טוב אז פרק הכיף רק מתחיל אז בלי חפירות אני ימשיך בערב עוד פרק אז תהנו:)

האלו החיים שלי?!? פרק 2

18/08/2013 824 צפיות 6 תגובות
טוב אז פרק הכיף רק מתחיל אז בלי חפירות אני ימשיך בערב עוד פרק אז תהנו:)

נכנסתי לחדר עם בכל אפשר לקרוא לדבר הזה חדר זה היה כמו חצי מהבית שלי היה שם הכל מקלחת שירותים חדר ארונות ענקי מי ישמע כמה בגדים יש לי..
סידרתי את כל הדברים שלי ושלחתי לאמא שלי הודעה בווצאפ שאם היא צריכה משהו שתתקשר אליי שכבתי קצת במיטה והדלקתי טלוויזיה…שמעתי את חנה קוראת לי ירדתי למטה וראיתי את יהל ואור יושבים בספא ורואים טלוויזיה התיישבתי בספא מולם "שלום אני סיוון ואני המטפלת החדשה שלכם" אמרתי בחיוך אור התעלמם ממני והמשיך להסתכל בטלוויזיה אבל יהל באה והתיישבה לידי"שלום אני יהל את רוצה לראות א החדר שליי?" שאלה אותי בקול חמוד כזה יהל ילדה יפה יש לה שיער שטני ועינים ירוקות גדולות שאפשר לשקוע בהם "בטח בואי" אמרתי והיא קמה מהספאוהביא לי את היד שלה החזקתי לה ביד ובאנו לעלות למעלה אבל לא לפניי שאמרתי לאור "אור אתה רוצה לבוא גם להראות לי את החדר שלך?" שאלתי אותו והוא הסתכל אליי עם ענים הכחולות שלו ובחן אני בקטנהה והנן בראש לכן נתתי לו גם יד ועלינו למעלה הם הראו לי את החדרים שלהם שיחקתי איתם והם עשו לי סיור בבית התישבנו בנדנה שבחצר ואכלנו גלידה "את גם תתחילי עם אח שלי ואז אבא שלי פטר אותך כמו כולן או שאת באת באמת להיות איתנו" פתאום אור שאל בקול תמים הסתכלתי לו בעינים הכחולות וראיתי כמה קשה לו המצב אני יכולה להבין אותו ם אני עברתי את זה זה קשה להפרד ממהשו חשוב ויקר לך וגם זה קשה ממש להתמודד עם זה אחרי שנפרדת.."אל תדאגו יפים שלי אניי לא באתי לאח שלכם אני באתי להיות איתכם" אמרתי והמשכתי להסתכל לו בעניים הם חיבקו אותי חזק ואני צחקתי…כל אחד עלה לחדר שלו להתקלח ולהתארגן בלילה אנחנו הולכים לטייל בעיר אני לא מכירה אותה אז יהל אור וחנה התנדבו להכיר לי אותה אני ממש אוהבת אותם ואני מכירה אותם בקושי יום בדרך כל אנשים לא נכנסים לי מהר ללב אבל הם בשנייה נכנסו..יצאתי מהמקלחת לבשתי חצאית מיני שחורה לא מיני כמו של הזונות מיני רגילה וגופיה לבנה פשוטה וכפכפים שחורות ושמתי את השרשרת שאחותי קנתה לי ליום הולדת בדיוק שגמרתי להתלבש יהל תקתקה בדלת פתחתי לה היא נכנסה כולה מחויכת והתיישבה במיטה "איזה יפה את" היא אמרה וחייכה אני גם חייכתי:"גם את יפה שלי" אמרתי ונתתי לה נשיקה בלחי שמתי שפטון שקוף לי וליהל כי גם ביקשה בושם ויצאנו מהחדרירדנו לסלון ואור וחנה חיכו לנו "מי זה הגבר הזה" אמרתי לאור וסידרתי לו את השיער הוא צחק ויצאנו…
-נקודת מבט של לירן (האח הגדול)-
נכנסתי הביתה היה שקט שלא מתאים לנו בדרך כל שאני חוזר מחופש אז יש רעש שה' ישמור..
עליתי לחדר עם חיוך ידעתי שהיום תגיע המטפלת החדשה וגם הסטוץ החדש שלי ואת אמת כל מטפלת שבאה יותר יפה מהשנייה אז התכוננתי לאיזה פצצה עברתי ליד החדר שלידי שבדרך כלל סגור אבל עכשיו הוא היה פתוח טיפה ויצא ממנו ריחה טוב כזה מתוק עדין נעים נכנסתי בשקט לחדר והוא היה ריק יצאתי מהחדר ונכנסתי לשלי וחייכתי עוד יותר המטפלת החדשה הגיע…


תגובות (6)

חחחח אני מסוקרנתתתתת

18/08/2013 23:58

תמשיכי כברררררררררררר!!!!!!!!!!!

19/08/2013 00:26

תמשיכי מהר !!

19/08/2013 01:59

יפהההה,תמשיכייי עכשיוו.
ואני יתן לך עצה :אם תמשיכי יותר מהר אז יותר ילדים יקראו את הסיפורים שלך ;).
גם לי זה היה ככה.

19/08/2013 04:13

תמשיכי

19/08/2013 06:19

תמשיכי

19/08/2013 08:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך