פרק ארוך!! בגלל שלא עליתי יומים פרק אז עליתי עכשיו ארוך מקווה שאהבתם :)

האלו החיים שלי?!? פרק 13 (פרק ארוך)

31/08/2013 1022 צפיות 7 תגובות
פרק ארוך!! בגלל שלא עליתי יומים פרק אז עליתי עכשיו ארוך מקווה שאהבתם :)

נקודת מבט של סיוון:
"הכל פה?" שאל דורון שנכנסנו לאוטו "כן הכל פה" הנתה חנה יש לדורון אוטו עם שבע מושבים אז דורון וחנה ישבו מקדימה אני יהל ואור באמצע ולירן מאחורה הנסיעה עברה יחסית בסדר עשינו כמה עצירות בדרך.. דורון חנה את הרכב בחנייה של המלון אנחנו במלון הנסיכה ירדנו כולם מהרכב כל אחד לקח את התיק שלו ונכנס ללובי ישבנו בלובי עד שנקבל את החדרים אחרי איזה חצי שעה דורון חילק לכל אחד את המפתח שלו כולנו הינו באותה קומה קומה שש אני הייתי בחדר 641 לירן חדר לידי איך לא? 642 חנה חדר 654 ודרון והילדים חדר 653 נכנסתי לחדר וואו הוא היה ענקי מיטה זוגית מרפסת שירותי מקלחת כמו בכל בית מלון קפצתי על המיטה כמו ילדה קטנה ושמתי מוזיקה רציתי לרדת לבריכה קצת שמתי בגד ים ושמלה לים או לברכה וירדתי לבריכה נכנסתי לבריכה היא הייתה ענקית היה שם מין מערה מגניבה ומגלשות היה שם כמו בר שהכסאות שלו במים זה היה ממש יפה תפסתי לי מיטת שיזוף הורדתי את השימלה וניסית לתפוס צבע הוצאתי את הספר שלי וקראתי ברוגע עד שהרגשתי מים נשפכים עליי "שיט וואי סליחה" הרמתי את הראש וראיתי ילד יפה היו לו עינים ירוקות גדולות ושיער שחור פרועה "זה בסדר" אמרתי לו והסתכלתי על הספר שלי שנהרס מהמים "וואי באמת סליחה לא שמתי לב והכוס נפלה" אמר לי "בסדר זה באמת בסדר" אמרתי לו "סליחה דרך הגב קוראים לי רוי" אמר "סיוון" אמרתי "שם יפה טוב סיוון ניפגש" אמר קרץ לי והלך חמוד "טוב בגלל שנהרס לי הספר ואין לי מה לעשות אז נכנסתי לברכה ראיתי מרחוק את לירן עם כמה בנות שנמרחות עליו הרגשתי צביטה בלב אני לא השקר קינאתי מה לעשות אחרי הכל אני אוהבת אותו ראיתי אל אור ויהל והלכתי עליהם "סיוון" יהל אמרה וקפצה עליה צחקתי והרמתי אותה גם אור קפץ עליי הרמתי את שתיים עם לא הייתי במים לא הייתי מצליחה להרים את שתיים אבל במים זה לא כבד שיחקנו במים השפרצנו אחד על שני הפלנו את חנה למים וגם היא שחקה איתנו ממש כמו ילדה קטנה שיחקתי איתם מידי פעם הסתכלתי לראות מה לירן עושה וכל פעם מצאתי אותו באותו מצב עם אותם בנות שנמרחות עליו וכמו כל פעם זה כאב לי… "סיוון בואי "איתנו למגלשה הגדולה" אמר לי אור "בואו" אמרתי ויצאנו מהמים רצים למגלשה אני אוהבת דברים כאלה חיכינו בתור אור ירד לבד במגלשה ויהל רצתה איתי ירדנו ביחד היה ממש כיף עשינו עוד כמה פעמיים ובפעם החמישית ניראה לי ראיתי את לירן וכל 'החברות' שלו גם בתור הוא חיבק אותן ונגע בהן בצורה מגעילה שכבר ניגעלתי ממנו עם ירדו כולם במגלשה ואני הרגשתי מגעיל ירדנו במגלשה ועליתי לחדר שלי נכנסתי להתקלח שמתי גופיה ומכנס קצר נוחים ונכנסתי למיטה היה ממש חם למרות שהיה מזגן הדלקתי טלוויזיה ועשיתי חושך בחדר באיזה שלב נרדמתי התעוררתי מדפיקות בדלת פתחתי את הדלת ויהל הייתה שם היא נכנסה והתיישבה במיטה "אבא אמר שתתארגני עוד מעט יורדים לאכול" היא אמרה "מה השעה?" שאלתי אותה "שבע וחצי" יאוו כמה ישנתי "טוב תחקי פה אני מתלבשת ונרד" הוצאתי גינס ארוך עם קרעים וגופיה ורודה יפה כזאותי התלבשתי שמתי נעלי עקב שחרות בושם שמתי גם ליהל ויצאנו ירדנו ללובי וכולם היו שם גם לירן למה הוא צריך להיות כזה חתיך עברתי עליו מבט מהיר והוזזתי ממנו את העינים שלי שלא יתלהב… "היי לירני" אמרה לו מישהי שנראת כמו זונה מהצומת "היי מאמי" אמר לה וקם עליה "אתה באה היום למסיבה?" שאלה אותו "כן בטח" "יופי נפגש אמרה לו והלכה נכנסנו לחדר אוכל שכמובן היה מפוצץ לא הייתי כזאות רעבה אז לא אכלתי הרבה "סיוון" שמעתי מישהו קורה לי הסתובבתי וראיתי את זה ששפך עליי מים בבריכה רוי "היי רוי מה קורה?" אמרתי וקמתי עליו "בסדר את שומעת יש היום מסיבה את רוצה לבואו אני הולך עם ידידים שלי גם ידידות שלי יבואו תקיראו" אמר למה לא ללכת להכיר אנשים להנות זה בטח גם המסיבה שלירן הולך עליה נוציא לו קצת את העינים "כן בטח למה לא" אמרתי וחייכיתי "יופי אז בלובי בעשר" "קבענו" אמרתי והוא הלך חזרתי לשולחן וראיתי את לירן עצבני "טוב אני הלכתי ביי" אמר וקם "כן גם אני צריכה ללכת" אמרתי וקמתי גם נכנסנו שנינו למעלית והיה שקט בינינו "אז מי זה?" שאל אותי "לא נרה לי שזה אמור לענין אותך" אמרתי "טוב אז גם הולכת למסיבה" "כן" אמרתי בלי לפרט והמעלית נפתחה יצאתי ונכנסתי לחדר שלי החלפתי לשימלה שחורה צמודה יפה שהגב שלה טיפה פתוח אבל טיפה התאפרתי פיזרתי את השיער היה חמישה לעשר ירדתי למטה וראיתי את רוי עם עוד כמה אנשים הוא קלט אותי ובאה אליי "וואו את יפה" אמר לי והסתכל עליי "חח תודה גם אתה " "תודה בואי אני יכיר לך את חברים שלי" אמר איזה מזל שאני לא בישנתי אני מתחברת בקלות לאנשים הגענו לאיפה שכולם ישבו והם הפסיקו לדבר והסתכלו עלינו "היי אני סייון" אמרתי וחייכתי עילהם "היי אני ירדן וזאות לי וזה רון וזה אושר וזה חן ואת רוי את כבר מכירה " היא אמרה וצחקה צחקתי גם דיברתי עם כולם הכרנו ובעשר וחצי יצאנו שהגענו נכנסנו והמקום היה מפוצץ בקושי היה מקום לזוז הסתכלתי מסביב וסרקתי את המקום ירדן ולי לקחו אותי לבר והתישבנו שם "וואי מפוצץ פה" אמרה ירדן "כן לא חשבתי שיהיה ככה" אמרה לי אני עדיין לא דיברתי הייתי בשוק ממה שהולך פה "סיוון הכל טוב?" שאלה אותי ירדן " כן פשוט אני בהלם כזה" אמרתי אחרי שהתרגלתי והכל הלכנו לרקוד רוי ואני רקדנו די צמוד עד שראיתי את לירן שיכור כמו לא יודעת מה רוקד עם איזה משהי צמוד צמוד צמוד וירד לי כל החשק..

נקודת מבט של לירן:
הכל הלך חלק רגיל הגענו למלון התעלמתי מסיוון ראיתי אותה בבריכה והכל ופשוט התעלמתי ראיתי אותה גם מסתכלת עליי בודקת איפה אני גם במגלשה שנגעתי בבנות רק לראות לא שהתקדמתי והמשכתי בחיים גם היום בערב עם המסיבה חשבתי שהכל מושלם כן אבל רק חשבתי לא ידעתי שהיא הכירה מישהו והיא באה איתו למסיבה היום בארוחת ערב שהוא נגש עלייה התעצבנתי כמו לא יודע נכנסתי למסיבה מנסה לחפש את סיוון לראות מה היא עושה ועד שמצאתי אותה יצאה לי הנשמה ראיתי אותה לבושה שמלה שחורה צמודה לגוף משגעת חושבים טיפה חשופה מאחורה טיפה היא הייתה נראת משגע רק הבעיה שהיא רקדה צמוד לדפוק הזה שבאה לי לפרק אותו הלכתי לבר ושתיתי ושתיתי ושתיתי עש שניאיתי שיכור לא יודע בכלל מה אני עושה ראיתי אז מישהי ורקדתי איתה צמוד צמוד ראיתי את סיוון מתרחקת מהדפוק והולכת לשבת בבר ראיתי שהיא מסתכלת עלייה נצמדתי עוד יותר לזאותי שרקדתי איתה ולא הורדתי את העינים מסיוון..

נקודת מבט של סיוון:
הסתכלתי עליו הוא עוד יותר נצמד לזונה הזאותי לא יכולתי יותר שלכתי לרוי הודעה שהלכתי אבל לא התכווניתי ללכת לבד אני לוקחת איתי את לירן הלכתי אליו ומשכתי אותו החוצה "למה דווקא היה כיף איתה" אמר לירן וצחק "חוזרים לבית מלון עכשיו" אמרתי ותפסתי מונית הכנסתי את לירן ונכנסתי גם לירן שם עליי את הראש ומילמל כמה דברים שלא הבנתי זה לא משנה כמה אני כועסת עליו עכשיו לא התכוונתי להשאיר אותו ככה הגענו למלון וגררתי את לירן לחדר שלו הכנסתי אותו לחדר והוא רץ לשירותים להקיא איככ "את יפה" הוא אמר והתקרב אליי "אבל את לא נותת לי להתקרב אלייך את מרחיקה אותי" אמר והתיישב לידי במיטה "תכנס להתקלח אתה שיכור" אמרתי לו מתעלמת "את רואה גם עכשיו אתצ מרחיקה אותי למרות שאני אוהב אותך" אמר וחיבק אותי מאחורה "דיי לירן בואו תיכנס להתקלח אולי ירד לך קצת השיכרון" אמרתי והכנסתי אותו למקלחת ופתחתי את המים "היי למה לא רוצה" אמר בקול תינוקי שהצחיק אותי אבל התעפקתי הוא הוריד את החולצה שלו ונישאר רק עם מכנס א איזה גוףף…הרגשתי יד שמושכת אותי ובלי ששמתי לב הייתי מתחת למים במקלחת שלירן צמוד עליי התחלתי לרוד לא מהקור מהתרגשות "תגידי שזה לא עושה לך כלום שאני ככה צמוד אלייך" אמר וליטף את הפנים שלי לא יכולתי לדבר "את רואה זה כן עושה לך משהו" אמר ונישק אותי לא יכולתי לעצור את זה אני יודעת שהוא שיכור אבל אני גם יודעת שאני אוהבת אותו ושום דבר לא משנה את זה יד אחת שלו הייתה על המותן שלי ויד אחת ליטפה לי את הגב מעבירה בי צמרמורות שהיא אפשר לדבר התנתקנו מתנשפים יצאתי מהר מהמקלחת וסגרתי את הדלת אחרי איזה עשר דקות הוא יצא שרק צגבת על חלקו התחתון יצאתי למרפסת נותת לו להתלבש אחרי כמה דקות הוא גם יצא למרפסת לבוש "טוב נראה לי אני ילך ביי" אמרתי ובאתי לצאת אבל לירן החזיק לי את היד ומשך אותי חזרה "לא בבקשה תשארי איתי רק עכשיו" אמר והסתכל עליי בפרצוף מתחנן "טוב בסדר אבל אני רק ילך להביא בגדים ואני יחזור" אמרתי ויצאתי מהחדר שלו החלפתי בגדים וחזרתי לחדר שלו הוא היה כבר במיטה נכנסתי גם למיטה מתכסה בבפוך לירן חיבק אותי מאחורה וככה נירדמתי מאושרת? כן מאושרת!


תגובות (7)

תמשיכיייי דחופ!!

31/08/2013 07:07

מדהים כל כך!! תמשיכיייי

31/08/2013 07:10

תמשיכי !!!

31/08/2013 07:22

תמשיכייי

01/09/2013 05:34

הם כאלה חמודים ביחד!!! איזה מבאס שהם לא יכולים להיות ביחד!!!! :(
תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

01/09/2013 08:35

מושלםם! תמשיכייי!!

06/09/2013 09:31

למהה את לא ממשיכככהההההה!!!????? התאהבתייי בסיפורר הזה!! תמשיכייי

16/09/2013 16:10
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך