טוב כן אני יודעת שכתבתי בהתחלה אבל יש לי שאלה אליכן אתן רוצות שאני יתן לכן תמונות של הדמויות??.... אהה ובערב אני יעלה עוד פרק :)

האלו החיים שלי?!? פרק 3

19/08/2013 788 צפיות 9 תגובות
טוב כן אני יודעת שכתבתי בהתחלה אבל יש לי שאלה אליכן אתן רוצות שאני יתן לכן תמונות של הדמויות??.... אהה ובערב אני יעלה עוד פרק :)

היי בנות love ממש תודה על העצה שלך אני ישתדל לעלות כמה שיותר מהר פשוט אני מטיילת הרבה ושיש לי זמן אני מעלה מחר אני נוסעת עד יום חמישי אז הפרקים ממחר יעלו רק בערב אני ישתדל כל יום לעלות לפחות שתי פרקים ביום :)

נקודת מבט של סיוון:
חזרנו הביתה היה ממש כיף הם לקחו אותי לטיילת בתל אביב יהל קנתה כל מיני תכשיטים כאלה ואור לא רצה כלום הם סיפרו לי על כל המטפלות ואיך הם עשו להם את המוות חחח אור הזה שובב שאין דברים כאלה עלתי עם אור ויהל לחדרים שלהם לאור שמתי סרט בטלוויזיה וליהל קראתי סיפור והרדמתי אותה עליתי עוד קומה לחדר שלי להחליף בגדים בדיוק מישהו יצא מהחדר שלידי הוא עביר עליי מבט וחייך בטח לירן חושב שאני אחת מהמטפלות הזונות שבאו להמרך עליו איככ "תעיף את המבט" אמרתי בעצבים….
נקודת מבט של לירן:
יצאתי מהמקלחת התלבשתי ויצאתי מהחד לסלון הייתי רעב בדיוק שיצאתי מהחדר עייני נתקעו עלייה היא הייתה יפה מזה יפה מהממת יותר מכל אחת אחרת עברתי עליה מבט על העיינים הכחולות שלה והשיער החום שחור שלה על הרגליים שלה היא נראתה כול כך עדינה ואהבתי את זה חייכתי עלייה "תעיף את המבט" אמרה לי בעצבים הרמתי עלייה את הראש וצחקתי "היי אני לירן" אמרתי לה מוודה שהיא יודעת למי היא מדברת הרי זה ברור שהיא באה בשבילי לא? "מה אכפת לי שאתה לירן זדרגג לי מעינים מה אתה מעביר מבטים" אמרה לי עצבנית עוד יותר וואי זאותי עצבנית אבל שלא תוצאי את עצבים אליי שיהיה לה ברור לפני שאני מנשק אותה והיא עפה מפה על טיל וואי רעיון טוב אני ינשק אותה ואז אני ירוויח פעמיים אני גם ינשק אותה וגם היא תעוף מפה "תגיד מי את חושבת שאת מדברת אליי ככה בבית שלי כדי להרגיע את עצבים חמודה עם לא באה לך לעוף מפה" אמרתי לה גם עצבני היא רק צחקה ונכנסה לחדר שלה וואי חוצפניתת אוחח באה לי לשבור משהו..
נקודת מבט של סיוון:
מי הוא!! חושב שהוא?? מעביר עליי מבטים ואז מאיים עליי אני לא יורדת לרמה הטיפשית שלו אז פשוט התעלמתי ונכנסתי לחדר החלפתי בגדים וירדתי למטה הייתי רעב ירדתי לסלון ומי אם לא לירן יהיה שם? עברתי מול וגיחחתי כדי לעצבן אותו אני אוהבת משחקי כבוד ואיתו זה עוד יותר כיף כי אני הולכת לנצחח "מה מצחיק מה?" לירן נכנס עצלבני למטבח חחחח הוא יפה שהוא עצבני כאילו גם שהוא לא עצבני הוא יפה רגע לאא על מה אני חושבת אסור לי לחשוב אל זה אסור!!!
"אתה אתה מצחיק אתה ואגו הנפוח שלך מה קרה אישה מנצחת אותך אז אתה מתעצבן" אמרתי וגיחחתי שוב "חחח דבר ראשון את לא ניצחתי אותי ודבר שני את ממש לא אישה" אמר והסתכל עליי עוד הפעם?!?
נקודת מבט של לירן:
אמרתי לה שהיא לא ניצחה אותי ושהיא בטח לא אישה אבל מי כמוני יודע שהיא מזה ניצחה אותי ובטח שהיא אישה אין יותר אישה ממני לאאאא אני לא מתאב אסור לי לאא היא מעצבנת ואני שונא אותה כןן אני שונא אותה זה נשמה יותר טוב אני חייב לגרום לה לעוף מפה חייב!!!


תגובות (9)

יאיי תמשיכי ותעשי פרקים ארוכים יותר :)

19/08/2013 08:50

לא צריך תמונות כיף לדמיין את זה תמשיכי

19/08/2013 08:58

פרק יפה אבל אני חושבת שאת צריכה להשתמש יותר בסימני פיסוק ועוד משהו שלא הבנתי לילדה קוראים יהלי או יעל?

19/08/2013 09:00

עוד משהו תמשיכי!!!!!!

19/08/2013 09:01

חחחח אוקי אני ישתדל לעשות סמיני פיסוק ולילדה קוראים יהל עם ה ולא עם ע

19/08/2013 09:07

כן !!!
מעניין איך סיון ניראת ?

19/08/2013 09:32

תמשיכייי

19/08/2013 09:35

מושלם מושלם מושלםם,תמשיכיי

19/08/2013 10:09

כןןן!!!!!
ותמשיכיייי ײַי!!!!!

19/08/2013 11:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך