היי בנות הזה ככה אני יודעת שלא העליתי מלא זמן פשוט זה היה זמן לחוץ מאוד תחילת שנה וכל זה אבל הינה פרק אני מקווה שעוד יקראו את הסיפור שלי אז סליחה :)

האלו החיים שלי?!? פרק 14

25/09/2013 772 צפיות 7 תגובות
היי בנות הזה ככה אני יודעת שלא העליתי מלא זמן פשוט זה היה זמן לחוץ מאוד תחילת שנה וכל זה אבל הינה פרק אני מקווה שעוד יקראו את הסיפור שלי אז סליחה :)

קמתי בבוקר והיד של לירן הייתה על המותן שלי ניסית לקום אבל לירן לא נתן לי ושם את הרגל שלו על שלי נאנחתי וחזרתי לישון…התעוררתי שהרגשתי שמנשקים את כול פניי פתחתי את העיינים וראיתי את לירן מנשק אותי "בוקר טוב" אמר לי וחזר לנשק אותי הוזזתי אותו ממני כי בכל זאת רק עכשיו קמתי "בוקר טוב" אמרתי לו ונכנסתי להמקלחת ציחצחתי שינים ויצאתי חזרה לחדר לירן היה במרפסת ועישן סיגריה "ממתי אתה מעשן?" שאלתי אותו "מאז ומתמיד" אמר והוציא את העשן "איכ ימגעיל לא לידי" אמרתי ונכנסתי חזרה לחדר שמעתי אותו צוחק מהמרפסת ונכנס לחדר שמתי את הנעליים שלי ובאתי לצאת מהחדר לחדר שלי "לאן את הולכת?" שאל ומשך אותי אילו "לחדר שלי" "אני הסכמתי?" שאל "אני שאלתי?" עניתי בהתחכמות ותוך שנייה הרגשתי את השפתיו על שפתיי "עכשיו את יכולה ללכת" אמר שהתנתקנו וחייך חייכתי חזרה ויצאתי מהחדר נכנסתי לחדר שלי ונכנסתי להתקלח יצאתי ושמתי שמלת חוף שחורה פשוטה היום אני הולכת עם יהל ואור לטיילת הסתכלתי בשעון השעה הייתה 10 וחצי יש עוד חצי שעה לארוכת בוקר הלכתי מהר לחדר של לירן ואמרתי לו לבואו איתי לאכול נכנסנו לחדר אוכל ולירן כמו כל הישראלים התחיל להתנפל על האוכל אני רק לקחתי לי כמה קורסונים והתיישבתי לא אוהבת לאכול הרבה בבוקר לירן חזר עם השלושים ומשהו צלחות שלו חחח לא סתם הגזמתי "מה את עושה היום?" שאל אותי שהתחיל לאכול "הולכת עם יהל ואור לטיילת רוצה להצטרף?" שאלתי אותו "אממ בסדר אני ישגיח שלא יתחילו איתך" אמר ונתן לי נשיקה חטופה על השפתיים "חחחח טוב אבל תזהר עוד יראו אותנו" אמרתי וקמנו מהשולחן "אז עוד חצי שעה תיהיה בלובי" אמרתי לפני שלירן נכנס לחדרו הוא הנהנן ונכנס לחדר הלכתי לחדר של יהל אור ודורון ותקתקתי על הדלת יהל פתחה לי וסימנה לי להכנס נכנסתי וראיתי את הדבר הכי מבולגאן שראיתי בחיים שלי חחחח מה זה החדר הזה אמור להיות מסודר בכל זאת דורון "בוקר טוב יהל ואור כבר מוכנים" אמר לי דורון ובידיוק הם נכנסו מהמרפסת "יופי יאללה בואו חמודים הולכים" אמרתי "ביי תהנו" דורון אמר לפני שיצאנו מהדלת "ביי תודה" אמרתי ויצאנו מהחדר ירדנו ללובי ולירן חיכה שם "היי לירן גם אתה באה?" שאלה אותו יהל "כן גם אני באה יאללה בואו" אמר ויצאנו מהמלון….טילנו בטיילת יהל ואור קנו להם כול מיני שטויות אני קניתי שמלת חוף יפה אני אוהבת שמלות כאלה ומשקפי שמש לירן עשה קעקוע חינה כמו ילד בן שלוש ולא הפסיק להתלהב ממנו עוד גם שחזרנו למלון היה ממש כיף.."אתה מוכן להפסיק להלהב מהקעקוע הזה?" שאלתי אותו שהינו בחדר שלי "לא" אמר ונישק אותי "טוב בוא לברכה" "באה באה" אמר יצאנו מהחדר אני מקווה שנצליח להחזיק את הקשר בלי שנתפס כי העבודה הזאת ממש חשובה לי…


תגובות (7)

וואי איזה מושלםםםםםםםםם
את חייבת להמשיךךךךך בשבילייייייייי
והערה קטנה: למה את כותבת ככה: "היי לירן גם אתה באה"
את צריכה לכתוב הפוך : "הי לירן גם את בא"\
וחוץ מזה הכול אחלההה
תמשיכיייייייייייי

25/09/2013 11:56

המשך

25/09/2013 12:13

ישישישישישישישישישישישישישישישישיששששששש סוף סוף העלתתת עודד פרקקק!!!! תמשייכיייי מהרר!!!

25/09/2013 12:43

זה יפה אבל למה את לא שמה סימני פיסוק? לא מבינים מתי לעצור, מתי להתחיל..

25/09/2013 13:55

תמשיכי !!!

25/09/2013 14:08

היא חושבת ששחכנו אותה, היא אפשר לשכוח!!
מתות עלךךךךך המשךךךךךךךךךךך

26/09/2013 00:43

מושלם

26/09/2013 10:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך