שבוע טוב :) מחר בית ספר אוף אין לי כוח חחח...
אז אני השמח לדעת איך הפרק יצא..מעניין מי זה לא?
לילה טוב :)

האלו החיים שלי?!? פרק 17

28/09/2013 799 צפיות 4 תגובות
שבוע טוב :) מחר בית ספר אוף אין לי כוח חחח...
אז אני השמח לדעת איך הפרק יצא..מעניין מי זה לא?
לילה טוב :)

סידרתי דברים אחרונים לטיסה. מחר בשש בבוקר אני טסה, אני מתרגשת בטרוף, אני ולירן בסדר הוא עזר לי להכין תיק והביאי לי תמונה שלו כדאי שאני לא יתגעגע חחח חמוד.
"יהל אור בואו נעשה משהו" קראתי להם אני רוצה לבלות איתם לפני הטיסה. "בא לנו ללכת לקניון אפשר?" יהל שאלה בקול החמוד שלה שאי אפשר להגיד לו לא.
עליתי לחדר כדי להתארגן, בדיוק שבאתי להוריד את החולצה לירן נכנס לחדר "שלום ליפה שלי" אמר ונתן לי נשיקה "שלום" אמרתי שהתנתקנו, "לירן אכפת לך להסתובב שנייה אני רוצה להחליף בגדים?" שאלתי "לאן את הולכת?" "לקניון עם יהל ואור" אמרתי, "חשבתי שניהיה ביחד היום לפני הטיסה" אמר ושמעתי אכזבה בקולו "אל תדאג אנחנו ניהיה ביחד אני הולכת רק לכמה שעות וחוזרת" אמרתי ונתתי לו נשיקה, "טוב אכפת לך ללכת ולתת לי להתלבש?" שאלתי שוב הם מחכים לי "תני נישקה ואני הולך" אמר בקול ילדותי כזה, צחקתי ונתתי לו נשיקה "טוב ביי" אמר ויצא.
ירדתי למטה והלכנו לקניון הסתובבנו איזה שעה וחצי וקנינו מלא דברים, ישבנו לאכול גלידה וחזרנו, "את תחזרי נכון?" שאלה אותי יהל פתאום שחזרנו "בטח שאני יחזור אני רק הולכת לביקור ואני חוזרת" אמרתי וחיבקתי אותה "יופי" היא אמרה וחייכה.
עליתי לחדר ונשכבתי במיטה הייתי עייפה ופשוט רציתי לישון, אבל למה שלירן יניח לי לישון!?. "נו דיי לירן אני עייפה" אמרתי שהוא עלה מעליי ונישק אותי לא שאני לא רוצה להתנשק איתו פשוט אני גמורה מעייפות, "טוב עזבי את לא רוצה לא צריך" אמר וקם מעליי "נו לירן אני פשוט עייפה" אמרתי לו והוא? מתעלם יאוו אם יש דבר שמעצבן אותי זה שמתעלמים ממני, "טוב תתעלם אני עולה לישון" אמרתי ונשכבתי על הצד, שמעתי את לירן קם ויוצא מהחדר.. אוחח איזה מעצבן.
קמתי אחרי איזה שעתיים. נכנסתי להתקלח ולבשתי טרניג כזה לבית וירדתי למטה, כולם ישבו בסלון וראו טלוויזיה הם נראו משפחה ממש מושלמת וזה כל כך עשה לי געגועים הביתה אבל בסדר אני הולכת עליהם מחר, "בוקר טוב" אמר לי לירן בקול קר התעלמתי ממנו ונכנסתי למטבח הכנתי לי נס ויצאתי חזרה לסלון, המקום היחידי הפנוי היה ליד לירן וממש לא התחשק לי לשבת לידו אבל לא הייתה לי ברירה אז התיישבי. "אז מה סיוון הכל כבר מוכן?" שאל אותי דורון "כן הכל מוכן" אמרתי ולקחתי לגימה מהנס, "מי בעד סרט?" שאל דורון וכולם הצביעו חחח שמנו מגודלים 2 וואי סרט מצחיק עשינו את הסלון חשוך, במצע הסרט לירן שם עליי ראש נתתי לו נישקה מהירה על הראש והרמתי אותו ממני שדורון לא יראה. "למה?" לירן לחש לי "ככה שלא נמשוך צומת לב" החזרתי "אבל היה לי נעים" הוא אמר עם פרצוף שמתחנן לעוד וואי אני לא יכולה באלי לטרוף אותו בנשיקה אחת גדולה אבל אי אפשר אוף, עצמתי מהר עיינים לא רואה את הפרצוף שלו ושמעתי את לירן צוחק ונאנח, מידי פעם ליטפתי אותו בלי ששמו לב והוא חייך עליי.
נגמר הסרט ועליתי לחדר וכמובן שלירן אחריי נכנסנו מהר לחדר שלי ונעלנו את הדלת לירן מהר טרף לי את השפתיים בנשיקה, אחרי שהתנשקנו כמה דקות התנתקנו מחוסר אוויר ונשכבנו על המיטה שמתי על החזה שלו את הראש ופשוט נרדמתי, קמתי מהר עם צלצול השעום מעורר עכשיו השעה שלוש בלילה בדיוק הזמן שיש לי לצאת, ראיתי את לירן ישן לידי איזה חמוד שטפתי פנים וצחצחתי שינים החלפתי בגדים ונתתי ללירן נשיקה וצאתי מהחדר בשקט לקחתי את המזוודה מהחדר והזמנתי מונית.
נכנסתי למטוס והתיישבתי במקום שלי ונזכרתי למה אני שונאת טיסות בגלל כל מה שמעבירים אותנו עד שמגיעים למטוס שמעתי אוזניות ושמעתי את המוזיקה שאני אוהבת, הרגשתי מישהו שנוגע בי הוצאתי את האוזניות והסתכלתי לראות מי זה, מה הוא עושה פה?…


תגובות (4)

מושלםםם תמשיכייי
ולילה טוב^_^

28/09/2013 12:04

משלם

28/09/2013 12:06

תמשיכי
והפרק מושלם(:

28/09/2013 12:07

תמשיכי פרק מושלם

07/01/2014 04:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך