר "טוב חברים אנחנו סיימנו להיום" ולואי אמר "ההופעה הבאה ביום שני הבא כאן באותו מקום " ושמעתי את תרועות המעריצות ויצאנו מהבמה אני ונייל בהחזקת ידיים וכל הבנים נפנפו לשלום למעריצות… כשהגענו למאחורי הקלעים לא יכלתי להתאפק ונישקתי את נייל נשיקה ארוכה של חמש דקות והפעם אני התנתקתי לא הוא ונזכרתי במסיבה הלילה והוא שאל אותי "מה קרה?" ועניתי לו "פשוט חשבתי על המסיבה הזאת שאמרת ,לא צריך ללכת" והוא ענה לי "אה כן "הוא לקח אותי בידו והלכנו לחדרי ההלבשה של הבנים לראשון הארי נייל דפק לו על הדלק "הארי אני נכנס אתה לבוש?" ותוך כדי שנייל גאון הזה שואל אותו הוא פתח את הדלת וראינו אותו רק בתחתונים ונייל מלמל ותוך כדי סגר את הדלת "אז אני מבין שאתה לא לבוש" והוא לא עשה את הטעות הזאת עוד פעם הוא דפק לכולם על הדלת ואמר תתארגנו ותצאו הולכים למסיבה אחרי חמש דקות כולם כבר התייצבו בדלת האולם ויצאנו כולנו הבזקי הפאפרצי סינוורו אותנו אבל לא היה אכפת לי ..היה לי ממש קר באותו רגע ואני ונייל עדיין החזקנו ידיים והתכרבלתי עם עצמי והוא הרגיש כנראה שיד שלי קפואה ושאל אותי "קר לך?" ועניתי לו "די,כן " הוא הוריד את הג'קט בייסבול שלו ושם עליי ואמרתי לו "תודה " ונתתי לו נשיקה קטנה באף והוא ענה "הכול בשבילך אהובתי" ונשק לי בלחי הלכנו יד ביד עד האוטו התיישבנו כמו קודם ..שתי דקות והגענו אל המועדון..הוא היה פשוט ענק מבחוץ ראיתי את כל המפורסמים כבר בפנים עם בני ובנות הזוג ואת כל הפאפארצי נאבק להיכנס לשם וכולם באו בלבוש מהודר והרגשתי ממש לא שייכת אבל כשהייתי עם נייל אני מרגישה שייכת לכל מקום שהוא שייך ופשוט ירדתי מהאוטו מחזיקה יד לנייל וכל הבנים לצידינו פרי ואלינור חיכו לנו כבר שם ונכנסנו כולנו לבפנים והיה שם בר והרבה אלכוהול היה שם רחבת ריקודים וכל מיני ספות ישיבהנכנסנו וישר נייל גרר אותי לרחבת הריקודים רקדנו קצת לשירי וואן דיירקשן ליטל מיקס ..וכשהגיע ג'סטין ביבר למסיבה ראיתי את נייל פשוט מתפוצץ משמחה הוא היה כל כך הזוי חחחח וככה עברה שעה שלמה עד שנמאס מהריקודים ונייל עוד פעם גרר אותי אבל הפעם לבר עם האלכוהול ואמרתי לו "נייל,אנחנו לא בגיל המתאים לזה,אני לא מוכנה שתשתה.." והוא ענה "רק קצת,אני מבטיחח "ונשק לי באף הוא שתה כוס אחר כוס ולא הקשיב לי אחרי שכבר התחלתי לצעוק הוא הפסיק ואז כשנייל בא לגרור אותי לספות ישיבה לואי קרא לי מאחוריי ועזב את אלינור בספות..הלכתי לכיוון לואי והסתובבנו ויצאנו מהיציאה האחורית של המועדון ושאלתי אותו "אה לו?"והוא אמר לי "את יודעת,אנחנו לא בגיל המתאים לשתייה.." ועניתי לו "אני לא שתיתי נייל שתה ניסיתי למנוע את זה ממנו אבל הוא לא הסכים ולא רצה הפסיק לשתות.." והוא אמר לי בלחץ "את יודעת מה קורה שנותנים לנייל אלכוהול?!!!??" ועניתי בלחץ כאילו מישהו מת "מהה? " "הוא לא שם לב למה שהוא עושה…וקרה כבר כמה פעמים כאלה" ואמרתי "אהה" והוא אמר "אני אני רץ לראות מה עם נייל " ועניתי לו "אני גם באה איתך" ורצנו לבפנים ושמענו מוסיקה של סלואו אז ישר רצתי לכיוון של רחבת הריקודים עם לו ואז ראיתי את נייל עם בחורה ממש יפה נראלי אשלי טיסדייל רוקד איתה סלואו והם התקרבו והתנשקו!! לו הסתכל עליי במבט של הוא לא עשה את זה בכוונה הוא שתוי במילא הסתכלתי עליו ואז הסתכלתי על נייל וצעקתי "ידעתי שלא הייתי אמורה לסמוך על מישהו שאני בקושי מכירה יומיים "והדמעות התחילו לזלוג ולא עצרו וישר ברחתי ליציאה האחורית של המועדון ואלינור ופרי אחריי…


תגובות (5)

יואווווווווווווווו תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01/11/2012 10:09

תמשיכי!!!!

01/11/2012 10:51

היי עדן אני אהבתי מאד מאד את הכתיבה שלך תמשיכי ממני בקי ♥

01/11/2012 10:55

ץתמשיייכייייי

01/11/2012 14:49

תמשיכייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02/11/2012 07:47
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך