היי בנות אני יודעת שזה ממש קצר פשוט אין לי זמן רק התחיל השנה וכבר אני מפוצצת מעל הראש קשה אז אני משתדלת לעלות כל יום פרק פרק הבא הטיול לאילת מתחיל מעניין מה יהיה שם? טוב אז לילה טוב :)

האלו החיים שלי?!? פרק 12

28/08/2013 805 צפיות 5 תגובות
היי בנות אני יודעת שזה ממש קצר פשוט אין לי זמן רק התחיל השנה וכבר אני מפוצצת מעל הראש קשה אז אני משתדלת לעלות כל יום פרק פרק הבא הטיול לאילת מתחיל מעניין מה יהיה שם? טוב אז לילה טוב :)

נקודת מבט של סיוון:
היום יום שבת מחר אנחנו נוסעים לאילת ירדתי למטה כי דורון קרא לי נכנסתי אל החדר שלו והתיישבתי בכיסא מולו "מה קורה?" שאל אותי "בסדר רגיל מתגעגעת אבל בסדר" "יפה אבל איך עם הקטנים" "הייתם בסדר גמור אני מתה עליהם" אמרתי ועלה על פניי חיוך אני מתה עליהם "יופי יופי אני שמח טוב אז קראתי לך כי רציתי להודיע לך שהחופש עכשיו לאילת או גם לך זאת אומרת שאת לא צריכה להיות עם הקטנים עם את רוצה לצאת לבלות ודברים כאלה אני נותן לך חופש מעבודה יהיה לך חדר לבד תוכלי לעשות מה שאת רוצה" אמר "אוקי תודה באמת תודה" חייכתי "בכיף" אמר ואני יצאתי מהחדר עליתי לחדר של אור יהל ושיחקתי איתם ישבנו לאכול ואז הלכנו לברכה מהבוקר לא ראיתי את לירן אולי פגעתי בו קצת? לא למה שאני יפגע בו הוא מתלעם ממה שאני אומרת לו ומבקשת ממנו אז גם עם פגעתי בו זה בצדק! יצאנו מהמים וראיתי את לירן נכנס לחצר רק עם בגד ים עליו ומסתכל עליי עם פרצוף שלא הצלחתי לזהות..הסתכלתי עליו אמא איזה גוף השיער השחור שלו היה פרוע והעינים הירוקות אפורות שלו נצצו בשמש הוא סתכל עליי עוד פעם וקפץ לברכה אוף אם המצב הזה..

נקודת מבט של לירן:
כל הבוקר לא יצאתי מהחדר לא היה לי כוח הייתי עצבני ישבתי בחדר וראיתי טלוויזיה היה לי חם ורציתי לרדת לברכה הסתכלתי דרך החלון לראות עם יש מישהו בברכה וראיתי את סיוון יהל ואור למה היא כזאת יפה? הכל באה יפה העינים הכחולות ועשיר השחור קרשים שלה היא מושלמת שלא נדבר בכלל על הגוף שלה החלפתי לבגד ים ויצאתי מהחדר עבריתי לעד החדר שלו וראיתי אותו אורז אוחח הנסיעה לאילת וואי אני לי כוח לזה טוב יאללה חפיף נכנסתי לחצר ובדיוק הם יצאו מהמים עם מרחוק הגוף שלה נראה פצצה אז תתארו ללכם מזה מקרוב הסתכלתי עליה ולא הצלחתי להוזיז את העינים שלי ממנה היא גם הסתכלה עליי בפרצוף לא מובן הסתכלתי עלייה עוד פעם וקפצתי לבריכה שחיתי קצת ויצאתי מהמים עולה לחדר להכין דברים למחר מי יודע אולי אילת תשנה לי את המצב רוח זה הזמן לשכוח מסיוון אילת בחורות אני מגיע!!


תגובות (5)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

28/08/2013 11:51

תמשיכייייי

28/08/2013 11:56

תקשיבי אני מציעה לך להשתמש יותר בנקודות ובפסיקים. אני לא באה לנסות לרדת לך על הכתיבה או משהו, ממש לא! אז אל תפגעי מזה, אני פשוט מנסה לגרום לך להשתפר.
ועוד משהו לפני שאני שוכחת – תמשיכי!!

28/08/2013 12:02

מושלםםםם,תמשיכייי

28/08/2013 12:17

תמשיכיייי

28/08/2013 14:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך